Jump to content

Cruze 1.8 czy 1.4 ?


Recommended Posts

Witam,

Znajomy szuka auta pewnego 2012-2013 rocznik wersja hatchback lub kombi, wersja lt lub ltz, wybór padł na benzynę z opcją wstawienia lpg, są wersje z automatem (jakie wady i bolączki), prośba o podpowiedzenie który silnik wybrać i czy automat jest awaryjny itp. Chodzi też o eksploatację, rozrząd, części itp.

Dzięki i pozdrawiam

Może ktoś ma jakieś pewne auto do sprzedania ?

Edited by marcin77
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, marcin77 napisał:

Znajomy szuka auta pewnego 2012-2013 rocznik wersja hatchback lub kombi, wersja lt lub ltz, wybór padł na benzynę z opcją wstawienia lpg, są wersje z automatem (jakie wady i bolączki), prośba o podpowiedzenie który silnik wybrać i czy automat jest awaryjny itp. Chodzi też o eksploatację, rozrząd, części itp.

 

Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki).

Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę :ok:

1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. 

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, rwIcIk napisał:

Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki).

Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę :ok:

1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. 

 

 

Ten 1,4T jest nadal montowany w Astrze I wychodzi fabrycznie z LPG.

Ja bym juz wolnossaka nie chcial.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Ten 1,4T jest nadal montowany w Astrze I wychodzi fabrycznie z LPG.

 

Tyle, że zdaje się to nie są te same silniki - w Chevrolecie nie dawali to niego LPG.

Nie wiem, czy ze względu, że w Chevrolecie do LPG był 1,8 - w innym wykonaniu niż w Oplu, do którego nie było LPG ;]

 

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, rwIcIk napisał:

Niech szuka hatchbacka 1,8 z silnikiem w wersji pod gaz, opcja KL7. Bez tego trzeba częściej sprawdzać luz zaworów (szklanki).

Wolnossący 1,8 trzeba wyżej kręcić, by jechał, ale daje radę :ok:

1,4 turbo lepiej odpycha to ciężkie auto już od niższych obrotów. Ale chyba nie był dedykowany pod LPG. Ale zdaje się sporo jeździ, bo był jeszcze na zwykłym wtrysku. 

 

Ok, Dzięki, a jak z rozrządami ?, oba chyba pasek ?

Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, iwik napisał:

Z jakiegoś powodu nie wkładali LPG do kombi - :nie_wiem: - podłoga bagażnika bez wnęki na koło?

Odkręcasz wnękę plastikową i wkładasz butlę, tak wiem jest trochę rzeźby.

https://www.google.pl/search?q=cruze+kombi+bagaznik+koło&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjt8ZCC7P_ZAhVJGZoKHWNbB9cQ_AUICigB&biw=1536&bih=709#imgrc=91Ae9ufOSxxEdM:

 

Edited by robciolas
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, marcin77 napisał:

Ok, Dzięki, a jak z rozrządami ?, oba chyba pasek ?

1,8 pasek - na tyle szeroki i mocny, że wymiana po 150 tys. km. Do tego koła zmiennych faz rozrządu. czasem lubią postukać chwilę na zimnym i zdarza się, że też są do wymiany.

1,4 T nie kojarzę czy pasek, czy łańcuch ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.