bergerac Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 Dnia 26.04.2018 o 08:15, wladmar napisał: Tylko widzisz, pomimo swoich bardzo poważnych zalet SUV jest modą. I kiedyś to minie. SUV zostanie, hatchback też, sedan umrze. Klase niższe wrócą do hatchbacków, klasa wyższa pozostanie przy SUVach. Tak to widzę w Europie. Sedan umrze ? Na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 11 minut temu, Filipfm napisał: poza wyjątkami w klasie B typu siena,thalia, city itp No właśnie o to mi chodziło. Brzydkie to jak noc w Łodzi, a w ogóle niepraktyczne. W wyższych klasach można znaleźć plusy sedanów, praktyczne i wizualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 Teraz, bergerac napisał: Sedan umrze ? Na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Już umarł w klasach A-C, praktycznie też D. W wyższych zostanie, pisałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 24 minuty temu, wladmar napisał: Już umarł w klasach A-C, praktycznie też D. W wyższych zostanie, pisałem wyżej. Tipo, Astra, Logan, C-elyse, P 301, Jetta na wykończeniu, Rapid, Corolla. Faktycznie niewiele tego zostało. Z sedanem też jest ten problem, że zaprojektować ładny tył sedna żeby się podobał to nie tak łatwo jakby się wydawało. Po drugie w Europie sedany przestały być wydłużonymi i bardziej pojemnymi wersjami wersji hb jak kiedyś Thalia, Linea, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 21 godzin temu, AstraC napisał: Bo jak wiemy rynek EU jest mocno dziwny. Mnie sedan nie przeszkadzają, i poza pewnymi ograniczeniami ma też zalety. Wiem bo mam. Chodź dla rodziny z wózkiem średnio się nadaje. Ja akurat najwięcej zalet sedana widziałem gdy miałem małe dziecko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 2 minuty temu, Ryb napisał: Ja akurat najwięcej zalet sedana widziałem gdy miałem małe dziecko. Woziles dziecko w bagazniku? Faktycznie jest ciszej niz w hatchbacku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 1 minutę temu, Filipfm napisał: Woziles dziecko w bagazniku? Faktycznie jest ciszej niz w hatchbacku? Jest ciemno, więc śpi. A poważnie: można dowolnie długo ładować bagażnik a dziecku w środku nie pada i nie wieje. To duży plus. Oczywiście zakładając, że sedan ma wielki bagażnik, do którego wózek wchodzi z łatwością. Niemniej jak dziecko podrosło to lepszy jest SUV/kombi bo dziecięce zabawki mają większe gabaryty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 1 minutę temu, Ryb napisał: Jest ciemno, więc śpi. A poważnie: można dowolnie długo ładować bagażnik a dziecku w środku nie pada i nie wieje. To duży plus. Oczywiście zakładając, że sedan ma wielki bagażnik, do którego wózek wchodzi z łatwością. Niemniej jak dziecko podrosło to lepszy jest SUV/kombi bo dziecięce zabawki mają większe gabaryty. Fakt, pamietam jako dzieciak, siedzac z tylu w poldku potrafilo zawiac jak rodzice cos wyciagali/wkladali do bagaznika. Stad opcja jak w Citroenie XM albo Superb 2 bylaby najlepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 2 godziny temu, wladmar napisał: Już umarł w klasach A-C, praktycznie też D. W wyższych zostanie, pisałem wyżej. w klasach A-C się zgodzę, ale w wyższych raczej przetrwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 1 minutę temu, bergerac napisał: w klasach A-C się zgodzę, ale w wyższych raczej przetrwa. Sedan jest naturalnym wyborem nadwozia w klasie E i wyżej - wygląda fajnie, jest pojemny, same plusy. W D - póki co sedan jest w słusznym odwrocie (na rzecz SUVów), ale zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 Godzinę temu, wladmar napisał: Sedan jest naturalnym wyborem nadwozia w klasie E i wyżej - wygląda fajnie, jest pojemny, same plusy. W D - póki co sedan jest w słusznym odwrocie (na rzecz SUVów), ale zobaczymy. W klasie D pewnie w zaleznosci od modelu, ale pamietam w jakims periodyku typu auto international jak to drzewiej nazywal sie auto motor i sport, przy okazji premiery passata B4 lub czegos rownie antycznego, byla mowa, ze 80% sprzedazy passerati to Variant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 3 godziny temu, Ryb napisał: Ja akurat najwięcej zalet sedana widziałem gdy miałem małe dziecko. Prawda - aby wózek wszedł. 1 godzinę temu, wladmar napisał: Sedan jest naturalnym wyborem nadwozia w klasie E i wyżej - wygląda fajnie, jest pojemny, same plusy. W D - póki co sedan jest w słusznym odwrocie (na rzecz SUVów), ale zobaczymy. Dlaczego słusznym? Właśnie nie! Choć moim zdaniem np. Vectra C miała idealne rozwiązanie tego problemu: Linia sedana, praktyczność HTB. Bo jak wiemy najbardziej bezsensownym rodzajem nadwozia jest właśnie HTB. Żadnej przewagi na sedanem z jego wadami(sedan - mniej dostępny bagażnik, HTB mały), tym bardziej żadnej przewagi na kombi z jego wadami(mały bagażnik, a szumi jak kombi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 11 minut temu, Filipfm napisał: W klasie D pewnie w zaleznosci od modelu, ale pamietam w jakims periodyku typu auto international jak to drzewiej nazywal sie auto motor i sport, przy okazji premiery passata B4 lub czegos rownie antycznego, byla mowa, ze 80% sprzedazy passerati to Variant. Ale Passat to od B3 zawsze chyba tylko sedan i kombi? Ford czy Opel dają jeszcze liftbacka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 1 minutę temu, AstraC napisał: Prawda - aby wózek wszedł. Dlaczego słusznym? Właśnie nie! Choć moim zdaniem np. Vectra C miała idealne rozwiązanie tego problemu: Linia sedana, praktyczność HTB. Bo jak wiemy najbardziej bezsensownym rodzajem nadwozia jest właśnie HTB. Żadnej przewagi na sedanem z jego wadami(sedan - mniej dostępny bagażnik, HTB mały), tym bardziej żadnej przewagi na kombi z jego wadami(mały bagażnik, a szumi jak kombi). Liftback jest odmianą hatchbacka i ta granica jest często dość płynna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 1 minutę temu, Filipfm napisał: Liftback jest odmianą hatchbacka i ta granica jest często dość płynna W przypadku VC widać od razu, że to jednak liftback. I raczej bym rozróżnił to jako dwa różne nadwozia, bo jednak więcej je dzieli niż łączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 5 minut temu, AstraC napisał: Bo jak wiemy najbardziej bezsensownym rodzajem nadwozia jest właśnie HTB. Żadnej przewagi na sedanem z jego wadami(sedan - mniej dostępny bagażnik, HTB mały), tym bardziej żadnej przewagi na kombi z jego wadami(mały bagażnik, a szumi jak kombi). I dlatego najlepszym rozwiązaniem jest po prostu SUV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 13 minut temu, AstraC napisał: W przypadku VC widać od razu, że to jednak liftback. I raczej bym rozróżnił to jako dwa różne nadwozia, bo jednak więcej je dzieli niż łączy. To bardzo płynna granica. Wiki mówi nawet tak: Liftback Termin liftback jest marketingowym określeniem nadwozia typu hatchback, dostęp do przedziału bagażowego i pasażerskiego odbywa się w ten sam sposób. W porównaniu z hatchbackiem, pokrywa bagażnika liftbacka jest zazwyczaj dłuższa, jej linia prowadzona jest pod mniejszym kątem W wypadku VC nazywali ja liftbackiem, a jakby sie chciec trzymac twardo nomenklatury, to hatchem byłoby Signum. W Hondzie było tak, że w 6 generacji Honda miala 3D i 5D i nazywala je hatchback i liftback i tu podział był dość jasny Ale jak popatrzyć na obecną generację, to wygląda tak i pochylenie tylnej szyby nie rozni sie znacząco od sedana, ale jednak handlowo nazywana jest hatchbackiem, chociaż nachylenie szyby jest znacząco bardziej liftbackowe niż w Golfie, Astrze czy Focusie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 2 godziny temu, bergerac napisał: w klasach A-C się zgodzę, ale w wyższych raczej przetrwa. w D już też idą w stronę hatchbacków (tylko tutaj ze względu na gabaryty będzie to liftback) - mondeo, superb, insignia, arteon, stinger, bmw 3GT, audi A5 ... i jak dla mnie to jest bardzo dobry kierunek, bo nie muszę brać kombi, żeby mieć trochę więcej "elastyczności" załadunkowej i nie tracić fajnej linii i "lekkości" nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 Chyba najbardziej sedanowym liftbackiem był Toledo I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, Azbest napisał: w D już też idą w stronę hatchbacków (tylko tutaj ze względu na gabaryty będzie to liftback) - mondeo, superb, insignia, arteon, stinger, bmw 3GT, audi A5 ... i jak dla mnie to jest bardzo dobry kierunek, bo nie muszę brać kombi, żeby mieć trochę więcej "elastyczności" załadunkowej i nie tracić fajnej linii i "lekkości" nadwozia. ok, zastosowałem trochę uproszczenie. W segmencie D zostaną liftbacki i sedany (które są wg mnie mało sensownym nadwoziem, liftback jest znacznie wygodniejszy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 Ja jeżdżę sedanem z bagażnikiem o pojemności 530l. Zaglądam do niego co dwa tygodnie - jak sprawdzam olej, albo szukam czegoś pokroju papierowych ręczników Torbę i laptopa stawiam na tylne siedzenia/za fotel, bo w 90% jeżdżę sam. A przy wakacyjnym wyjeździe z dziewczyną także jeszcze nigdy nie miałem problemu, żeby się zapakować. Baa, nawet dwie przeprowadzki zrobiłem - zapakowałem po dach (nawet gdzieś mam fotki), łącznie z telewizorem i było git. A to, że - według mnie - sedan to jedyne słuszne i najładniejsze nadwozie, to już inna bajka Co do tematu - patrząc na kroki Mitsubishi, albo na to, co Citroen chce zrobić z C5, koniec sedanów wydaje się niestety dość prawdopodobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 1 minutę temu, PanMaciej napisał: Ja jeżdżę sedanem z bagażnikiem o pojemności 530l. Zaglądam do niego co dwa tygodnie - jak sprawdzam olej, albo szukam czegoś pokroju papierowych ręczników :D Torbę i laptopa stawiam na tylne siedzenia/za fotel, bo w 90% jeżdżę sam. A przy wakacyjnym wyjeździe z dziewczyną także jeszcze nigdy nie miałem problemu, żeby się zapakować. Baa, nawet dwie przeprowadzki zrobiłem - zapakowałem po dach (nawet gdzieś mam fotki), łącznie z telewizorem i było git. A to, że - według mnie - sedan to jedyne słuszne i najładniejsze nadwozie, to już inna bajka :D A widzisz - ja HB przewiozłem kiedyś i rower i telewizor. Jednym rzutem (bo rzut był ponad 1000 km) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbest Napisano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 31 minut temu, PanMaciej napisał: Ja jeżdżę sedanem z bagażnikiem o pojemności 530l. Zaglądam do niego co dwa tygodnie - jak sprawdzam olej, albo szukam czegoś pokroju papierowych ręczników Torbę i laptopa stawiam na tylne siedzenia/za fotel, bo w 90% jeżdżę sam. A przy wakacyjnym wyjeździe z dziewczyną także jeszcze nigdy nie miałem problemu, żeby się zapakować. Baa, nawet dwie przeprowadzki zrobiłem - zapakowałem po dach (nawet gdzieś mam fotki), łącznie z telewizorem i było git. A to, że - według mnie - sedan to jedyne słuszne i najładniejsze nadwozie, to już inna bajka Co do tematu - patrząc na kroki Mitsubishi, albo na to, co Citroen chce zrobić z C5, koniec sedanów wydaje się niestety dość prawdopodobny ... ale w twoim przypadku to by wystarczył nawet kompakt ja na co dzień wożę wózek z gondolą i bardzo często rower - w sedanie jest to niemożliwe lub bardzo mało wygodne, a na liftbacku nie robi wrażenia. Kombi nie lubię, a taki liftback zapewnia mi jego funkcjonalność. Można także zapakować coś powyżej linii szyb jeśli jest blisko foteli tylnych. Jeśli chodzi o wygląd - kwestia gustu, ale jak dla mnie do liftback jest praktycznie jak sedan ... i czesto liftbacki sa zbliżone do linii coupe, co mnie osobiście bardziej się podoba niż klasyczny sedan z mocnym przełamaniem za tylną szybą. Zobacz sobie europejskie Mondeo MK5 (liftback) i wersje hybrydową lub Fusion (sedan) - linia nadwozia jest praktycznie identyczna w przypadku obu typów nadwozia. Podobnie jest z Superbem, Insignią i Arteonem (cociaz te nie mają "sedanowe" wersji) - bardziej wyglądają na sedany, ale tylna klapa idzie do góry z szybą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 Dnia 26.04.2018 o 15:09, AstraC napisał: Najcichsze! Najcichsze do wozenia trupa? Bo jesli o cisze w aucie chodzi to jednak suvy wygrywaja... (wylaczajac mitsubishi i do niedawna mazde) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 46 minut temu, lisik napisał: Najcichsze do wozenia trupa? Bo jesli o cisze w aucie chodzi to jednak suvy wygrywaja... (wylaczajac mitsubishi i do niedawna mazde) Do pewnej prędkości. Powyżej 130 jednak SUV (każdy) szumi bardziej, niż niskie auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 12 minut temu, wladmar napisał: Do pewnej prędkości. Powyżej 130 jednak SUV (każdy) szumi bardziej, niż niskie auto. Dobrze wyciszony SUV nie szumi zbyt mocno do 160 km/h. Moje poprzednie niskie auta robiły duży hałas już przy 140 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 27 minut temu, rwIcIk napisał: Dobrze wyciszony SUV nie szumi zbyt mocno do 160 km/h. Moje poprzednie niskie auta robiły duży hałas już przy 140 km/h Nie mówię, że mocno. Nie mówię, że nie da się jechać. Jednak SUV będzie zawsze szumiał bardziej, niz niskie auto tego samego modelu lub podobnego. Np. BMW 5 vs. X5 i tak dalej. Po prostu powietrze opływające SUVa ze względu na jego aerodynamikę szumi bardziej. Oczywiście, zaraz ktoś porówna nowoczesny SUV z jakimś starym Fiatem i na podstawie tego będzie twierdził, że SUV nie szumi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 13 minut temu, wladmar napisał: Oczywiście, zaraz ktoś porówna nowoczesny SUV z jakimś starym Fiatem i na podstawie tego będzie twierdził, że SUV nie szumi Z nowym Chevroletem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 4 minuty temu, rwIcIk napisał: Z nowym Chevroletem Czyli Daewoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 2 minuty temu, wladmar napisał: Czyli Daewoo Opel z Fabryki Daewoo - obecnie GM Korea Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 1 minutę temu, rwIcIk napisał: Opel z Fabryki Daewoo - obecnie GM Korea Słynące z dobrego wyciszenia, wprost z mikrofalówki, pralki i innego AGD, robionego na taśmie obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 3 minuty temu, wladmar napisał: Słynące z dobrego wyciszenia, wprost z mikrofalówki, pralki i innego AGD, robionego na taśmie obok Dlatego nie można uogólniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 3 godziny temu, lisik napisał: Najcichsze do wozenia trupa? Bo jesli o cisze w aucie chodzi to jednak suvy wygrywaja... (wylaczajac mitsubishi i do niedawna mazde) Co Ty mowisz w Suv bedzie zawsze glosniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 2 godziny temu, rwIcIk napisał: Dobrze wyciszony SUV nie szumi zbyt mocno do 160 km/h. Moje poprzednie niskie auta robiły duży hałas już przy 140 km/h Ale poprzednie auta miales raczej dla kowalskiego teraz masz premium bo pewnie cena Cruza x2. Dlatego jest lepiej wyciszony cos tam musi kosztowac. Ale jakby porownac np BMW 3 z X3 albo Trock vs Polo to jednak w SUV jest glosniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 4 godziny temu, wujekcybul napisał: Ale poprzednie auta miales raczej dla kowalskiego teraz masz premium bo pewnie cena Cruza x2. Dlatego jest lepiej wyciszony cos tam musi kosztowac. Ale jakby porownac np BMW 3 z X3 albo Trock vs Polo to jednak w SUV jest glosniej. No wlasnie nie jest glosniej. Byly testy glosnosci aut w motorze i auto swiecie i w touaregach q7 czy x5 jest srednio 1-2db ciszej niz w a6 czy 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 39 minut temu, lisik napisał: No wlasnie nie jest glosniej. Byly testy glosnosci aut w motorze i auto swiecie i w touaregach q7 czy x5 jest srednio 1-2db ciszej niz w a6 czy 5 Jest to fizycznie niemozliwe ze wzgledu na ksztalt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 42 minuty temu, wujekcybul napisał: Jest to fizycznie niemozliwe ze wzgledu na ksztalt. Co innego kształt na zewnątrz, a co innego wyciszenie wnętrza. Za SUVy biorą garnek złota więcej bo moda, więc statają się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 2 godziny temu, rwIcIk napisał: Co innego kształt na zewnątrz, a co innego wyciszenie wnętrza. Za SUVy biorą garnek złota więcej bo moda, więc statają się Za autocentrum przy 130kmh Bmw 520d 65.5dB Touareg 64.3 Lexus LS 65.5 Bmw X6 63.3 Mercedes GLS 63.9 Audi A7 66.1 Audi q5 64.3 Pug 2008 80.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 Dnia 27.04.2018 o 16:14, Filipfm napisał: Chyba najbardziej sedanowym liftbackiem był Toledo I a nie, raczej daihatsu applause Najdardziej sedanowy jaki kojarzę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 31 minut temu, Lesiu_Zett napisał: a nie, raczej daihatsu applause Najdardziej sedanowy jaki kojarzę :D Fakt, tu jest bardziej ekstremalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 Dnia 4/27/2018 o 09:48, Filipfm napisał: Ja jednak wole się pakować do bagażnika, który widze w całości i układać bagaże jak mi się podoba a nie pchać przez wąski otwór zgodnie z metodyką LIFO Ja też tak wolę, pod warunkiem, że bagażniki są przynajmniej podobne pojemnościowo. Bo w praktyce przy hatchbacku muszę pasażerom umieszczać bagaże pod nogami, a przy sedanie - już nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 Dnia 4/27/2018 o 15:40, wladmar napisał: I dlatego najlepszym rozwiązaniem jest po prostu SUV Jechałem kilkoma - nieaerodynamiczna taczka, ciasna w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 7 minut temu, Polarny napisał: Jechałem kilkoma - nieaerodynamiczna taczka, ciasna w środku. Naprawdę? Ja nigdy nie jeździłem żadnym SUVem, ale wygląda to na duże auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 Koniec sedanów? Nissan właśnie pokazał takie elektryczne paskudztwo - Nissan Sylphy (nawet okropnie się nazywa ) (na rynek w Chinach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 5 minut temu, grogi napisał: Koniec sedanów? Nissan właśnie pokazał takie elektryczne paskudztwo - Nissan Sylphy (nawet okropnie się nazywa ) (na rynek w Chinach) W Chinach to tak, Chińczycy kochają sedany, podobnie jak Polacy 15 lat temu, albo Niemcy 40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 36 minut temu, wladmar napisał: Naprawdę? Ja nigdy nie jeździłem żadnym SUVem, ale wygląda to na duże auto. Nie jeździłeś SUVem, a wypowiadasz się, że jest to najlepsze rozwiązanie? Ciekawe kryterium oceny. A że wygląda na duże, to prawda - to typowa cecha SUVów. W środku czar pryska. Taki przerost formy nad treścią - jeżeli miałbym to podsumować jednym zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 8 minut temu, Polarny napisał: Nie jeździłeś SUVem, a wypowiadasz się, że jest to najlepsze rozwiązanie? Ciekawe kryterium oceny. Przeczytałem gdzieś na jakimś forum, że SUVy są fajne. 8 minut temu, Polarny napisał: A że wygląda na duże, to prawda - to typowa cecha SUVów. W środku czar pryska. Taki przerost formy nad treścią - jeżeli miałbym to podsumować jednym zdaniem. Dzięki, że mnie uświadomiłeś - myślałem, że SUVy są duże, a okazuje się, że są małe. To chyba nie kupię SUVa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 1 minutę temu, wladmar napisał: Dzięki, że mnie uświadomiłeś - myślałem, że SUVy są duże, a okazuje się, że są małe. To chyba nie kupię SUVa. Są różnej wielkości. Mniejsze i większe Jak dla mnie kompaktowy SUV jest bardzo prestronny w stosunku do zwykłego kompaktowego hatchbacka. :ok: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 1 minutę temu, rwIcIk napisał: Są różnej wielkości. Mniejsze i większe Jak dla mnie kompaktowy SUV jest bardzo prestronny w stosunku do zwykłego kompaktowego hatchbacka. Nie, nie, nie, kolega @Polarny twierdzi, że jest inaczej, więc tak musi być. Ja mu wierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2018 Teraz, wladmar napisał: Nie, nie, nie, kolega @Polarny twierdzi, że jest inaczej, więc tak musi być. Ja mu wierzę. Trudno. Co zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.