Roswell Napisano 26 Marca 2018 Udostępnij Napisano 26 Marca 2018 Mam instalację stag z parownikiem AC R02 w alfie 147 1.6 120KM niestety rozciekł mi się już drugi taki parownik po niezbyt dużym przebiegu. Czy możecie polecić jakiś inny parownik do tego samochodu który nie powinien sprawiać problemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 27 Marca 2018 Udostępnij Napisano 27 Marca 2018 KME Tur lub Shark 1200/1500 [Alex]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 27 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2018 Dzięki, właśnie myślałem o KME Tur i chyba na ten się zdecyduję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 27 Marca 2018 Udostępnij Napisano 27 Marca 2018 Ostatnio miałem przypadek że KME Tur puszczał trochę lpg zaraz po zgaszeniu bądź na zimnym silniku. Dokręcenie śrub o pół obrotu pomogło. Jeśli chodzi o ten AC R02 gdzie miałeś te wycieki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Shark 1200. Kompaktowy razem z filtrem. Trzyma cisnienie z motorem 2l i 135 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 31 Marca 2018 Udostępnij Napisano 31 Marca 2018 a STAG R01? też ma pozytywne opinie, kupiłem auto z silnikiem 1.8T150 konnym gdzie jest założony taki reduktor , na reduktorze jest przejechane ponad 100tys. i nic się nie dzieje, ale widzę że zraziłeś się do bratniego reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2018 Dnia 30.03.2018 o 23:47, karolchyla napisał: Shark 1200. Kompaktowy razem z filtrem. Trzyma cisnienie z motorem 2l i 135 KM. Pozostanę już chyba przy tym KME. Dnia 31.03.2018 o 04:06, Waldek40 napisał: a STAG R01? też ma pozytywne opinie, kupiłem auto z silnikiem 1.8T150 konnym gdzie jest założony taki reduktor , na reduktorze jest przejechane ponad 100tys. i nic się nie dzieje, ale widzę że zraziłeś się do bratniego reduktora Z zewnątrz wyglądają identycznie więc obawiam się że problem mógłby się powtórzyć. Nie wiem czego to jest przyczyną ale to dziwne że już drugi parownik się rozciekł w tym samym miejscu, zastanawiam się czy może nie jest jakoś źle umiejscowiony i jakieś ruchy albo naprężenia przewodów wodnych go uszkadzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2018 Zakładaj KME Silver, bedzie jeszcze zapas :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2018 Gdzie przepuszcza? Na gwarancji ? Odesłałes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 9 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2018 Dnia 7.04.2018 o 19:55, Aaron napisał: Gdzie przepuszcza? Na gwarancji ? Odesłałes? Wygląda jak by z jednego z kolanek, niestety już po gwarancji, poprzedni mi wymienili na gwarancji ale teraz usterka wystąpiła odrobinę później (teraz lepiej wyliczyli planowaną trwałość) Może by wystarczyło wymienić jakąś uszczelkę, bo chyba można wyciągnąć te kolanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.