Skocz do zawartości

Indian Scout Bober


1Marek1

Rekomendowane odpowiedzi

No to jezdziłem na takim skurczybyku. Silnik 100 KM, niziutki. Dobrze przyspiesza. Bardzo dobrze wyważony- chociaż jest cięższy od mojego V-Stroma o 30 kg, to sprawia wrażenie lekkiego i porecznego. W porównaniu do HD Street BOb, Scout to poreczna zabawka z dużo lepszymi hamulcami, skrzynią biegów i lepiej pracującym silniku przy wysokich obrotach (płynnie, nie trzesie). MInusy to niewygodne siodełko, brak wskażnika paliwa (jest tylko kontrolka rezerwy). Ale jestem na tak.

photo.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.05.2018 o 14:16, 1Marek1 napisał:

No to jezdziłem na takim skurczybyku. Silnik 100 KM, niziutki. Dobrze przyspiesza. Bardzo dobrze wyważony- chociaż jest cięższy od mojego V-Stroma o 30 kg, to sprawia wrażenie lekkiego i porecznego. W porównaniu do HD Street BOb, Scout to poreczna zabawka z dużo lepszymi hamulcami, skrzynią biegów i lepiej pracującym silniku przy wysokich obrotach (płynnie, nie trzesie). MInusy to niewygodne siodełko, brak wskażnika paliwa (jest tylko kontrolka rezerwy). Ale jestem na tak.

photo.php

no mam go na liście... bardzo mi się podoba. uważam że cena/marka/parametry - wychodzi bardzo dobrze. niech się HD schowa ze swoimi sporsterami.

 

jeden problem i to poważny: ten silnik jest obrzydliwy. ja wiem ze starali się go "stylizować", ale nosz kurde... nie przystoi takiej marce takie ciosane coś wpychać pod bak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, FrugOs napisał:

Kwestia gustu. Dla mnie silnik fajnie wygląda i komponuje się z resztą :oki: 

Mnie też się podoba. Jest fajnie (dyskretnie) ozdobiony logiem Indiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, jimbo22 napisał:

no mam go na liście... bardzo mi się podoba. uważam że cena/marka/parametry - wychodzi bardzo dobrze. niech się HD schowa ze swoimi sporsterami.

Scouty są dwa- klasyczny i Bobber. Na klasyku siedzi się bardziej wyprostowanym i podnóżki są 3 cm dalej. W Bobberze pozycja jest jest lekko zgięta do przodu a podnóżki też są wysunięte do przodu ale mniej niż w klasyku. Jest inaczej niż w niektórych HD który ma podnóżki pod kolanami a nie z przodu i siedzisz jak na krześle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 1Marek1 napisał:

Scouty są dwa- klasyczny i Bobber. Na klasyku siedzi się bardziej wyprostowanym i podnóżki są 3 cm dalej. W Bobberze pozycja jest jest lekko zgięta do przodu a podnóżki też są wysunięte do przodu ale mniej niż w klasyku. Jest inaczej niż w niektórych HD który ma podnóżki pod kolanami a nie z przodu i siedzisz jak na krześle.

HD ma chyba oficjalnych 5 wersji Sportstera a za 2kpln kupujesz sobie wysunięte sety :) w końcu chodzi o to zeby kupić i przerobić :)

i jak to co na zdjeciach to jest Bober, to Octavia jest pickupem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, jimbo22 napisał:

HD ma chyba oficjalnych 5 wersji Sportstera a za 2kpln kupujesz sobie wysunięte sety :) w końcu chodzi o to zeby kupić i przerobić :)

i jak to co na zdjeciach to jest Bober, to Octavia jest pickupem :)

 

Pisze jak się nazywa a nie jak jest. A w HD to chyba też chodzi żeby zarobić na doposażaniu, bo każdy element kosztuje 2-3 tys (pytałem kiedyś do HD Irona  o siodełko pasażera, oparcie pasażera i przednią szybę  i wyszło ponad 10 tys zł).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest bobber:
morello_red_dv_rhs.jpg

 

znaczy się to nie jest bobber. ale bliżej mu do koncepcji (siedzenie, i udawany sztywny wahacz). ten scout to jednomiejscowy cruiser...

 

ale co tu się dziwić producentom - jak teraz nazywają Cafe racerami takie wydumki jak SV650X. A seria XSR Yamahy jest wg nich retro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, bielaPL napisał:

czemu taka zmiana stylu moto?

pytanie sugeruje że VStrom ma "jakiś" styl :) nadużycie :)

 

człowiek postanowił wreszcie zasmakować "stylu" jako tako :) ja też latam czym się da, kiedy się da na testy :) śmieszne jest jak w domu u siebie mam klasyczne nakedy. i wtedy siadasz na cruisera, siedzisz jak na kibelku... biegi zmieniasz z przodu... ciągle mi w takim wypadku noga dynda i szuka skrzyni z tyłu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎28‎.‎05‎.‎2018 o 08:45, bielaPL napisał:

czemu taka zmiana stylu moto?

Lubie próbować różnych stylów motocykli. V Strom to motocykl bardzo dobrze się sprawdzający na co dzień. Ale stylu mu brakuje. Z kolei Indian Scout to stylowy sprzęcik ale bez pierwiastka praktyczności, tylko na ładna pogodę (np. krótki tylni błotnik fajnie wygląda ale mała mżawka i mam mokre/brudne plecy czego na V-Stromie nie ma). Najlepiej jest mieć oba motocykle- efektowny i efektywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.