Skocz do zawartości

Z serii kupujemy nowe do 215 tys brutto.


mjstyle

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 19.04.2018 o 22:38, Piotrus napisał:

Różnica 4200 PLN w ciągu 5 lat na korzyść zakupu, co daje  koszt poniżej 1000pln na rok więcej za to że jeździmy autem które ma cały czas mniej niż 1 rok.

 

Ja się dopytam z czystej własnej ciekawości.

 

Powyżej opisany jest przypadek trochę sterylny z idealnego świata.

A co jak ten świat zaczyna być taki bardziej zwyczajny?

 

Np. naszej wynajmowane auto używamy jak normalny człowiek i jeździmy nim sobie na parkingi supermarketowe.

I oddajemy po roku auto na którym na drzwiach są mniejsze lub większe wgnioty? A dodatkowo parkowalismy kilka razy w miejscu gdzie rosły jakies tam kasztanowce, albo wrony zrzucały orzechy. I mamy ze 2 malutkie wgniotki na masce i dachu.

Jeździmy po trasie i na masce może pojawić się odprysk od kamienia.

 

W przypadku auta w leasingu/kredycie zwyczajnie z tym żyjemy i olewamy mikrowgniotki. Jak to się ma przy oddawaniu auta z wynajmu?

Czy właśnie tutaj nie pojawią się ukryte dopłaty za naprawy po cenach ASO?

 

O ile wiem, to wszelkie instytucje finansowe musza zarabiać. I każdy nowy "produkt" ma spowodować to, że będą zarabiały więcej, a nie mniej.

A zapisy powodujące większy zarobek nie są reklamowane wielką czcionką na pierwszej stronie katalogu, ale na końcu kilkudziesięciostronicowej umowy, gdzie potencjalny zainteresowany juz przestał czytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Łukasz___F napisał:

Nieprawda :skromny: oczywiscie jeśli mowa o aucie z silnikiem 2l

no sprawdziłem aż :) 200k+ tow ychodzi: 2.l TFSI - R4 turbo w A6 za wersję podstawową FWD. w tym segmencie dodasz 2 pakiety to masz +20 tys :) a 2 pakiety to "nie full wypas". 

 

trochę to przerażające. kupujesz R4 FWD w segmencie premium za taką kasę (co już w sumie lekki śmiech za taki zestaw w parze z 4 ringami na masce) i masz podstawową wersję :) no moze automat to jakis tam wypas :) 

za quattro z fajnymi pakietami podchodzimy pod 300tys.. łomatko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, kravitz napisał:

 

Ja się dopytam z czystej własnej ciekawości.

 

 

Mialem 2 auta wynajete. Jezdzilem normalnie ale ja za wszelka cene nie wjezdzalem w waskie miejsca zeby mnie poobijali. Normalnie uzywalem mylem tylko na automatycznych myjniach. Hyundai mial ryse na zderzaku i pare wgniotek. Jak odbieralem auto to bylo opisane jakie uszkodzenia sa dozwolone. Przetrzepali dokladnie lacznie z miernikiem i nic niedoplacalem. Ale jak nie dbasz to raczej na 100% bedzie doplata. W BMW popatrzyli tylko czy jest ok i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, jimbo22 napisał:

no sprawdziłem aż :) 200k+ tow ychodzi: 2.l TFSI - R4 turbo w A6 za wersję podstawową FWD. w tym segmencie dodasz 2 pakiety to masz +20 tys :) a 2 pakiety to "nie full wypas". 

 

trochę to przerażające. kupujesz R4 FWD w segmencie premium za taką kasę (co już w sumie lekki śmiech za taki zestaw w parze z 4 ringami na masce) i masz podstawową wersję :) no moze automat to jakis tam wypas :) 

za quattro z fajnymi pakietami podchodzimy pod 300tys.. łomatko.

Pisałem już za na obecne a6 można uzyskać 30 %  rabatu więc wszystko by się zgadzało :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Łukasz___F napisał:

Pisałem już za na obecne a6 można uzyskać 30 %  rabatu więc wszystko by się zgadzało :oki:

tia. nie bez powodu... to schodzący model. + z racji afery VAG przed sierpniem jeszcze bardziej dokręcą rabaty, aby pozbyć się placów... inaczej będą na wyścigi rejestrować na siebie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jimbo22 napisał:

tia. nie bez powodu... to schodzący model. + z racji afery VAG przed sierpniem jeszcze bardziej dokręcą rabaty, aby pozbyć się placów... inaczej będą na wyścigi rejestrować na siebie :) 

Wiem, ale za ok 200 tyś jest to dobra oferta bo auto w konfiguracji za 300 tyś jest bardzo fajne:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, kravitz napisał:

 

Ja się dopytam z czystej własnej ciekawości.

 

Powyżej opisany jest przypadek trochę sterylny z idealnego świata.

A co jak ten świat zaczyna być taki bardziej zwyczajny?

 

Np. naszej wynajmowane auto używamy jak normalny człowiek i jeździmy nim sobie na parkingi supermarketowe.

I oddajemy po roku auto na którym na drzwiach są mniejsze lub większe wgnioty? A dodatkowo parkowalismy kilka razy w miejscu gdzie rosły jakies tam kasztanowce, albo wrony zrzucały orzechy. I mamy ze 2 malutkie wgniotki na masce i dachu.

Jeździmy po trasie i na masce może pojawić się odprysk od kamienia.

 

W przypadku auta w leasingu/kredycie zwyczajnie z tym żyjemy i olewamy mikrowgniotki. Jak to się ma przy oddawaniu auta z wynajmu?

Czy właśnie tutaj nie pojawią się ukryte dopłaty za naprawy po cenach ASO?

 

O ile wiem, to wszelkie instytucje finansowe musza zarabiać. I każdy nowy "produkt" ma spowodować to, że będą zarabiały więcej, a nie mniej.

A zapisy powodujące większy zarobek nie są reklamowane wielką czcionką na pierwszej stronie katalogu, ale na końcu kilkudziesięciostronicowej umowy, gdzie potencjalny zainteresowany juz przestał czytać.

normalnie się ma, dopłacisz z 8 tysięcy :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.04.2018 o 18:30, Łukasz___F napisał:

Minus 30 % rabatu na schodzący model i robi się normalna sumka :ok:

Zaraz napiszą Ci ze takie rabaty są nierealne ;] 

 

Pytanie czy to 215 to netto czy brutto ;] 

 

no i jak audi to quattro :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Chorzyn napisał:

Zaraz napiszą Ci ze takie rabaty są nierealne ;] 

 

Pytanie czy to 215 to netto czy brutto ;] 

 

no i jak audi to quattro :ok: 

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać że to realne :phi: a z tym nierealnym rabatem to chyba guattro i z dobrym wypasem się kupi za 215 tyś brutto.:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Łukasz___F napisał:

Ile już zrobiłeś km ? Sprawuje się ok ? 

30k, musiałem „popsuć” po dotarciu, bo to auto winno się kupować w wersjach od około 300+ (masa robi swoje) 

 

generalnie Ok, lusterka czasami dziwnie swiszcza na niemieckich autostradach powyżej prędkości, której nie będę tutaj podawał ;] a serwis twierdzi ze tyle to nie pojedzie :hehe: No i wymieniałem już IC z wiązka przewodów itp, bo zabłąkane coś zrobiło mi dziurę w wyzej wymienionym na pustej drodze...po za tym ok

 

Generalnie - wygodne, w miare szybkie, rewelacyjne quattro, super światła, dobra jakość...poprawne auto na dalekie trasy za rozsądne jak na ta klasę pieniądze...

 

minusy - brak emocji ;] Ale od tego mam drugie auto i przymierzam się do jakiegoś irracjonalnego żeby stając w garażu mieć dylemat do czego wsiąść.

 

Reasumując - polecam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.04.2018 o 15:36, kravitz napisał:

Ja się dopytam z czystej własnej ciekawości.

 

Powyżej opisany jest przypadek trochę sterylny z idealnego świata.

A co jak ten świat zaczyna być taki bardziej zwyczajny?

 

Np. naszej wynajmowane auto używamy jak normalny człowiek i jeździmy nim sobie na parkingi supermarketowe.

I oddajemy po roku auto na którym na drzwiach są mniejsze lub większe wgnioty? A dodatkowo parkowalismy kilka razy w miejscu gdzie rosły jakies tam kasztanowce, albo wrony zrzucały orzechy. I mamy ze 2 malutkie wgniotki na masce i dachu.

Jeździmy po trasie i na masce może pojawić się odprysk od kamienia

 

Drobne uszkodzenia są dopuszczalne, szczegóły jak to wygląda w jednej z dużych firm w PL znajdziesz np tutaj :

https://pzwlp.pl/pzwlp/przewodniki-zwrotu-pojazdow-pzwlp

 

Większe uszkodzenia trzeba zrobić z AC zanim oddasz auto, a jak wpadniesz na genialny pomysł żeby przykręcić cb radio na środku deski na wkręty to trzeba zapłacić za wymianę elementu i rbg. Tutaj im starsze auto tym lepiej bo potrącają wyższą amortyzację.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

A po co Ci to V6 skoro 2.0T ma 280KM i ponizej 6sek do 100km/h ?

Sorki przyzwyczailem sie do mojej Hanki. Wszystko ponizej 6 sek do 100 km/h nie liczy.  Tym bardziej, ze Hanka jest FWD i duzo traci w sprincie spod swiatel. W rolce ciezko sie rownac z Civic Type-R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Babinicz napisał:

 

Sorki przyzwyczailem sie do mojej Hanki. Wszystko ponizej 6 sek do 100 km/h nie liczy.  Tym bardziej, ze Hanka jest FWD i duzo traci w sprincie spod swiatel. W rolce ciezko sie rownac z Civic Type-R.

 

OK, mnie Arteon kojarzy sie raczej z wygodnym autem do latania po autostradach a nie autem dla pryszczatego nastolatka do wyscigow z pod swiatel ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.