Jump to content
dippaolo

Brok do t-jet'a - 50mm?

Recommended Posts

Skrzynia zdjęta, sprzęgło i zamach też. jaka średnica to jeszcze nie wiem bo mi gdzieś suwmiarkę wcięło :(

 

Ale teraz są kolejne dwa pytania:

  1. Wywaliło mi "kapsel" jak auto się zagrzało do chyba 105 stopni. Pytanie dlaczego go wywaliło? Podejrzewam zmieniony zbiorniczek od płynu chłodniczego, mam założony od VW i teraz się mu przyjrzałem, nie widzę na nim aby miał zawór 1,2bar (chyba 1,2 było seju). Czy to mogło być powodem że ciśnienie wzrosło i wypchało brok'a?
  2. W załączniku jest foto i widać na bloku pomarańczowe uszczelnienie. Czy pozbyć się tego i nałożyć coś nowego wbijając nowy kapsel? 

20180320_182708.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.