Skocz do zawartości

Nissan Pathfinder 2,5 Dci ?


stalan

Rekomendowane odpowiedzi

Od dłuższego czasu chodzi za mną pomysł, kupna drugiego samochodu na weekendowe wypady. Początkowo myślałem o Patrolu ,ale...po pierwsze - samochód nie ma być przeprawowy i ekstremalna terenówka nie jest mi potrzebna (ma po prostu, od czasu do czasu wjechać w zaśnieżony lub lekko błotnisty leśny dukt) , a po drugie - dobrze utrzymane  i nie "wynurane" Patrole to białe kruki . Tak się zastanawiam nad Pathfinderem z lat 2006 - 2009 ,z reguły występują one z silnikiem 2,5 DCi ,ktoś ma jakieś doświadczenie z tym modelem ?, coś wie ? , coś słyszał ? . Jak na razie to luźne dywagacje , w grę wchodzi także Grand Vitara , Forester ,San Tafe ,tak do ok.  35 k  ...wybór jest tak duży ,że aż ...za duży ;].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, stalan napisał:

Od dłuższego czasu chodzi za mną pomysł, kupna drugiego samochodu na weekendowe wypady. Początkowo myślałem o Patrolu ,ale...po pierwsze - samochód nie ma być przeprawowy i ekstremalna terenówka nie jest mi potrzebna (ma po prostu, od czasu do czasu wjechać w zaśnieżony lub lekko błotnisty leśny dukt) , a po drugie - dobrze utrzymane  i nie "wynurane" Patrole to białe kruki . Tak się zastanawiam nad Pathfinderem z lat 2006 - 2009 ,z reguły występują one z silnikiem 2,5 DCi ,ktoś ma jakieś doświadczenie z tym modelem ?, coś wie ? , coś słyszał ? . Jak na razie to luźne dywagacje , w grę wchodzi także Grand Vitara , Forester ,San Tafe ,tak do ok.  35 k  ...wybór jest tak duży ,że aż ...za duży ;].

Nissan xterra/Pathfinder z 4,0 V6 

Kia Sorento 3.3 V6

 

Forek/Grand Vitara będą mniejsze, ale też fajne :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu chodzi za mną pomysł, kupna drugiego samochodu na weekendowe wypady. Początkowo myślałem o Patrolu ,ale...po pierwsze - samochód nie ma być przeprawowy i ekstremalna terenówka nie jest mi potrzebna (ma po prostu, od czasu do czasu wjechać w zaśnieżony lub lekko błotnisty leśny dukt) , a po drugie - dobrze utrzymane  i nie "wynurane" Patrole to białe kruki . Tak się zastanawiam nad Pathfinderem z lat 2006 - 2009 ,z reguły występują one z silnikiem 2,5 DCi ,ktoś ma jakieś doświadczenie z tym modelem ?, coś wie ? , coś słyszał ? . Jak na razie to luźne dywagacje , w grę wchodzi także Grand Vitara , Forester ,San Tafe ,tak do ok.  35 k  ...wybór jest tak duży ,że aż ...za duży ;].


Pls, tylko nie Navara D40/Pathfinder ...

Jeśli główny inżynier który to projektował przyznaje ze ‚popełniliśmy poważne bledy’ to chyba o lepszy marketing nie trzeba.

Ilość padających rzeczy w tych autach jest tak długa ze papieru nie starcza.

Tak, możliwe ze w PL warunkach da się to tanio naprawić - ale de facto potrzebujesz dwóch aut żeby jedno jeździło - autentyczne przygody kolegi który miał 2. Jeden zawsze ud rakieta stał.


Z zalet:
- brak,

Z wad:
- padające sprzęgła ok co 30-40k km,
- padająca dwumasa - ok 40k km,
- urywające się klamki - komplet na 80k
Km,
- następne sprzęgło ok 80k
Km,
- łańcuch w dużej ilości nie potrafił przerwać 100k km,
- EGR - znów masa padów,

Dodatkowo - Made in Spain - miała poważny problem z Pathfinder i Navara...

6565d8f4f3e7fa261514f0492f911d54.jpg

Owszem Pathfinder był 1:3 łamiące się Navara ale był ...





Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.