marcin77 Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 Witam, Znajomy szuka auta pewnego 2012-2013 rocznik wersja hatchback lub kombi, wersja lt lub ltz, wybór padł na benzynę z opcją wstawienia lpg, są wersje z automatem (jakie wady i bolączki), prośba o podpowiedzenie który silnik wybrać i czy automat jest awaryjny itp. Chodzi też o eksploatację, rozrząd, części itp. Dzięki i pozdrawiam Może ktoś ma jakieś pewne auto do sprzedania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 Z jakiegoś powodu nie wkładali LPG do kombi - - podłoga bagażnika bez wnęki na koło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 Godzinę temu, iwik napisał: Z jakiegoś powodu nie wkładali LPG do kombi - - podłoga bagażnika bez wnęki na koło? Podobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 1 godzinę temu, marcin77 napisał: Znajomy szuka auta pewnego 2012-2013 rocznik wersja hatchback lub kombi, wersja lt lub ltz, wybór padł na benzynę z opcją wstawienia lpg, są wersje z automatem (jakie wady i bolączki), prośba o podpowiedzenie który silnik wybrać i czy automat jest awaryjny itp. Chodzi też o eksploatację, rozrząd, części itp. Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki). Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę 1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 1 godzinę temu, rwIcIk napisał: Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki). Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę 1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. Ten 1,4T jest nadal montowany w Astrze I wychodzi fabrycznie z LPG. Ja bym juz wolnossaka nie chcial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Marca 2018 Udostępnij Napisano 21 Marca 2018 Godzinę temu, Maciej__ napisał: Ten 1,4T jest nadal montowany w Astrze I wychodzi fabrycznie z LPG. Tyle, że zdaje się to nie są te same silniki - w Chevrolecie nie dawali to niego LPG. Nie wiem, czy ze względu, że w Chevrolecie do LPG był 1,8 - w innym wykonaniu niż w Oplu, do którego nie było LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 22 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 21 godzin temu, rwIcIk napisał: Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki). Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę 1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. Ok, Dzięki, a jak z rozrządami ?, oba chyba pasek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 22 Marca 2018 Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 22 godziny temu, iwik napisał: Z jakiegoś powodu nie wkładali LPG do kombi - - podłoga bagażnika bez wnęki na koło? Odkręcasz wnękę plastikową i wkładasz butlę, tak wiem jest trochę rzeźby. https://www.google.pl/search?q=cruze+kombi+bagaznik+koło&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt8ZCC7P_ZAhVJGZoKHWNbB9cQ_AUICigB&biw=1536&bih=709#imgrc=91Ae9ufOSxxEdM: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Marca 2018 Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 3 minuty temu, marcin77 napisał: Ok, Dzięki, a jak z rozrządami ?, oba chyba pasek ? 1,8 pasek - na tyle szeroki i mocny, że wymiana po 150 tys. km. Do tego koła zmiennych faz rozrządu. czasem lubią postukać chwilę na zimnym i zdarza się, że też są do wymiany. 1,4 T nie kojarzę czy pasek, czy łańcuch ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 22 Marca 2018 Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 1.4t ma łańcuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.