Skocz do zawartości

Cruze 1.8 czy 1.4 ?


marcin77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Znajomy szuka auta pewnego 2012-2013 rocznik wersja hatchback lub kombi, wersja lt lub ltz, wybór padł na benzynę z opcją wstawienia lpg, są wersje z automatem (jakie wady i bolączki), prośba o podpowiedzenie który silnik wybrać i czy automat jest awaryjny itp. Chodzi też o eksploatację, rozrząd, części itp.

Dzięki i pozdrawiam

Może ktoś ma jakieś pewne auto do sprzedania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcin77 napisał:

Znajomy szuka auta pewnego 2012-2013 rocznik wersja hatchback lub kombi, wersja lt lub ltz, wybór padł na benzynę z opcją wstawienia lpg, są wersje z automatem (jakie wady i bolączki), prośba o podpowiedzenie który silnik wybrać i czy automat jest awaryjny itp. Chodzi też o eksploatację, rozrząd, części itp.

 

Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki).

Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę :ok:

1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rwIcIk napisał:

Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki).

Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę :ok:

1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. 

 

 

Ten 1,4T jest nadal montowany w Astrze I wychodzi fabrycznie z LPG.

Ja bym juz wolnossaka nie chcial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Ten 1,4T jest nadal montowany w Astrze I wychodzi fabrycznie z LPG.

 

Tyle, że zdaje się to nie są te same silniki - w Chevrolecie nie dawali to niego LPG.

Nie wiem, czy ze względu, że w Chevrolecie do LPG był 1,8 - w innym wykonaniu niż w Oplu, do którego nie było LPG ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, rwIcIk napisał:

Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki).

Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę :ok:

1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. 

 

Ok, Dzięki, a jak z rozrządami ?, oba chyba pasek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, iwik napisał:

Z jakiegoś powodu nie wkładali LPG do kombi - :nie_wiem: - podłoga bagażnika bez wnęki na koło?

Odkręcasz wnękę plastikową i wkładasz butlę, tak wiem jest trochę rzeźby.

https://www.google.pl/search?q=cruze+kombi+bagaznik+koło&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt8ZCC7P_ZAhVJGZoKHWNbB9cQ_AUICigB&biw=1536&bih=709#imgrc=91Ae9ufOSxxEdM:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcin77 napisał:

Ok, Dzięki, a jak z rozrządami ?, oba chyba pasek ?

1,8 pasek - na tyle szeroki i mocny, że wymiana po 150 tys. km. Do tego koła zmiennych faz rozrządu. czasem lubią postukać chwilę na zimnym i zdarza się, że też są do wymiany.

1,4 T nie kojarzę czy pasek, czy łańcuch ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.