exor Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 jakby załatałem oponę sznurkiem. zestaw z alledrogo za 10zł jakoś. ile to wytrzymie wg państwa? przejechane na razie 300km - powietrze nie ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinur Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 Kiedyś gumiarz załatał mi takim czymś dziurę po gwoździu. Zrobiłem kilka tysięcy km i sprzedałem auto. Nic się nie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 jeździłem z takim do wymiany zimowej 10kkm i było OK, potem gumiarz zakleił łatką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 W tym miejscu sie juz latac nie powinno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 Az sie bieznik zuzyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 Jeżeli zrobiłeś wszystko zgodnie ze sztuką - wytrzyma do wymiany opon na kolejny komplet - czyt. do końca życia opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
00Tom00 Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 Godzinę temu, Chalek napisał: W tym miejscu sie juz latac nie powinno... A dlaczego? po usunięciu sznura chyba nie ma przeciwwskazań do załatania opony. Teoretycznie nawet na opakowaniach takich zestawów naprawczych jest informacja o naprawie "doraźnej", po której należy się udać do wulkanizatora w celu naprawy docelowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 A dlaczego? po usunięciu sznura chyba nie ma przeciwwskazań do załatania opony. Teoretycznie nawet na opakowaniach takich zestawów naprawczych jest informacja o naprawie "doraźnej", po której należy się udać do wulkanizatora w celu naprawy docelowej.Mu chodzi o miejsce dziury. Bo to juz bardziej bok opony a nie bieznik. A jak wiadomo bokow sie nie lata. Ale moze tylko fotka robi takie wrazenie, ze jest na granicy boku.Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 7 minut temu, spad napisał: Mu chodzi o miejsce dziury. Bo to juz bardziej bok opony a nie bieznik. A jak wiadomo bokow sie nie lata. Ale moze tylko fotka robi takie wrazenie, ze jest na granicy boku. Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka O tak wlasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 6 Maja 2018 Udostępnij Napisano 6 Maja 2018 Kilka razy łatane w ten sposób w służbowym. Wszystko bez problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2018 10 godzin temu, 00Tom00 napisał: A dlaczego? po usunięciu sznura chyba nie ma przeciwwskazań do załatania opony. Teoretycznie nawet na opakowaniach takich zestawów naprawczych jest informacja o naprawie "doraźnej", po której należy się udać do wulkanizatora w celu naprawy docelowej. właśnie nie ma na tym moim zestawie, że to naprawa doraźna. "opona jest gotowa do użytku, wystarczy ją napompować" - tyle wszystkiego. to bardziej na bieżniku jest niż na boku. fotki może nieco przekłamują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.