Skocz do zawartości

Bagażnik na hak


supiotr

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ w ubiegłym roku miałem przygodę z bagażnikiem  dachowym na autostradzie, podjąłem decyzję o montażu haka i zakupie bagażnika na ten hak.

Ofert na rynku jest zatrzęsienie, rozrzut cenowy tez konkretny. Co kupić? Czy tylko drogie Thule wchodzi w grę? Ceny startuja od mniej wiecej 1800zł, a to juz spora kwota. Można coś taniej i dobrze?

Jak taki bagażnik zachowuje się na autostradzie? Można z nim jechać szybciej niż z dachowcem? Jakieś inne ograniczenia w jeździe? Na co zwrócić uwagę?

Będę woził 3 rowery - dwa trekingi i jeden górski, jeśli ma to znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@supiotr

 

niedawno był podobny wątek

sam jeżdżę z platformą, negatywów nie odczuwa, po prostu trzeba pamiętać, że masz coś za autem i tyle. Nigdy nie jechałem więcej niż 120-130 km/h z rowerami. Co do marki ludzie mają różnych producentów bagażniki/platformy, i jak patrzę to raczej nie górna półka. Osobiście korzystam z Menabo Project Titling 3 ( cyfra zawsze oznacza ile rowerów wrzucisz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując platformę zwróc uwagę:

-możliwość odchylania zapiętej platformy- dzięki temu masz dostęp do bagażnika nawet z zapiętymi rowerami,

- wymiary samej platformy/ możliwość złożenia- ja po odpięciu rowerów na parkingu pusta platformę chowam do bagażnika auta aby nie kusic złodziei (może jestem przeczulony?),

- łatwość montażu na haku (bez narzedzi, bez możliwości krzywego zapięcia na kuli)

- waga platformy, bo hak ma określona nośność (mój 50 kg) a rowery tez wazą i wieksza masa platformy ogranicza wage rowerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest z rowerami na dachu, ale wiem jak z nartami - przy 120kmh jest już szum z piskiem, z rowerami pewnie jest gorzej. 

Platformę mam zwykłą, interpack podstawowy - 2 rowery, mocowane za pomocą "tasiemek", z nią 130-140kmh mozna jechać spokojnie. 

Uważać trzeba tylko przy wyprzedzaniu/cofaniu :)

 

Co do samego bagażnika, na kilka użyć w roku to moge pomęczyć sie z tasiemkami, i dokrecaniem zacisku na kule kluczem, bo roznica w cenie  miedzy tymi z mocowaniem za pomocą "samozamykaczy" była znaczna :)

 

I warto mierzyć, ja kupiłem wersję "nieodchylaną",  ale klapa bagażnika mieści sie "na styk" między gripem, wiec nie warto było dopłacać do wersji odchylanej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co było nie tak z tym bagażnikiem ?

 

Ja ostatnie wakacje zaliczyłem z bagażnikiem dachowym (3 rowery) i było ok. Trochę jest głośniej pow 100kmph, na próbę fragment rozpędziłem się do 150kmph szum podobny. Zakładanie i zdejmowanie dosyć wygodne.

Miałem kiedyś bagażnik na hak ale taki prosty Thule na 3 rowery, po podróży na Mazury rowery były strasznie zasyfione, poza tym mocowanie tego tymi taśmami było strasznie upierdliwe i czasochłonne. Pewnie platformy są dużo bardziej użyteczne ale kosztują znacznie więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli rowery maja ramy "meskie" to zamiast platformy mozna kupic bagaznik w formie wieszaka na rowery, mam i polecam :ok:

 

z plusow:

-cena

-waga

-niewielkie gabaryty

-bagaznik latwko schowac albo do bagaznika albo postawic pomiedzy kanapa i przednim fotelem

 

minusy:

-trzeba starannie mocowac rowery, bo w czasie jazdy latwo sie rysuja jeden o drugi

-wymagane rowery z rama "meska" (mozna dokupic specjalna rure pomiedzy sztyce a kierownice, ale to dodatkowy koszt i    nie   wiem jak z pewnoscia mocowania)

-platformy maja miejsce na tablice i oswietlenie a wieszaki nie, ja poradzilem sobie w ten sposob ze kupilem listwe     oswietleniowa do bagaznika rowerowego (z miejscem na tablice) i mocuje ja na ostatnim rowerze

 

 

pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, leszcz napisał:

 

minusy:

-trzeba starannie mocowac rowery, bo w czasie jazdy latwo sie rysuja jeden o drugi

-wymagane rowery z rama "meska" (mozna dokupic specjalna rure pomiedzy sztyce a kierownice, ale to dodatkowy koszt i    nie   wiem jak z pewnoscia mocowania)

-platformy maja miejsce na tablice i oswietlenie a wieszaki nie, ja poradzilem sobie w ten sposob ze kupilem listwe     oswietleniowa do bagaznika rowerowego (z miejscem na tablice) i mocuje ja na ostatnim rowerze

 

 

Też się tak bawiłem przez parę sezonów, nawet listwę oświetleniową miałem własnoręcznie zbabraną:

 

Auto2-50.jpg

 

Ale zwyciężyła wygoda platformy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, ArekMiz napisał:

 

Też się tak bawiłem przez parę sezonów, nawet listwę oświetleniową miałem własnoręcznie zbabraną:

 

Auto2-50.jpg

 

Ale zwyciężyła wygoda platformy... :)

zes pojechal z ta listwa :phi: moja jest "troche" mniejsza :oki:

jak ktos czesto uzywa to racja, ale dla mnie 3 razy w roku... szkoda kasy na platforme

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.03.2018 o 09:34, r1sender napisał:

@supiotr

 

niedawno był podobny wątek

sam jeżdżę z platformą, negatywów nie odczuwa, po prostu trzeba pamiętać, że masz coś za autem i tyle. Nigdy nie jechałem więcej niż 120-130 km/h z rowerami. Co do marki ludzie mają różnych producentów bagażniki/platformy, i jak patrzę to raczej nie górna półka. Osobiście korzystam z Menabo Project Titling 3 ( cyfra zawsze oznacza ile rowerów wrzucisz).

Gdzieś mi tamten wątek umknął zaraz zabiorę się za czytanie. Dzięki.

Z tego, co piszesz, to w zasadzie mogę jechać bez stresu trzymając się ograniczeń autostradowych. Dla mnie bomba. Z dachowcem było to nie możliwe.

 

Dnia 16.03.2018 o 12:07, ArekMiz napisał:

Atera Strada Sport M3. Mam i polecam. :) Ja kupiłem za 1530 pln. Można dołożyć przystawkę na czwarty rower.

 

Atera.jpg

Popatrzę sobie na ten model. Wygląda fajnie, jak widze nie tylko Thule robi przyjemne dla oka sprzęty.

Dnia 16.03.2018 o 12:42, 1Marek1 napisał:

Kupując platformę zwróc uwagę:

-możliwość odchylania zapiętej platformy- dzięki temu masz dostęp do bagażnika nawet z zapiętymi rowerami,

- wymiary samej platformy/ możliwość złożenia- ja po odpięciu rowerów na parkingu pusta platformę chowam do bagażnika auta aby nie kusic złodziei (może jestem przeczulony?),

- łatwość montażu na haku (bez narzedzi, bez możliwości krzywego zapięcia na kuli)

- waga platformy, bo hak ma określona nośność (mój 50 kg) a rowery tez wazą i wieksza masa platformy ogranicza wage rowerów.

Dzięki. O odchylaniu już czytałem i jest to funkcja obowiązkowa. W kwestii chowania do bagażnika, tez nie widzę innej mozliwości, nie zostawiłbym tego na haku, to jednak droga zabawka. Ostatnie dwa Twoje punkty muszę przyjrzeć się tej tematyce bliżej i zobaczyć, co jest w opisach poszczególnych sprzętów. Dzięki.

Dnia 16.03.2018 o 16:40, SebaSRS napisał:

Nie wiem jak jest z rowerami na dachu, ale wiem jak z nartami - przy 120kmh jest już szum z piskiem, z rowerami pewnie jest gorzej. 

Platformę mam zwykłą, interpack podstawowy - 2 rowery, mocowane za pomocą "tasiemek", z nią 130-140kmh mozna jechać spokojnie. 

Uważać trzeba tylko przy wyprzedzaniu/cofaniu :)

 

Co do samego bagażnika, na kilka użyć w roku to moge pomęczyć sie z tasiemkami, i dokrecaniem zacisku na kule kluczem, bo roznica w cenie  miedzy tymi z mocowaniem za pomocą "samozamykaczy" była znaczna :)

 

I warto mierzyć, ja kupiłem wersję "nieodchylaną",  ale klapa bagażnika mieści sie "na styk" między gripem, wiec nie warto było dopłacać do wersji odchylanej. 

Z rowerami na dachu jest na autostradzie, albo strasznie z ewzględu na hałas i boczne podmuchy, lub nudno ze względu na prędkość. Jak ostatni parametr zaczyna się naginać, to może skończyć się to może "awarią". O czym niżej ;-). Moj przyszły zakup nie musi byc superkomfortowy w obsłudze, ma być stabilny i mocny, ale też na tyle uniwersalny, ze zmiana auta nie spowoduje konieczności wymiany.

Dnia 16.03.2018 o 17:18, sherif napisał:

Co było nie tak z tym bagażnikiem ?

 

Ja ostatnie wakacje zaliczyłem z bagażnikiem dachowym (3 rowery) i było ok. Trochę jest głośniej pow 100kmph, na próbę fragment rozpędziłem się do 150kmph szum podobny. Zakładanie i zdejmowanie dosyć wygodne.

Miałem kiedyś bagażnik na hak ale taki prosty Thule na 3 rowery, po podróży na Mazury rowery były strasznie zasyfione, poza tym mocowanie tego tymi taśmami było strasznie upierdliwe i czasochłonne. Pewnie platformy są dużo bardziej użyteczne ale kosztują znacznie więcej.

Generalnie zgadzam się, choć poza dyskomfortem na autostradach dokuczliwe były tez kręte drogi. Chyba szukam czegoś innego niż dach. Brudem się nie martwię, co bardziej newralgiczne elementy owinę folią stretch, a resztę mogę wyczyścić i powtórnie nasmarować. Nie ma problemu.

Odnośnie pytania, to w poprzednim sezonie dwukrotnie przednia belka bagażnika cofnęła mi się o dobre 30cm podczas jazdy wysuwając niebezpiecznie rowery wraz z rynnami nad tylna szybę. To jest zestaw Thula dedykowany do Avensisa t25. Zwykły kwadraciak + podstawowe rynny rowerowe tez Thule. Niestety to liftback, w którym łapy bagażnika wchodzą pod drzwi, bez żadnych dodatkowych punktów blokowania - tylko zacisk bagażnika. Przez kilka lat nie było z tym problemu, aż do ubiegłego roku. Po raz pierwszy tąpnęło w ulewie w Warszawie, ale zwaliłem to na szybki i niedbały wiosenny montaż i olałem. Drugi raz w drodze nad morze, dojechałem tylko autostrada do okolic Łowicza, ale tym razem montaż co do milimetra według instrukcji, kontrola po ok 50km i niestety przy 120 km/h podczas wyprzedzania salwowałem się ucieczką na prawy pas i później na pas awaryjny. Huknęło porządnie, a za mną były dwa auta. Nie wiem, czy coś się zużyło w tym bagażniku, nie wnikam. Generalnie mimo, że zmiana auta nastąpi maksymalnie w ciągu dwóch lat (w zależności kiedy coś się trafi,) to do obecnego zakładam hak i kupuję bagażnik. Szukam złotego środka cenowego, poza Thulem niczego nie znam, na rynku widzę, że wybór jest teraz ogromny. Nie musi być najtaniej, ale nie chcę tez drogo. Ma byc solidnie, choć nie musi byc maksymalnie komfortowo podczas wstawiania rowerów. Paznokci nie maluję hihi, więc mogę poświęcić kilka minut dłużej.

Dnia 16.03.2018 o 17:57, leszcz napisał:

Jesli rowery maja ramy "meskie" to zamiast platformy mozna kupic bagaznik w formie wieszaka na rowery, mam i polecam :ok:

 

z plusow:

-cena

-waga

-niewielkie gabaryty

-bagaznik latwko schowac albo do bagaznika albo postawic pomiedzy kanapa i przednim fotelem

 

minusy:

-trzeba starannie mocowac rowery, bo w czasie jazdy latwo sie rysuja jeden o drugi

-wymagane rowery z rama "meska" (mozna dokupic specjalna rure pomiedzy sztyce a kierownice, ale to dodatkowy koszt i    nie   wiem jak z pewnoscia mocowania)

-platformy maja miejsce na tablice i oswietlenie a wieszaki nie, ja poradzilem sobie w ten sposob ze kupilem listwe     oswietleniowa do bagaznika rowerowego (z miejscem na tablice) i mocuje ja na ostatnim rowerze

 

 

pozdr.

 

Mam dwa rowery w wersjo damskiej, więc kombinacja. Nie wiem, nie zwróciłem uwagi na ten typ. Ale popatrzę i poczytam, choć już rzeźba z dodatkowa listwą oświetleniową mnie zniechęca. Chyba, ze są juz gotowce na rynku. Bagażniki mocno ewoluują w ciągu lat. Widzę , to po swoich prostych rynnach Thula, teraz sa takie wypasy, o jakich kilka lat temu nawet nie śniłem. Zobaczę co tam w ofertach. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, supiotr napisał:

 

Mam dwa rowery w wersjo damskiej, więc kombinacja. Nie wiem, nie zwróciłem uwagi na ten typ. Ale popatrzę i poczytam, choć już rzeźba z dodatkowa listwą oświetleniową mnie zniechęca. Chyba, ze są juz gotowce na rynku. Bagażniki mocno ewoluują w ciągu lat. Widzę , to po swoich prostych rynnach Thula, teraz sa takie wypasy, o jakich kilka lat temu nawet nie śniłem. Zobaczę co tam w ofertach. Dzięki.

Znaleziony obrazZnaleziony obraz

 

Znaleziony obraz

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, ArekMiz napisał:

Jak to było w poprzednim temacie? Ktoś napisał, że listwa na hak musi mieć światło wsteczne... Także ta powyżej się nie nadaje... :)

 

W gniazdku starego typu 7pin nie ma miejsca na światło cofania, więc nawet jak będziesz je miał to nie zadziała. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, supiotr napisał:

Odnośnie pytania, to w poprzednim sezonie dwukrotnie przednia belka bagażnika cofnęła mi się o dobre 30cm podczas jazdy wysuwając niebezpiecznie rowery wraz z rynnami nad tylna szybę. To jest zestaw Thula dedykowany do Avensisa t25. Zwykły kwadraciak + podstawowe rynny rowerowe tez Thule. Niestety to liftback, w którym łapy bagażnika wchodzą pod drzwi, bez żadnych dodatkowych punktów blokowania - tylko zacisk bagażnika. Przez kilka lat nie było z tym problemu, aż do ubiegłego roku. Po raz pierwszy tąpnęło w ulewie w Warszawie, ale zwaliłem to na szybki i niedbały wiosenny montaż i olałem. Drugi raz w drodze nad morze, dojechałem tylko autostrada do okolic Łowicza, ale tym razem montaż co do milimetra według instrukcji, kontrola po ok 50km i niestety przy 120 km/h podczas wyprzedzania salwowałem się ucieczką na prawy pas i później na pas awaryjny. Huknęło porządnie, a za mną były dwa auta. Nie wiem, czy coś się zużyło w tym bagażniku, nie wnikam. Generalnie mimo, że zmiana auta nastąpi maksymalnie w ciągu dwóch lat (w zależności kiedy coś się trafi,) to do obecnego zakładam hak i kupuję bagażnik. Szukam złotego środka cenowego, poza Thulem niczego nie znam, na rynku widzę, że wybór jest teraz ogromny. Nie musi być najtaniej, ale nie chcę tez drogo. Ma byc solidnie, choć nie musi byc maksymalnie komfortowo podczas wstawiania rowerów. Paznokci nie maluję hihi, więc mogę poświęcić kilka minut dłużej.

W takim razie nie dziwie się, że się zraziłeś. Podjedz do jakiegoś większego sklepu z bagażnikami to ci pokażą, doradzą, będziesz mógł przymierzyć.

Tutaj nie ma złotego środka, jak dużo jeździsz to zainwestuj w platformę, która jest niestety droga. W tych wieszakach jest masę roboty, z tymi światłami, wiązaniem rowerów. Ja po jednej trasie miałem tego dość i sprzedałem bagażnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, supiotr napisał:

Z rowerami na dachu jest na autostradzie, albo strasznie z ewzględu na hałas i boczne podmuchy, lub nudno ze względu na prędkość

wszystko zależy od auta i rodzaju bagażnika. kiedyś lata temu, jak woziłem 4 rowery na cinkusiu, to faktycznie podmuchy wiatru i hałas robiły swoje, prędkości i tak nie dało się przekroczyć.

ale octavią kombi z relingami (czyli o niebo lepsze mocowanie belek) nie odczuwałem ani wiatru, ani hałasu jakoś znacząco, a bez problemu jezdziłem 160 i nic się nie urwało, ani nie przestawiło.

co nie zmienia faktu, ze platforma jest rozwiązaniem chyba najlepszym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe, że  wybiorę się gdzieś, aby zrobić przymiarki. Korzystając z niedzieli, wytypowałem "na sucho" kilka platform. Ktoś coś wie, słyszał na ich temat, może jakieś doświadczenia?

 

Polski produkt: Taurus  Basic Plus 3

Kolejny krajowy: Interpack INTERPACK VIKING

Włoska produkcja: Peruzzo Parma 3

Niemiecki:(marka zaproponowana powyżej przez ArekMiz)  Atera Sport M3

No i oczywiście Szwecja - i oczywiście najdrożej: THULE EUROWAY 922

 

Ta Atera ma kapitalną nośność. Przy trzech rowerach jest spory margines bezpieczeństwa. Chyba duży plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, blue_ napisał:

wszystko zależy od auta i rodzaju bagażnika. kiedyś lata temu, jak woziłem 4 rowery na cinkusiu, to faktycznie podmuchy wiatru i hałas robiły swoje, prędkości i tak nie dało się przekroczyć.

ale octavią kombi z relingami (czyli o niebo lepsze mocowanie belek) nie odczuwałem ani wiatru, ani hałasu jakoś znacząco, a bez problemu jezdziłem 160 i nic się nie urwało, ani nie przestawiło.

co nie zmienia faktu, ze platforma jest rozwiązaniem chyba najlepszym

Przez wiele lat tez nie miałem problemu, aż do ubiegłego roku. Może to juz ze starości. Uchwyty mam chyba  "od zawsze" - to cos takiego Wydaje mi się, że mam właśnie model Thule 530 - przykładowa aukcja a do tego baza tez wiekowe, kwadratowe Thule, która przy zmianie auta była doposażana o nowy zestaw adaptacyjny właściwy do konkretnego samochodu. Chyba po prostu trzeba to wymienić i nie ryzykować z niepewnym sprzętem i potencjalną rozruba na drodze w przypadku odlotu. Dwa razy tąpnęło, trzeci raz nie będę sprawdzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, supiotr napisał:

Mozliwe, że  wybiorę się gdzieś, aby zrobić przymiarki. Korzystając z niedzieli, wytypowałem "na sucho" kilka platform. Ktoś coś wie, słyszał na ich temat, może jakieś doświadczenia?

 

Polski produkt: Taurus  Basic Plus 3

Kolejny krajowy: Interpack INTERPACK VIKING

Włoska produkcja: Peruzzo Parma 3

Niemiecki:(marka zaproponowana powyżej przez ArekMiz)  Atera Sport M3

No i oczywiście Szwecja - i oczywiście najdrożej: THULE EUROWAY 922

 

Ta Atera ma kapitalną nośność. Przy trzech rowerach jest spory margines bezpieczeństwa. Chyba duży plus.

 

No właśnie ja rozważałem podobnie i Atera ma najlepszy stosunek masy własnej do ładowności. A moje rowery lekkie nie są. :) No i ma możliwość dołożenia adaptera na czwarty rower.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, ArekMiz napisał:

 

No właśnie ja rozważałem podobnie i Atera ma najlepszy stosunek masy własnej do ładowności. A moje rowery lekkie nie są. :) No i ma możliwość dołożenia adaptera na czwarty rower.

Otóż to. Wszystko pasuje, rozwiązania bardzo mi się podobają, choć (ponarzekać zawsze można) mogłoby być nieco taniej. No i jeszcze z drugiej strony chciałbym kupić polski produkt. Ale po przewertowaniu internetu, Atera jest w centrum moich rozważań i jeśli padnie na opcję droższą, to kupię Aterę a nie Thula, tutaj już dylemat niewielki. Pozostają rozważania na temat tańszych alternatyw z listy, aby podjąć ostateczną decyzję - zwłaszcza Taurus kusi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz jechał przymierać platformę, to weź ze sobą rower, który będzie montowany jako pierwszy od samochodu. Bo może się okazać, że po ustawieniu roweru na platformie nie da się otworzyć bagażnika, mimo że platforma jest odchylona.

 

Ja tak mam w platformie PERUZZO COMO 3 PURE INSTINCT zamontowanej do Peugeota 5008. Brakuje 3-4 cm odstępu i klapa zahacza o pedał roweru ustawionego na 1 pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sporo uwag w sieci jest w temacie odchylania i braku możliwości otwarcia bagażnika. Myślałem o tym. Problem jednak jest taki, że do zmiany auta jest bliżej niż dalej i tak naprawdę nie bardzo wiem jakie finalnie auto będzie, choć celuję w liftbacka, a to duzy plus przy takich platformach - klapa w żadnym przypadku nie powinna przeszkadzać - trajektoria otwarcia takiej klapy jest inna niż kombi, czy suv. Na ten moment jedyne, co mogę zrobić, to wybrać konstrukcję odchylająca się bardziej, to zminimalizuje ewentualne ryzyko zjawiska, o którym wspominasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem z 2 rowerami na bagażniku Thule.
Prędkości autostradowe, w dużym plusie.

 

Należy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu rowerów (ja praktycznie na wszystko zakładam piankowe otuliny).
No i spalanie wzrosło w trasie o 0,5-1l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, pfikusny napisał:

Jeździłem z 2 rowerami na bagażniku Thule.
Prędkości autostradowe, w dużym plusie.

 

Należy pamiętać o dobrym zabezpieczeniu rowerów (ja praktycznie na wszystko zakładam piankowe otuliny).
No i spalanie wzrosło w trasie o 0,5-1l.

Otuliny, folia stretch - liczę się z tymi niedogodnościami. Wzrost spalania wiadomo, ale nawet nie będę na to zwracał uwagi, rowerów nie taragam na co dzień. Prędkości autostradowe, to wielka zaleta platform.

3 godziny temu, ppmarian napisał:

Wiesz co, rozbiłeś bank tym bagażnikiem. Cena szokująco niska. Jak z jakością, często z nim jeździsz? Jak szybko i jak daleko? Jakie minusy? Choć przy takiej cenie, można wybaczyć wiele oprócz oczywiście stabilności. Napisz więcej, bo Twoja propozycja jest tańsza niż krajowe wyroby firm, które istnieją nie od wczoraj na rynku. Jule mam kilka minut jazdy autem od domu, pewnie wracając z pracy zajadę zobaczyć na żywo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, rozbiłeś bank tym bagażnikiem. Cena szokująco niska. Jak z jakością, często z nim jeździsz? Jak szybko i jak daleko? Jakie minusy? Choć przy takiej cenie, można wybaczyć wiele oprócz oczywiście stabilności. Napisz więcej, bo Twoja propozycja jest tańsza niż krajowe wyroby firm, które istnieją nie od wczoraj na rynku. Jule mam kilka minut jazdy autem od domu, pewnie wracając z pracy zajadę zobaczyć na żywo.

W sezonie co 2-3 tygodnie + pojedyncze trasy "1000km"

Jedzie na tyle szybko ze nie wypada się chwalić na AK

Wozimy zestaw rowerów: 2x28cali + 20 cali

Miałem thula dachowy i juz na pewno do niego nie wrócę...

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@supiotr InterPack to spoko(mam Trio a to wygląda jak nowszy model), mam polecam, przy wyższych prędkościach spoko, mistrzem ergonomii może nie jest, Ale jest już z tych wygodnych w obsłudze. Za te pieniądze super.

PS. Kup taka co ma światło cofania i 13 PIN gniazdo haka gdyż ponoć jest to wymagane teraz. Ja muszę dorabiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ppmarian napisał:


W sezonie co 2-3 tygodnie + pojedyncze trasy "1000km"

Jedzie na tyle szybko ze nie wypada się chwalić na AK

Wozimy zestaw rowerów: 2x28cali + 20 cali

Miałem thula dachowy i juz na pewno do niego nie wrócę...

wysłane z tel.
 

Dzięki. Brzmi bardzo obiecująco. W tym tygodniu podjadę obejrzeć na żywo. Bagażnik wylądował na liście poważnie branych pod uwagę.

2 godziny temu, AstraC napisał:

@supiotr InterPack to spoko(mam Trio a to wygląda jak nowszy model), mam polecam, przy wyższych prędkościach spoko, mistrzem ergonomii może nie jest, Ale jest już z tych wygodnych w obsłudze. Za te pieniądze super.

PS. Kup taka co ma światło cofania i 13 PIN gniazdo haka gdyż ponoć jest to wymagane teraz. Ja muszę dorabiać.

Przed chwila kolega z pracy tez zachwalał InterPacka, którego ma od wielu lat i jest z niego bardzo zadowolony. Co prawda wymieniał w nim jakiś element kilka lat temu, ale nie było z tym najmniejszego problemu. Jak wspomniał, jego InterPack, to chyba jeden z pierwszych modeli jaki wyprodukowali.

W rozważaniach mam ten nowszy model, bagażników ze starą wersją oświetlenia na 7pin nie biorę pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.