Skocz do zawartości

Próba przelewowa - interpretacja wyników


bochumil

Rekomendowane odpowiedzi

Powitać

 

Wykonałem ostatnio próbę przelewową w moim klekocie. Powodem były nierówna praca, wibracje które ustają po włączeniu klimatyzacji (jak się domyślam pomagają wyższe obroty przez zwiększona dawkę paliwa). Próba wykonana na w pół rozgrzanym, nieobciążonym silniku. Oto wyniki po 5 minutach pracy silnika na biegu jałowym:

 

I cylinder: 38 ml

II cylinder: 46 ml

III cylinder: 48 ml

IV cylinder: 46 ml

 

Czy pod uwagę brać najwyższą czy najniższą wartość z przelewu? Jeśli test wykonałem w sposób niezgodny ze sztuką proszę o info, test powtórzę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jeśli jest możliwość to przy pomocy interfejsu diagnostycznego zmierz czasy korekcji wtryskiwaczy. Będzie widać czy któryś wtryskiwacz nie odstaje od reszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie roznica nie powinna przekraczac 30 procent miedzy wtryskiwaczami. Czyli jeszcze jest ok. Warto sie upewnic czy proba byla na pewno dobrze przeprowadzona- przede wszystkim brak nadcisnienie w naczyniach pomiarowych no i jednak zrobilbym na w pełni rozgrzanym silniku.

Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy twoich objawach nawet bym nie patrzył na przelewy ;) ale jeśli chodzi o nie to są ok , gdy by którys puszczał zazwyczaj miał bys problem przy odpalaniu rozgrzanego lub przyspieszniu ;) 

generalnie wyjął bym je i na maszyne :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.