bochumil Napisano 2 Maja 2018 Udostępnij Napisano 2 Maja 2018 Powitać Wykonałem ostatnio próbę przelewową w moim klekocie. Powodem były nierówna praca, wibracje które ustają po włączeniu klimatyzacji (jak się domyślam pomagają wyższe obroty przez zwiększona dawkę paliwa). Próba wykonana na w pół rozgrzanym, nieobciążonym silniku. Oto wyniki po 5 minutach pracy silnika na biegu jałowym: I cylinder: 38 ml II cylinder: 46 ml III cylinder: 48 ml IV cylinder: 46 ml Czy pod uwagę brać najwyższą czy najniższą wartość z przelewu? Jeśli test wykonałem w sposób niezgodny ze sztuką proszę o info, test powtórzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 2 Maja 2018 Udostępnij Napisano 2 Maja 2018 Jeśli jest możliwość to przy pomocy interfejsu diagnostycznego zmierz czasy korekcji wtryskiwaczy. Będzie widać czy któryś wtryskiwacz nie odstaje od reszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toofoxy Napisano 2 Maja 2018 Udostępnij Napisano 2 Maja 2018 Generalnie roznica nie powinna przekraczac 30 procent miedzy wtryskiwaczami. Czyli jeszcze jest ok. Warto sie upewnic czy proba byla na pewno dobrze przeprowadzona- przede wszystkim brak nadcisnienie w naczyniach pomiarowych no i jednak zrobilbym na w pełni rozgrzanym silniku.Sent from my SM-G7105 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 2 Maja 2018 Udostępnij Napisano 2 Maja 2018 Przy twoich objawach nawet bym nie patrzył na przelewy ale jeśli chodzi o nie to są ok , gdy by którys puszczał zazwyczaj miał bys problem przy odpalaniu rozgrzanego lub przyspieszniu generalnie wyjął bym je i na maszyne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.