Skocz do zawartości

LPG do 1.6 vti 120KM peugeot 3008


pawelczekala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem laikiem w tym temacie dlatego potrzeba mi waszej pomocy, planuje kupić peugeot 3008 z w/w silnikiem powiedzcie mi czy zamontuje LPG do tego silnika i jaki to może być koszt???

Podpowiedzcie też gdzie w okolicy Katowice jest jakiś gazownik godny polecenia. Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, pawelczekala napisał:

Pisałem 1.6 vti 120 km

Ale to jest chyba to samo co thp montowane w mini? Jezeli sie myle poprawcie mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SebeKK napisał:

Ale to jest chyba to samo co thp montowane w mini? Jezeli sie myle poprawcie mnie. 

No właśnie nie jest, vti ma 120 KM - to prosty, bardzo udany 16 zaworowy silnik PSA, chociaż np. w C-Elysee były problemy z oprogramowaniem.

THP to nieudana konstrukcja BMW, którą byłą montowana w samochodach koncerny PSA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, tomto napisał:

No właśnie nie jest, vti ma 120 KM - to prosty, bardzo udany 16 zaworowy silnik PSA, chociaż np. w C-Elysee były problemy z oprogramowaniem.

THP to nieudana konstrukcja BMW, którą byłą montowana w samochodach koncerny PSA.

Zieki za wyjasnienie. THP to syf jakich mało :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomto napisał:

No właśnie nie jest, vti ma 120 KM - to prosty, bardzo udany 16 zaworowy silnik PSA, chociaż np. w C-Elysee były problemy z oprogramowaniem.

THP to nieudana konstrukcja BMW, którą byłą montowana w samochodach koncerny PSA.

Czyli ogólnie silnik jest jakościowo dobry, a jak on współpracuje z LPG ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.03.2018 o 08:09, steyr napisał: