rwIcIk Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 https://www.samar.pl/__/3/3.a/98085/Hyundai-Tucson-po-liftingu.html?locale=pl_PL Dodali trochę kantów na karoserii i oczywiście tablet na desce. Został na razie popularny, wolnossący 1,6. Diesel 1,7 zastąpiony 1,6 - ciekawe jak sobie będzie radził. Mocniejsze u nas to benzynowy 1,6T i diesel 2,0. Miał być 1,4T, ale na razie nie piszą o takim napędzie. Skrzynie: 6MT, 7DCT i 8AT Poniżej porównanie wyglądu przed i po facelifcie. Poniżej oficjalne info Nowy Hyundai Tucson – światowa premiera modelu podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku • Hyundai prezentuje nowy model Tucson podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku • Najbardziej popularny model marki Hyundai przeszedł zmiany stylistyczne, a także w zakresie wyposażenia w systemy bezpieczeństwa i nowe jednostki napędowe. Podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku, Hyundai prezentuje po raz pierwszy nowy model Hyundai Tucson – jeden z ważniejszy modeli w portfolio marki na świecie. Od momentu swojej premiery w 2015 roku, Tucson jest najlepiej sprzedającym się autem Hyundaia również w Europie. W nowym modelu pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa. Zaprojektowany i produkowany w Europie, Tucson spełnia najwyższe standardy jakości, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów i umacniając swoją silną pozycję na tutejszych rynkach. Nowoczesną sylwetkę Tucsona podkreśla kaskadowy grill oraz nowa architektura reflektorów LED, podwyższony zderzak, srebrna osłona pod zderzakiem przednim i nowy wzór felg. W samochodzie zmieniono również układ tylnych świateł, a także przeprojektowano tylny zderzak i układ wydechowy. Nowy Tucson będzie oferowany z dwoma silnikami Diesla i dwoma benzynowymi, które zostały zmniejszone i unowocześnione w zakresie emisji CO2. Najmocniejszym napędem w gamie jest jednostka Diesla 2.0 o mocy 186 KM. Ten wysoce wydajny silnik, wyposażony w napęd na cztery koła, może być połączony z sześciobiegową manualną skrzynią biegów (6MT) lub opcjonalnie z nowo opracowaną, ośmiobiegową skrzynią automatyczną (8AT). Alternatywnie, klienci mogą wybierać między nowymi silnikami Diesla 1.6 o dwóch mocach: 115 KM oraz 133 KM. Oba silniki są dostępne z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na przednie koła. Dla mocniejszej wersji Hyundai oferuje siedmiobiegową przekładnię dwusprzęgłową (7DCT) i wybór pomiędzy napędem na przednie lub na cztery koła. Opracowana przez Hyundai skrzynia 7DCT to nowoczesna konstrukcja wpływająca na obniżenie zużycia paliwa, ograniczenie emisji CO2 oraz lepsze osiągi. Nowy Tucson jest również dostępny z dwoma silnikami benzynowymi. 1,6-litrowy silnik GDI z sześciobiegową manualną skrzynią biegów i napędem na przednie koła, ma moc 132 KM. Z kolei jednostka 1,6 T-GDI o mocy 177 KM oferowana jest z 6-biegową skrzynią manualną lub 7DCT – w obu przypadkach, z napędem przednim lub na cztery koła. Silniki spełniają nowe normy emisji spalin Euro 6c. Dzięki najnowszym funkcjom informacyjno-rozrywkowym, nowy Hyundai Tucson umożliwia użytkownikom pozostawanie w stałej łączności. W samochodzie znalazły się m.in.: system dźwiękowy wiodącej marki Krell, bezprzewodowa ładowarka telefonów komórkowych, siedmiocalowy ekran informacyjny, obsługujący Apple CarPlay i Android Auto oraz łączność Bluetooth. Opcjonalnie, nowy Tucson może być wyposażony w ośmiocalowy system nawigacji, z mapami 3D i siedmioletnią, bezpłatną subskrypcją usług LIVE z aktualizacją informacji w czasie rzeczywistym. Urządzenia mobilne można zasilać także dzięki standardowym portom USB, z których jeden zlokalizowano z tyłu samochodu. Zaawansowane funkcje aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania jazdy SmartSense są zgodne z najwyższymi europejskimi standardami bezpieczeństwa. W samochodzie znalazły się: asystent zapobiegania zderzeniu czołowemu (FCA), asystent utrzymywania pasa ruchu (LKA), system kontroli poziomu uwagi kierowcy (DAW) i ostrzeganie o ograniczeniach prędkości (ISLW). Pakiet bezpieczeństwa obejmuje także system kamer 360° (SVM), monitorujących otoczenie pojazdu podczas wykonywania manewrów. Jeszcze lepszą widoczność na drodze zapewniają dodatkowo podwójne reflektory LED, inteligentne światła drogowe (HBA) oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu. Korzystający z przednich czujników radarowych inteligentny tempomat (ASCC) utrzymuje stałą prędkość a także odległość przed poprzedzającym pojazdem, automatycznie przyspieszając lub hamując w zależności od potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Bardzo ładne auto. Zresztą przed liftingiem również Tylko dlaczego tak zepsuli wnętrze? Znów ten doklejony tablet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Trochę kiepsko, ze nie dali 1.4T ale to znów cena byłaby pewnie abstrakcyjna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 51 minut temu, kemosabe napisał: Bardzo ładne auto. Zresztą przed liftingiem również Tylko dlaczego tak zepsuli wnętrze? Znów ten doklejony tablet Podobno takei teraz trendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 38 minut temu, wujekcybul napisał: Trochę kiepsko, ze nie dali 1.4T ale to znów cena byłaby pewnie abstrakcyjna. 1,6T też tanie nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz___F Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 Ciekawe jak się automatem jeździ w tym modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 4 minuty temu, Łukasz___F napisał: Ciekawe jak się automatem jeździ w tym modelu Wygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz___F Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 5 minut temu, rwIcIk napisał: Wygodnie Masz automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 2 minuty temu, Łukasz___F napisał: Masz automat 7dct Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 10 godzin temu, rwIcIk napisał: 7dct Jaka Ty masz dokładnie wersje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 41 minut temu, Olas1 napisał: Jaka Ty masz dokładnie wersje? Design, czyli Comfort + dodatki, jak nawigacja, kamera cofania, utrzymywanie pasa ruchu Obecnie do będzie wersja GO! http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_Tucson_2018_GO.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 24 minuty temu, rwIcIk napisał: Design, czyli Comfort + dodatki, jak nawigacja, kamera cofania, utrzymywanie pasa ruchu Obecnie do będzie wersja GO! http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_Tucson_2018_GO.pdf Ale silnik jaki? 1.7d z 7AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 29 minut temu, Olas1 napisał: Ale silnik jaki? 1.7d z 7AT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Zastanawiam się, czy się nie przesiąść do takiego, mam do wyboru 2.0 185km AT lub właśnie 1.7 141km AT i nie wiem o ile ten 1.7 jest oszczędniejszy. Bo poprzednie 2.0 był w manualu i trochę palił... AT pewnie więcej jeszcze wypije. Jak to jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 17 minut temu, Olas1 napisał: Zastanawiam się, czy się nie przesiąść do takiego, mam do wyboru 2.0 185km AT lub właśnie 1.7 141km AT i nie wiem o ile ten 1.7 jest oszczędniejszy. Bo poprzednie 2.0 był w manualu i trochę palił... AT pewnie więcej jeszcze wypije. Jak to jeździ? Jeździ przyzwoicie jak dla kierowcy "emeryta". Do kręcenia się wokół komina i na spokojne wypady w trasy w zupełności wystarcza Gdy trzeba dynamiczniej, trzeba wdusić przycisk SPORT. Normalnie skrzynia DCT zmienia biegi w zakresie 1200-1500 obr. i słabiej reaguje na pedał gazu. Trzeba wciskać głębiej i z wyprzedzeniem, by wykonać szybszy manewr. Diesel 2.0 z klasycznym automatem pali sporo więcej (ze 2 litry), ale i radości z jazdy zapewne więcej Mój spala w okolicy 7 l/100 km. Z notowań z ostatnich 11 tys. km wychodzi średnia 6,6 Auto przyzwoicie wykonane, komfortowe, nieźle wyciszone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Tablet z pokrętłami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 Godzinę temu, rwIcIk napisał: Jeździ przyzwoicie jak dla kierowcy "emeryta". Do kręcenia się wokół komina i na spokojne wypady w trasy w zupełności wystarcza Gdy trzeba dynamiczniej, trzeba wdusić przycisk SPORT. Normalnie skrzynia DCT zmienia biegi w zakresie 1200-1500 obr. i słabiej reaguje na pedał gazu. Trzeba wciskać głębiej i z wyprzedzeniem, by wykonać szybszy manewr. Diesel 2.0 z klasycznym automatem pali sporo więcej (ze 2 litry), ale i radości z jazdy zapewne więcej Mój spala w okolicy 7 l/100 km. Z notowań z ostatnich 11 tys. km wychodzi średnia 6,6 Auto przyzwoicie wykonane, komfortowe, nieźle wyciszone. Kurcze... chyba zaczekam na 3008 lub 5008... Fajnie się jeździło Tucsonem, ale... niczym nie porywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 4 minuty temu, Olas1 napisał: Kurcze... chyba zaczekam na 3008 lub 5008... Fajnie się jeździło Tucsonem, ale... niczym nie porywa Tucson to poprawne auto, ale raczej emeryckie Jeśli oczekujesz wrażeń, to Francuz prędzej Ci ich dostarczy Pójdź do salonu, pomacaj, umów się na jazdę próbną. Mnie Tucson urzekł od pierwszego wejrzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 30 Marca 2018 Udostępnij Napisano 30 Marca 2018 15 minut temu, rwIcIk napisał: Tucson to poprawne auto, ale raczej emeryckie Jeśli oczekujesz wrażeń, to Francuz prędzej Ci ich dostarczy Pójdź do salonu, pomacaj, umów się na jazdę próbną. Mnie Tucson urzekł od pierwszego wejrzenia Znam to auto, zrobiłem nim parę tysięcy km, ogólnie jest bardzo ok, nie wiem jak jeździć z innymi silnikami. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.