Jump to content

Yamaha podejście do klienta


balu
 Share

Recommended Posts

Tak sobie napiszę a co ;l Byliśmy z żoną oglądać MT07. Pytam się o możliwość obniżenia. Oczywiście jest mówią w salunie. Tak wiec mówię super więc pytam czy można się dosiąść do takiego obniżonego. I tu uwaga no niestety nie ;l.

Trzeba kupić sobie moto i obniżyć a jak się okaże że nie pasuje no to trudno ha ha ha.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, balu napisał:

Tak sobie napiszę a co ;l Byliśmy z żoną oglądać MT07. Pytam się o możliwość obniżenia. Oczywiście jest mówią w salunie. Tak wiec mówię super więc pytam czy można się dosiąść do takiego obniżonego. I tu uwaga no niestety nie ;l.

Trzeba kupić sobie moto i obniżyć a jak się okaże że nie pasuje no to trudno ha ha ha.

 

Pozdrawiam

no i? oczekiwałeś że przy wielkości polskiego rynku, Yamaha będzie miała każdy model z każdą opcją na stanie? w każdy mieście? 

 

ja kiedyś zapytałem czy i kiedy będą jazdy próbne KTM Superduke 1290... i co? na całą PL żadnego demo nie mieli... i mnie to jakoś nie śmieszy - ot taki rynek nowych motocykli.

Link to comment
Share on other sites

Nie każdy tylko najbardziej popularny chyba model Yamahy. Koszt obniżenia to jakieś 1000 pln więc jak dla największego salonu w stolicy to chyba nie dużo? A na pewno klientów pytających o takie obniżenie mają. No ale w sumie taki rynek - jak się nie chce sprzedać to się nie sprzeda po co się ten klient pcha do salonu.

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, balu napisał:

Nie każdy tylko najbardziej popularny chyba model Yamahy. Koszt obniżenia to jakieś 1000 pln więc jak dla największego salonu w stolicy to chyba nie dużo? A na pewno klientów pytających o takie obniżenie mają. No ale w sumie taki rynek - jak się nie chce sprzedać to się nie sprzeda po co się ten klient pcha do salonu.

nie rob scen 

przymierz się do normalnego, obniżone będzie kilka cm niżej ;)

 

Link to comment
Share on other sites

No i właśnie chodzi o te kilka centymetrów 3- 4 cm niżej to czasami stanąć całą stopą na ziemi a dla kobiety drobnej postury do uwierz mi bardzo dużo. Zwłaszcza gdy jeździ się w dużym mieście w korkach i co chwilę są światła. 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, balu napisał:

Nie każdy tylko najbardziej popularny chyba model Yamahy. Koszt obniżenia to jakieś 1000 pln więc jak dla największego salonu w stolicy to chyba nie dużo? A na pewno klientów pytających o takie obniżenie mają. No ale w sumie taki rynek - jak się nie chce sprzedać to się nie sprzeda po co się ten klient pcha do salonu.

 

jakby mieli klientów na obniżone maszyny - to by mieli taką dostępną:) w sumie pytanie: co chciałeś sprawdzić czy "pasuje"? usiąść na standardowym i stwierdizć czy pasi :) obniżenie motocykla lub jego brak to raczej nie jest deal breaker dla motocyklisty(tki). bez przesady z tymi testami. można ocenić czy wystarczy wzrostu bez przesadyzmu :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

było poprosić o zorganizowanie jakichś kilkucentymetrowych podstawek pod stopy. myślę, że coś by znaleźli. widać nie ma aż tylu chętnych na obniżanie, skoro nie kalkuluje im się taka zabawa. ostatecznie najważniejsze jest jak się jeździ na maszynie, a samo obniżenie chyba w drastyczny sposób na to nie wpływa.

Link to comment
Share on other sites

Niestety muszę was zmartwić klientów jest trochę bo każdy sprzedawca widząc dziewczynę oferuje taki patent i kilka maszyn rocznie przerabiają. Oczywiście związane jest to z czasem i nakładem pracy. Dziwne że na salonie nie ma takiej maszyny pokazowej nie rejestrowanej. Co do wypowiedzi jimbo22 nie wiem jakiego wzrostu jesteś ale dosiądź się do dużego GSa i wtedy może zrozumiesz, że jak się podpiera motocykl samymi palcami już nie jesteś taki pewny czy w koleinie na światłach się nie gibnie na auto stojące z boku. A dodatkowo manewrowanie na parkingu pod lekkie wzniesienie staje się prawie nie wykonalne. 

Tak tak ja wiem że wszyscy jesteśmy supermenami na swoich maszynach ale można tez zauważyć czasami problemy innych i starać się je zrozumieć.

 

Brawo!!!! ulik87 po interwencji w centrali znalazł się jeden sprzedawca który zaproponował wstępnie właśnie takie rozwiązanie dwie platformy pomiędzy które zostanie wstawiony motocykl by zobaczyć czy jest OK. Jak będzie w miarę ok to powiedział że obniży motocykl by mieć już 100% pewność. 

 

Pozdrawiam

Edited by balu
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, balu napisał:

Niestety muszę was zmartwić klientów jest trochę bo każdy sprzedawca widząc dziewczynę oferuje taki patent i kilka maszyn rocznie przerabiają. Oczywiście związane jest to z czasem i nakładem pracy. Dziwne że na salonie nie ma takiej maszyny pokazowej nie rejestrowanej. Co do wypowiedzi jimbo22 nie wiem jakiego wzrostu jesteś ale dosiądź się do dużego GSa i wtedy może zrozumiesz, że jak się podpiera motocykl samymi palcami już nie jesteś taki pewny czy w koleinie na światłach się nie gibnie na auto stojące z boku. A dodatkowo manewrowanie na parkingu pod lekkie wzniesienie staje się prawie nie wykonalne. 

 

siedzialem na GS - nie mam problemu stanąć pewnie. mam już sporo nalotu, miałem okazję doświadczyć wielu sytuacji (m.in. położyć własne moto na piasku, bo pomimo pewnej pozycji go nie utrzymałem jak odjechał przód) i nadal - IMHO przesadzasz. to tak jakby oczekiwać że konfigurując sobie żółtopomarańczowego focusa na wybranym modelu limitowanej felgi z różowym wnętrzem oczekwialbys ze będzie DOKŁADNIE takie demo do testów najpierw... przeciez co za problem dla dealera takiego sprowadzić i ew. potem sprzedać jak się nie zdecydujesz :) wiem ze to przerysowany przykład. ale te 3-4 cm wysokości spokojnie mozna sprawdzić inaczej (tak jak napisał ulik) albo poprostu ocenić siadając...

 

wydaje mi się, że to nie kwestia podejścia "dealera" do klienta a być może konkretnego sprzedawcy który miał gorszy dzień :)

 

Godzinę temu, balu napisał:

Tak tak ja wiem że wszyscy jesteśmy supermenami na swoich maszynach ale można tez zauważyć czasami problemy innych i starać się je zrozumieć.

 

jezdze co czwartek z grupą ludzi. jest kilka osób bardzo niskich, którzy customy robią pod siebie zeby ledwo ledwo sięgać nogami ale jeżdzą i cieszą się "społecznością"... to dokładne przeciwieństwo "supermeństwa"... jest koleś rozmiarów moich... jak byłem w 6klasie, który ogarnia 270 kg armaturę (czasem z pomosą grupy, ale jeździ i ogarnia)... mógł kupić sobie jakąś 500tkę i skurczyć pod siebie, ale kocha chromy...

 

i to mnie bardziej przekonuje niż narzekanie, że zły dealer na słowo honoru nie chce wydać kasy i "pracy" :) 

Godzinę temu, balu napisał:

Brawo!!!! ulik87 po interwencji w centrali znalazł się jeden sprzedawca który zaproponował wstępnie właśnie takie rozwiązanie dwie platformy pomiędzy które zostanie wstawiony motocykl by zobaczyć czy jest OK. Jak będzie w miarę ok to powiedział że obniży motocykl by mieć już 100% pewność. 

 

no to chociaż teraz napisz jaka jest różnica i czy spodziewaliście się takiej :)

Link to comment
Share on other sites

:) nie będę już polemizował w zakresie przejechanych km przez nas bo nie o to chodzi. Ważne jest aby na wybranym motocyklu czuć się pewnie i ogarniać go nie tylko jak się jedzie ale również na parkingach itp miejscach.

Co do podejścia sprzedawców i firm to jest różne. BMW np. do testów daje najbardziej wyposażone sprzęty by można było właśnie zobaczyć jak co działa. Chcesz niższą kanapę możesz się dosiąść do niższej. 

Niestety pozwolę się z Tobą nie zgodzić co do porównania które napisałeś. Nie wymagam do testów motocykla o określonym kolorze, rodzaju opon, czy regulowanych klamkach. Ale jak ktoś mówi że ma motocykl z ABSem na zakręty to chciałbym móc takim się przejechać a nie tylko usłyszeć że ma i że działa zajebiście bo akurat sprzedawca był na szkoleniu i takim jeździł. Tak samo jest z regulacją zawieszenia nie ma, jest manualna i elektroniczna. Jak sprawdzisz czy ta elektroniczna tobie odpowiada czy tryby które są w standardzie tobie odpowiadają czy raczej wolisz manualna i kręcić wszystko pod siebie. Przykładów może być dużo.

 

Oczywiście nie omieszkam napisać co i jak ?

 

Pozdrawiam

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dnia ‎07‎.‎05‎.‎2018 o 15:42, balu napisał:

Tak sobie napiszę a co ;l Byliśmy z żoną oglądać MT07. Pytam się o możliwość obniżenia. Oczywiście jest mówią w salunie. Tak wiec mówię super więc pytam czy można się dosiąść do takiego obniżonego. I tu uwaga no niestety nie ;l.

Trzeba kupić sobie moto i obniżyć a jak się okaże że nie pasuje no to trudno ha ha ha.

 

Pozdrawiam

Mam obniżoną :skromny: kiedy, gdzie się widzimy? ;]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Plan jest zakupu nawet dwóch MT ków. Jednego dla mnie i jednego dla małżonki :) . Ja celuję w MT07 Tracer GT a małżonka MT07 :) I niestety w związku z tym sprzedaję moja bunię :buu:

Edited by balu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tracer 700, nie ma MT07 Tracer GT :)

Dobry wybór tak czy inaczej. 

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, balu napisał:

Przepraszam mój błąd  Tracer 900 GT

 

No to już w ogóle bajka. Zwykły nowy tracer 900 jest super, a wersja GT to jedyna słuszna. 

Link to comment
Share on other sites

z czego? jakieś BMW z tego co wyczytałem

Link to comment
Share on other sites

Ska mniejsza chyba nie? Tylko mocniejsza :) 

Ale za to Tracer zdecydowanie bardziej uniwersalny i radocha z jazdy też jest.

 

Link to comment
Share on other sites

Uwaga, uwaga !

Dzięki uprzejmości Dusi :bukiet::blagam: odbyła się przymiarka do obniżonej MT07 ki . Niestety nie pomyślałem i nie zrobiłem fotek dla szanownej Braci Kącikowej byście mogli zobaczyć różnicę. Ale tak myślę, że pewnie się uda zrobić takie fotki by pokazać i już więcej nie dyskutować czy te 3 cm to coś dają czy nie.

 

Tak, Tak

dają i jest to ogromna różnica! W dosiadaniu moto, w jego trzymaniu, co przekłada się na pewność w operowaniu takim moto. Moja :serce: stoi pewnie dwiema nogami na ziemi i nie ma problemu z gibającym się motocyklem stojąc na palcach.

 

Pozdrawiam 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, balu napisał:

Uwaga, uwaga !

Dzięki uprzejmości Dusi :bukiet::blagam: odbyła się przymiarka do obniżonej MT07 ki . Niestety nie pomyślałem i nie zrobiłem fotek dla szanownej Braci Kącikowej byście mogli zobaczyć różnicę. Ale tak myślę, że pewnie się uda zrobić takie fotki by pokazać i już więcej nie dyskutować czy te 3 cm to coś dają czy nie.

 

Tak, Tak

dają i jest to ogromna różnica! W dosiadaniu moto, w jego trzymaniu, co przekłada się na pewność w operowaniu takim moto. Moja :serce: stoi pewnie dwiema nogami na ziemi i nie ma problemu z gibającym się motocyklem stojąc na palcach.

 

Pozdrawiam 

Możecie przyjechać jeszcze raz i zrobimy fotki :skromny: ;)

Link to comment
Share on other sites

Dnia 7.05.2018 o 19:15, jimbo22 napisał:

no i? oczekiwałeś że przy wielkości polskiego rynku, Yamaha będzie miała każdy model z każdą opcją na stanie? w każdy mieście? 

 

ja kiedyś zapytałem czy i kiedy będą jazdy próbne KTM Superduke 1290... i co? na całą PL żadnego demo nie mieli... i mnie to jakoś nie śmieszy - ot taki rynek nowych motocykli.

Jezdziles tym Super dukiem?

Wlasnie sie do niego niesmialo przymierzam....

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Kiwal napisał:

Jezdziles tym Super dukiem?

Wlasnie sie do niego niesmialo przymierzam....

nie. udało mi się dosiąść go na targach któryś.

 

ale nie było wtedy w PL demówki. kurde pojechałbym do Gda/Wro/Krk/Poz jakby było trzeba, ale żaden dealer wtedy nie miał tego. nie wiem jak teraz. 

 

teraz musze znaleźć czas zeby się Vitpilen 701 przejechać :)

 

Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, jimbo22 napisał:

nie. udało mi się dosiąść go na targach któryś.

 

ale nie było wtedy w PL demówki. kurde pojechałbym do Gda/Wro/Krk/Poz jakby było trzeba, ale żaden dealer wtedy nie miał tego. nie wiem jak teraz. 

 

teraz musze znaleźć czas zeby się Vitpilen 701 przejechać :)

 

W Czechach brak demo tej maszyny rowniez.

I kupuj tereaz w ciemno....

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Kiwal napisał:

W Czechach brak demo tej maszyny rowniez.

I kupuj tereaz w ciemno....

cóż. pewnie trzeba do MattigHofen sie przejechać :) Ty masz bliżej:)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Dnia ‎2018‎-‎05‎-‎21 o 15:43, jimbo22 napisał:

nie. udało mi się dosiąść go na targach któryś.

 

ale nie było wtedy w PL demówki. kurde pojechałbym do Gda/Wro/Krk/Poz jakby było trzeba, ale żaden dealer wtedy nie miał tego. nie wiem jak teraz. 

 

teraz musze znaleźć czas zeby się Vitpilen 701 przejechać :)

 

 

Ja tak miałem jak chciałem Zeta kupić. Znaczy w sumie to prawie, bo przynajmniej teoretycznie był dostępny w Poznaniu. Huskę to pewnie u Motoholików znajdziesz ;) 

Edited by misiekwaw
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, misiekwaw napisał:

 

Ja tak miałem jak chciałem Zeta kupić. Znaczy w sumie to prawie, bo przynajmniej teoretycznie był dostępny w Poznaniu. Huskę to pewnie u Motoholików znajdziesz ;) 

tak. huska jest na wylocie północnego do testów od kwietnia:) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.