Skocz do zawartości

Tucson po faceliftingu


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.samar.pl/__/3/3.a/98085/Hyundai-Tucson-po-liftingu.html?locale=pl_PL

Dodali trochę kantów na karoserii i oczywiście tablet na desce.

Został na razie popularny, wolnossący 1,6.

Diesel 1,7 zastąpiony 1,6 - ciekawe jak sobie będzie radził.

Mocniejsze u nas to benzynowy 1,6T i diesel 2,0.

Miał być 1,4T, ale na razie nie piszą o takim napędzie.

Skrzynie: 6MT, 7DCT i 8AT

Poniżej porównanie wyglądu przed i po facelifcie. ;]

 

wrobel_tucson_compare.png

Poniżej oficjalne info

Nowy Hyundai Tucson – światowa premiera modelu podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku

•    Hyundai prezentuje nowy model Tucson podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku
•    Najbardziej popularny model marki Hyundai przeszedł zmiany stylistyczne, a także w zakresie wyposażenia w systemy bezpieczeństwa i nowe jednostki napędowe.

Podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku, Hyundai prezentuje po raz pierwszy nowy model Hyundai Tucson – jeden z ważniejszy modeli w portfolio marki na świecie. Od momentu swojej premiery w 2015 roku, Tucson jest najlepiej sprzedającym się autem Hyundaia również w Europie. 
W nowym modelu pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. 
Zaprojektowany i produkowany w Europie, Tucson spełnia najwyższe standardy jakości, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów i umacniając swoją silną pozycję na tutejszych rynkach. 
Nowoczesną sylwetkę Tucsona podkreśla kaskadowy grill oraz nowa architektura reflektorów LED, podwyższony zderzak, srebrna osłona pod zderzakiem przednim i nowy wzór felg.
W samochodzie zmieniono również układ tylnych świateł, a także przeprojektowano tylny zderzak i układ wydechowy.
Nowy Tucson będzie oferowany z dwoma silnikami Diesla i dwoma benzynowymi, które zostały zmniejszone i unowocześnione w zakresie emisji CO2. Najmocniejszym napędem w gamie jest jednostka Diesla 2.0 o mocy 186 KM. Ten wysoce wydajny silnik, wyposażony w napęd na cztery koła, może być połączony z sześciobiegową manualną skrzynią biegów (6MT) lub opcjonalnie z nowo opracowaną, ośmiobiegową skrzynią automatyczną (8AT). Alternatywnie, klienci mogą wybierać między nowymi silnikami Diesla 1.6 o dwóch mocach: 115 KM oraz 133 KM. Oba silniki są dostępne z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na przednie koła. Dla mocniejszej wersji Hyundai oferuje siedmiobiegową przekładnię dwusprzęgłową (7DCT) i wybór pomiędzy napędem na przednie lub na cztery koła. Opracowana przez Hyundai skrzynia 7DCT to nowoczesna konstrukcja wpływająca na obniżenie zużycia paliwa, ograniczenie emisji CO2 oraz lepsze osiągi.
Nowy Tucson jest również dostępny z dwoma silnikami benzynowymi. 1,6-litrowy silnik GDI z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na przednie koła, ma moc 132 KM. Z kolei jednostka 1,6 T-GDI o mocy 177 KM oferowana jest z 6-biegową skrzynią manualną lub 7DCT – w obu przypadkach, z napędem przednim lub na cztery koła. Silniki spełniają nowe normy emisji spalin Euro 6c. 
Dzięki najnowszym funkcjom informacyjno-rozrywkowym, nowy Hyundai Tucson umożliwia użytkownikom pozostawanie w stałej łączności. W samochodzie znalazły się m.in.: system dźwiękowy wiodącej marki Krell, bezprzewodowa ładowarka telefonów komórkowych, siedmiocalowy ekran informacyjny, obsługujący Apple CarPlay i Android Auto oraz łączność Bluetooth. Opcjonalnie, nowy Tucson może być wyposażony w ośmiocalowy system nawigacji, z mapami 3D i siedmioletnią, bezpłatną subskrypcją usług LIVE z aktualizacją informacji w czasie rzeczywistym. Urządzenia mobilne można zasilać także dzięki standardowym portom USB, z których jeden zlokalizowano z tyłu samochodu.
Zaawansowane funkcje aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania jazdy SmartSense są zgodne z najwyższymi europejskimi standardami bezpieczeństwa. W samochodzie znalazły się: asystent zapobiegania zderzeniu czołowemu (FCA), asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA), system kontroli poziomu uwagi kierowcy (DAW) i ostrzeganie o ograniczeniach prędkości (ISLW). Pakiet bezpieczeństwa obejmuje także system kamer 360° (SVM), monitorujących otoczenie pojazdu podczas wykonywania manewrów. Jeszcze lepszą widoczność na drodze zapewniają dodatkowo podwójne reflektory LED, inteligentne światła drogowe (HBA) oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu. 
Korzystający z przednich czujników radarowych inteligentny tempomat (ASCC) utrzymuje stałą prędkość a także odległość przed poprzedzającym pojazdem, automatycznie przyspieszając lub hamując w zależności od potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, kemosabe napisał:

Bardzo ładne auto. Zresztą przed liftingiem również :ok:

 

Tylko dlaczego tak zepsuli wnętrze? Znów ten doklejony tablet :facepalm:

Podobno takei teraz trendy :facepalm:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Olas1 napisał:

 

Jaka Ty masz dokładnie wersje? 

Design, czyli Comfort + dodatki, jak nawigacja, kamera cofania, utrzymywanie pasa ruchu

Obecnie do będzie wersja GO!

http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_Tucson_2018_GO.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, rwIcIk napisał:

Design, czyli Comfort + dodatki, jak nawigacja, kamera cofania, utrzymywanie pasa ruchu

Obecnie do będzie wersja GO!

http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_Tucson_2018_GO.pdf

 

Ale silnik jaki? 1.7d z 7AT? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się, czy się nie przesiąść do takiego, mam do wyboru 2.0 185km AT lub właśnie 1.7 141km AT i nie wiem o ile ten 1.7 jest oszczędniejszy. Bo poprzednie 2.0 był w manualu i trochę palił... AT pewnie więcej jeszcze wypije. 

Jak to jeździ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Olas1 napisał:

Zastanawiam się, czy się nie przesiąść do takiego, mam do wyboru 2.0 185km AT lub właśnie 1.7 141km AT i nie wiem o ile ten 1.7 jest oszczędniejszy. Bo poprzednie 2.0 był w manualu i trochę palił... AT pewnie więcej jeszcze wypije. 

Jak to jeździ? 

Jeździ przyzwoicie jak dla kierowcy "emeryta". Do kręcenia się wokół komina i na spokojne wypady w trasy w zupełności wystarcza ;]

Gdy trzeba dynamiczniej, trzeba wdusić przycisk SPORT.

Normalnie skrzynia DCT zmienia biegi w zakresie 1200-1500 obr. i słabiej reaguje na pedał gazu. Trzeba wciskać głębiej i  z wyprzedzeniem, by wykonać szybszy manewr.

Diesel 2.0 z klasycznym automatem pali sporo więcej (ze 2 litry), ale i radości z jazdy zapewne więcej :ok:

Mój spala w okolicy 7 l/100 km. Z notowań z ostatnich 11 tys. km wychodzi średnia 6,6 :skromny:

Auto przyzwoicie wykonane, komfortowe, nieźle wyciszone.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Jeździ przyzwoicie jak dla kierowcy "emeryta". Do kręcenia się wokół komina i na spokojne wypady w trasy w zupełności wystarcza ;]

Gdy trzeba dynamiczniej, trzeba wdusić przycisk SPORT.

Normalnie skrzynia DCT zmienia biegi w zakresie 1200-1500 obr. i słabiej reaguje na pedał gazu. Trzeba wciskać głębiej i  z wyprzedzeniem, by wykonać szybszy manewr.

Diesel 2.0 z klasycznym automatem pali sporo więcej (ze 2 litry), ale i radości z jazdy zapewne więcej :ok:

Mój spala w okolicy 7 l/100 km. Z notowań z ostatnich 11 tys. km wychodzi średnia 6,6 :skromny:

Auto przyzwoicie wykonane, komfortowe, nieźle wyciszone.

 

 

Kurcze... chyba zaczekam na 3008 lub 5008... Fajnie się jeździło Tucsonem, ale... niczym nie porywa :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Olas1 napisał:

 

Kurcze... chyba zaczekam na 3008 lub 5008... Fajnie się jeździło Tucsonem, ale... niczym nie porywa :) 

Tucson to poprawne auto, ale raczej emeryckie :ok:

Jeśli oczekujesz wrażeń, to Francuz prędzej Ci ich dostarczy ;]

Pójdź do salonu, pomacaj, umów się na jazdę próbną. Mnie Tucson urzekł od pierwszego wejrzenia :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, rwIcIk napisał:

Tucson to poprawne auto, ale raczej emeryckie :ok:

Jeśli oczekujesz wrażeń, to Francuz prędzej Ci ich dostarczy ;]

Pójdź do salonu, pomacaj, umów się na jazdę próbną. Mnie Tucson urzekł od pierwszego wejrzenia :skromny:

 

Znam to auto, zrobiłem nim parę tysięcy km, ogólnie jest bardzo ok, nie wiem jak jeździć z innymi silnikami. 

Dzięki :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.