beaciam79 Napisano 12 Maja 2018 Udostępnij Napisano 12 Maja 2018 Witajcie, mam problem z moją pandą i liczę ,że mi pomożecie ,mianowicie : od około miesiąca mój mechanik walczył z zapalającą się CHECK ENGING , rosnącymi obrotami, i utratą mocy przez auto na wolnych obrotach gdy stałam np na światłach (gdy wyłączałam i ponownie włączałam auto jechało, tyle, że wspomniana kontrolka się zapalała) , kontrolka raz się paliła, raz nie . Mechanik wedle wskazywanych przez komputer błędów zrobił adaptację , przepustnicy , oraz wymienił czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. co mnie uszczupliło prawie na 1000 zł,a na samochodzie nie zrobiło żadnego wrażenia, jak szalał tak szaleje.Mechanik rozłożył ręce i zaproponował wymianę części na oślep,w imię zasady, że może pomoże. Pojechałam do ASO , gdzie po diagnostyce wykluczono konieczność wymiany przepustnicy ,ale wskazano na ewentualność awarii kontrolki wtrysku. Co zostanie dokładnie sprawdzone jak do ASO wróci ich samochód zastępczy (taki jak mój ) , chcą podmienić w.w kontrolkę i sprawdzić zachowanie pandy z ich kontrolką. Jeśli kontrolka będzie rzeczywiście do wymiany w.g ich kosztorysu nowa to 4200zł!!!!!! poprosili o 150zł za wstępną diagnostykę i cierpliwość aż do czasu gdy ich panda wróci do ASO( w tej chwili jest użytkowana jako auto zastępcze ). I teraz pytanie do Was ,czy lepiej bym kupiła kontrolkę na allegro ( podobno są od 500 - 1000 zł) czy może jest w Warszawie albo bliskich okolicach jakiś punkt gdzie mi naprawią czy zregenerują tą moją? z góry ślicznie dziękuję za pomoc i rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Maja 2018 Udostępnij Napisano 13 Maja 2018 13 godzin temu, beaciam79 napisał: Witajcie, mam problem z moją pandą i liczę ,że mi pomożecie ,mianowicie : od około miesiąca mój mechanik walczył z zapalającą się CHECK ENGING , rosnącymi obrotami, i utratą mocy przez auto na wolnych obrotach gdy stałam np na światłach (gdy wyłączałam i ponownie włączałam auto jechało, tyle, że wspomniana kontrolka się zapalała) , kontrolka raz się paliła, raz nie . Mechanik wedle wskazywanych przez komputer błędów zrobił adaptację , przepustnicy , oraz wymienił czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. co mnie uszczupliło prawie na 1000 zł,a na samochodzie nie zrobiło żadnego wrażenia, jak szalał tak szaleje.Mechanik rozłożył ręce i zaproponował wymianę części na oślep,w imię zasady, że może pomoże. Pojechałam do ASO , gdzie po diagnostyce wykluczono konieczność wymiany przepustnicy ,ale wskazano na ewentualność awarii kontrolki wtrysku. Co zostanie dokładnie sprawdzone jak do ASO wróci ich samochód zastępczy (taki jak mój ) , chcą podmienić w.w kontrolkę i sprawdzić zachowanie pandy z ich kontrolką. Jeśli kontrolka będzie rzeczywiście do wymiany w.g ich kosztorysu nowa to 4200zł!!!!!! poprosili o 150zł za wstępną diagnostykę i cierpliwość aż do czasu gdy ich panda wróci do ASO( w tej chwili jest użytkowana jako auto zastępcze ). I teraz pytanie do Was ,czy lepiej bym kupiła kontrolkę na allegro ( podobno są od 500 - 1000 zł) czy może jest w Warszawie albo bliskich okolicach jakiś punkt gdzie mi naprawią czy zregenerują tą moją? z góry ślicznie dziękuję za pomoc i rady Witaj! Podaj konkretny rocznik, silnik, bo nie wiem, czy piszemy o Pandzie 1/2/3 który silnik, jaki przebieg? Jak 1,1 lub 1,2 8v z serii F.I.R.E., to norma, że pada centralka wtrysku... Mnie w Punto 2 z 2005r. z 1,2 8v padło przy 190.000km, zakup nowej od firmy ze Śląska za około 850zł wtedy, przełożenie, adaptacja i śmiga po dziś dzień, mając ponad 250.000 przelotu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beaciam79 Napisano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2018 panda z sierpnia 2011 roku , silnik1.2 , 51 KW ,przebieg 78 000 km, kod modelu 169.02K.3 , PANDA 16902K PANDA ACTIVE 1.2 -przepisane z danych pojazdu .Czekam na ponowną wizytę w ASO celem dokładnej weryfikacji,czy to na 100 % to padło . Będę wdzięczna za każdą radę:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Maja 2018 Udostępnij Napisano 13 Maja 2018 4 godziny temu, beaciam79 napisał: panda z sierpnia 2011 roku , silnik1.2 , 51 KW ,przebieg 78 000 km, kod modelu 169.02K.3 , PANDA 16902K PANDA ACTIVE 1.2 -przepisane z danych pojazdu .Czekam na ponowną wizytę w ASO celem dokładnej weryfikacji,czy to na 100 % to padło . Będę wdzięczna za każdą radę:) Podjedź do kogoś w Stolicy, kto specjalizuje się w grupie Fiata, zerknij na kącik Centomanii, kiedyś prężnie działali w tych tematach W ASO różnie bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beaciam79 Napisano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2018 5 godzin temu, Pipper napisał: Podjedź do kogoś w Stolicy, kto specjalizuje się w grupie Fiata, zerknij na kącik Centomanii, kiedyś prężnie działali w tych tematach W ASO różnie bywa do kogoś , czyli do kogo? jakieś namiary? będę wdzięczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Niezłe ceny ma ten Twój mechanik. czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym~25-60PLN, adaptacja przepustnicy z jej szybkim czyszczeniem to góra 30 minut. Całość wykonanych prac 300-450PLN to i tak dużo zważywszy na efekt a stały klient powinien zapłacić jeszcze mniej. Zmień mechanika a ASO omijaj szerokim łukiem patrząc na cenę nowego sterownika to znów kosmos cenowy. Kontrolka to zwykła żaróweczka za kilka PLN i jeżeli świeci to jej samej nic nie dolega. Proponuję kontakt z firmą http://www.kocar.com.pl/ tam zaproponują odpowiednie rozwiązanie a z przejazdem do Tych kosztowo nawet przy wymianie sterownika wyjdzie taniej niż koszt sterownika w ASO. Miła i profesjonalna obsługa klienta w firmie KO-CAR, cena znana w optymistycznym i pesymistycznym wariancie naprawy przed jej wykonaniem i jeżeli usługa naprawy wykonywana jest u nich otrzymujesz pełne wsparcie przy czynnościach montażowych naprawianego elementu u siebie w samochodzie lub jeżeli oddajesz im samochód odbierasz sprawny z przyzwoitym rachunkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beaciam79 Napisano 18 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2018 Dnia 14.05.2018 o 18:37, piohol napisał: Niezłe ceny ma ten Twój mechanik. czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym~25-60PLN, adaptacja przepustnicy z jej szybkim czyszczeniem to góra 30 minut. Całość wykonanych prac 300-450PLN to i tak dużo zważywszy na efekt a stały klient powinien zapłacić jeszcze mniej. Zmień mechanika a ASO omijaj szerokim łukiem patrząc na cenę nowego sterownika to znów kosmos cenowy. Kontrolka to zwykła żaróweczka za kilka PLN i jeżeli świeci to jej samej nic nie dolega. Proponuję kontakt z firmą http://www.kocar.com.pl/ tam zaproponują odpowiednie rozwiązanie a z przejazdem do Tych kosztowo nawet przy wymianie sterownika wyjdzie taniej niż koszt sterownika w ASO. Miła i profesjonalna obsługa klienta w firmie KO-CAR, cena znana w optymistycznym i pesymistycznym wariancie naprawy przed jej wykonaniem i jeżeli usługa naprawy wykonywana jest u nich otrzymujesz pełne wsparcie przy czynnościach montażowych naprawianego elementu u siebie w samochodzie lub jeżeli oddajesz im samochód odbierasz sprawny z przyzwoitym rachunkiem. bardzo dziękuję za info:) , mieszkam w Warszawie , więc jeśli potwierdzę, że w 100 % jest to centralka wtrysku to wyślę tą swoją do naprawy kurierem do wspomnianej przez Ciebie firmy . W ASO czekają na zwrot od klienta samochodu który ma taką samą centralkę , żeby podmienić i sprawdzić czy to jest przyczyną wyższych obrotów (podobno powinny być 750 -800 ,a są 1100 ). Check w tej chwili się nie zapala i panda nie traci mocy, prawie nią nie jeżdżę ,tyle co po zakupy . Zapłaciłam im w ASO za diagnostykę 150 zł i niby diagnoza jest, ale jak powiedział facet tam pracujący chcą mieć pewność , żebym mnie nie narażać na koszta . Tymczasem czekam, przemiły pan w ASO do którego wczoraj dzwoniłam aby się przypomnieć zaświergotał radośnie do słuchawki , że on o mnie pamięta i odezwie się tylko jak wyżej wspomniany samochód wróci do nich . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.