Skocz do zawartości

Rekojmia od masterlease


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Chalek napisał:

Hi, 

 

Jako ze passat w strzepach to szukam cos nowego. 

 

Masterlease (Master1) chwali sie roczna rekojmia na auta używane. 

Wiecie na jakiej zasadzie to wygląda? Działa? 

Po moich doswiadczeniach z autami z firm typu masterlease to bym na nie nawet okiem nie spojrzał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Chalek napisał:

Biorac pod uwage ze auto ma 64tys km przebiegu, myslisz ze mogli mocno przyciąć? 

Przykład: Znam auto gdzie przy połowie tego przebiegu oryginał chłodnicy wymieniono na najtańszy zamiennnik. Skutkiem tego średnio co 3-4 miesiące auto się lądowało w serwisie w trybie awaryjnym w związku z przegrzaniem. Co jest dalej nie wiem bo po 1,5 roku skończył się leasing. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Chalek napisał:

Hi, 

 

Jako ze passat w strzepach to szukam cos nowego. 

 

Masterlease (Master1) chwali sie roczna rekojmia na auta używane. 

Wiecie na jakiej zasadzie to wygląda? Działa? 

rękojmia jak w u każdego "profesjonalnego" sprzedawcy czyli do wywalczenia w sądzie :]

ja niedawno kupiłem używkę z master1

obiecali dosłać zaślepkę od spryska xenona i sfinansować przegląd po 120 tkm oraz dosłać kartę sd od navi

zaślepkę dosłali, przegląd zrobiłem (w sieci bosh service co prawda nie w ASO, ale zakres wszystko to co producent wymaga po 120 tkm), na kartę jeszcze czekam

ogólnie zadowolony jestem - na pewno bardozej niż gdy kupywałem auto w zwykłym komisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Chalek napisał:

@Konrad` czyli master serwisuje auta poza ASO? 

IMO zależy

Master1 obsługuje sprzedaż aut pokontraktowych z Prime car managment, futura leasing, masterlease i masterrent24, więc IMO zależy co było przedmiotem kontraktu i gdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Chalek napisał:

@DZIDA dzięki za opinie. Ale ta rękojmia to działa ta, że np po 3 miesiącach padnie skrzynia to mogę ich próbować obciążyć?

Ja mialem auto z master normalnie serwisuja w ASO. Nie wiem jak stare auto powyzej 3 lat pewnie oszczedzaja i daja zamienniki i nic w tym zlego nie widze. Minus, ze ceny wysokie. Co do rekojmi jakbys mi wrocil po 3 miesiacach z padnieta skrzynia to bym skierowal do najblizszego sadu. Jak auto ma maly przebieg to duze prawdopodobienstwo, ze nadal jest na gwarancji. Moze rozwaz zakup nowego? 

 

14 godzin temu, Konrad` napisał:

Przykład: Znam auto gdzie przy połowie tego przebiegu oryginał chłodnicy wymieniono na najtańszy zamiennnik. Skutkiem tego średnio co 3-4 miesiące auto się lądowało w serwisie w trybie awaryjnym w związku z przegrzaniem. Co jest dalej nie wiem bo po 1,5 roku skończył się leasing. 

Na setki ba tysiace sprzedanych, lub wzietych w leasing. Nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, dunkin napisał:

Nie polecam masterlease.

Mam u nich 2 auta.  Na serwisie oszczędzają mega.

Załatwienie sprawy to katorga więc myślę że w przypadku rękojmi to tylko sąd zostanie. 

Kazda flota oszczedza. W jakim cely wyrzucac pieniadze na orginaly? Auta i tak sa trzymane krotko wiec ryzyko padniecia znikome. Generalnie to wyboru nie ma. Jak ktos chce lepsze auto to wlasciwie zostaja tylko poleasingi i perlki z DE. Prywaciaze praktycznie nie kupuja lepszych modeli albo konfiguracji a jak juz to rozchodza sie jak cieple buleczki. Plus jest taki, ze jak ja zdawalem auto to je bardzo dokladnie przetrzepali wiec ryzyko wpadki jest male.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, wujekcybul napisał:

Kazda flota oszczedza. W jakim cely wyrzucac pieniadze na orginaly? Auta i tak sa trzymane krotko wiec ryzyko padniecia znikome. Generalnie to wyboru nie ma. Jak ktos chce lepsze auto to wlasciwie zostaja tylko poleasingi i perlki z DE. 

Wychodzi na to, że najlepsze samochody to te po leasingu JDG a nie flotowym - jeden kierowca, dba jak o swoje, nie ma czasu i ochoty na oszczędzanie 200zł na zamiennikach bo z tego są zbyt małe zyski a dużo zachodu (brak efektu skali) - oddaje do ASO i odbiera gotowe :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zbynek napisał:

Wychodzi na to, że najlepsze samochody to te po leasingu JDG a nie flotowym - jeden kierowca, dba jak o swoje, nie ma czasu i ochoty na oszczędzanie 200zł na zamiennikach bo z tego są zbyt małe zyski a dużo zachodu (brak efektu skali) - oddaje do ASO i odbiera gotowe :ok:

Generalnie to na wiekszosc nowych aut daja pakiety serwisowe caly VAG, BMW, Mercedes. Kila i Hyundai maja dluga gwarancje i mozna ze swoimi czesciami przyjezdzac. Co sie bedzie dzialo w nowym aucie przez okres leasingu? Tarcze, klocki zmienic i to by bylo na tyle. Jak jakas wpadka typu wymiana chlodnicy, sprzegla etc to tez na zamiennikach bym robil po co wydawac bez sensu pieniadze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.