Skocz do zawartości

centralka wtrysku


beaciam79

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam problem z moją pandą i liczę ,że mi pomożecie ,mianowicie :

od około miesiąca mój mechanik walczył z zapalającą się CHECK ENGING , rosnącymi obrotami, i utratą mocy przez auto na wolnych obrotach gdy stałam np na światłach (gdy wyłączałam i ponownie włączałam auto jechało, tyle, że wspomniana kontrolka się zapalała) , kontrolka raz się paliła, raz nie . Mechanik wedle wskazywanych przez komputer błędów zrobił adaptację , przepustnicy , oraz wymienił czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. co mnie uszczupliło prawie na 1000 zł,a na samochodzie nie zrobiło żadnego wrażenia, jak szalał tak szaleje.Mechanik rozłożył ręce i zaproponował wymianę części na oślep,w imię zasady, że może pomoże. mad.pngmad.png

Pojechałam do ASO , gdzie po diagnostyce wykluczono konieczność wymiany przepustnicy ,ale wskazano na ewentualność awarii kontrolki wtrysku. Co zostanie dokładnie sprawdzone jak do ASO wróci ich samochód zastępczy (taki jak mój ) , chcą podmienić w.w kontrolkę i sprawdzić zachowanie pandy z ich kontrolką.
Jeśli kontrolka będzie rzeczywiście do wymiany w.g ich kosztorysu nowa to 4200zł!!!!!! icon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gif poprosili o 150zł za wstępną diagnostykę i cierpliwość aż do czasu gdy ich panda wróci do ASO( w tej chwili jest użytkowana jako auto zastępcze ).

I teraz pytanie do Was ,czy lepiej bym kupiła kontrolkę na allegro ( podobno są od 500 - 1000 zł) czy może jest w Warszawie albo bliskich okolicach jakiś punkt gdzie mi naprawią czy zregenerują tą moją?
z góry ślicznie dziękuję za pomoc i rady

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, beaciam79 napisał:

Witajcie, mam problem z moją pandą i liczę ,że mi pomożecie ,mianowicie :

od około miesiąca mój mechanik walczył z zapalającą się CHECK ENGING , rosnącymi obrotami, i utratą mocy przez auto na wolnych obrotach gdy stałam np na światłach (gdy wyłączałam i ponownie włączałam auto jechało, tyle, że wspomniana kontrolka się zapalała) , kontrolka raz się paliła, raz nie . Mechanik wedle wskazywanych przez komputer błędów zrobił adaptację , przepustnicy , oraz wymienił czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. co mnie uszczupliło prawie na 1000 zł,a na samochodzie nie zrobiło żadnego wrażenia, jak szalał tak szaleje.Mechanik rozłożył ręce i zaproponował wymianę części na oślep,w imię zasady, że może pomoże. mad.pngmad.png

Pojechałam do ASO , gdzie po diagnostyce wykluczono konieczność wymiany przepustnicy ,ale wskazano na ewentualność awarii kontrolki wtrysku. Co zostanie dokładnie sprawdzone jak do ASO wróci ich samochód zastępczy (taki jak mój ) , chcą podmienić w.w kontrolkę i sprawdzić zachowanie pandy z ich kontrolką.
Jeśli kontrolka będzie rzeczywiście do wymiany w.g ich kosztorysu nowa to 4200zł!!!!!! icon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gificon_rolleyes.gif poprosili o 150zł za wstępną diagnostykę i cierpliwość aż do czasu gdy ich panda wróci do ASO( w tej chwili jest użytkowana jako auto zastępcze ).

I teraz pytanie do Was ,czy lepiej bym kupiła kontrolkę na allegro ( podobno są od 500 - 1000 zł) czy może jest w Warszawie albo bliskich okolicach jakiś punkt gdzie mi naprawią czy zregenerują tą moją?
z góry ślicznie dziękuję za pomoc i rady

 

Witaj!

Podaj konkretny rocznik, silnik, bo nie wiem, czy piszemy o Pandzie 1/2/3 który silnik, jaki przebieg?

Jak 1,1 lub 1,2 8v z serii F.I.R.E., to norma, że pada centralka wtrysku...

Mnie w Punto 2 z 2005r. z 1,2 8v padło przy 190.000km, zakup nowej od firmy ze Śląska za około 850zł wtedy,

przełożenie, adaptacja i śmiga po dziś dzień, mając ponad 250.000 przelotu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panda z sierpnia 2011  roku , silnik1.2 ,  51 KW ,przebieg 78 000 km, kod modelu 169.02K.3 , PANDA 16902K PANDA ACTIVE 1.2 -przepisane z danych pojazdu .Czekam  na ponowną wizytę w ASO celem dokładnej weryfikacji,czy to  na 100 % to padło . Będę wdzięczna  za każdą radę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, beaciam79 napisał:

panda z sierpnia 2011  roku , silnik1.2 ,  51 KW ,przebieg 78 000 km, kod modelu 169.02K.3 , PANDA 16902K PANDA ACTIVE 1.2 -przepisane z danych pojazdu .Czekam  na ponowną wizytę w ASO celem dokładnej weryfikacji,czy to  na 100 % to padło . Będę wdzięczna  za każdą radę:)

Podjedź do kogoś w Stolicy, kto specjalizuje się w grupie Fiata, zerknij na kącik Centomanii, kiedyś prężnie działali w tych tematach :piwko:

W ASO różnie bywa 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Pipper napisał:

Podjedź do kogoś w Stolicy, kto specjalizuje się w grupie Fiata, zerknij na kącik Centomanii, kiedyś prężnie działali w tych tematach :piwko:

W ASO różnie bywa 8-)

do kogoś , czyli do kogo? jakieś namiary? będę wdzięczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezłe ceny ma ten Twój mechanik. czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym~25­-60PLN, adaptacja przepustnicy z jej szybkim czyszczeniem to góra 30 minut.  Całość wykonanych  prac 300-450PLN to i tak dużo zważywszy na efekt a stały klient powinien zapłacić jeszcze mniej. 

Zmień mechanika a ASO omijaj szerokim łukiem patrząc na cenę nowego sterownika to znów kosmos cenowy. Kontrolka to zwykła żaróweczka za kilka PLN i jeżeli świeci to jej samej nic nie dolega.

Proponuję kontakt z firmą http://www.kocar.com.pl/ tam zaproponują odpowiednie rozwiązanie a z przejazdem do Tych kosztowo nawet przy wymianie sterownika wyjdzie taniej niż koszt sterownika w ASO.

Miła i profesjonalna obsługa klienta w firmie KO-CAR, cena znana w optymistycznym i pesymistycznym wariancie naprawy przed jej wykonaniem i jeżeli usługa naprawy wykonywana jest u nich otrzymujesz pełne wsparcie przy czynnościach montażowych naprawianego elementu u siebie w samochodzie lub jeżeli oddajesz im samochód odbierasz sprawny z przyzwoitym rachunkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.05.2018 o 18:37, piohol napisał:

Niezłe ceny ma ten Twój mechanik. czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym~25­-60PLN, adaptacja przepustnicy z jej szybkim czyszczeniem to góra 30 minut.  Całość wykonanych  prac 300-450PLN to i tak dużo zważywszy na efekt a stały klient powinien zapłacić jeszcze mniej. 

Zmień mechanika a ASO omijaj szerokim łukiem patrząc na cenę nowego sterownika to znów kosmos cenowy. Kontrolka to zwykła żaróweczka za kilka PLN i jeżeli świeci to jej samej nic nie dolega.

Proponuję kontakt z firmą http://www.kocar.com.pl/ tam zaproponują odpowiednie rozwiązanie a z przejazdem do Tych kosztowo nawet przy wymianie sterownika wyjdzie taniej niż koszt sterownika w ASO.

Miła i profesjonalna obsługa klienta w firmie KO-CAR, cena znana w optymistycznym i pesymistycznym wariancie naprawy przed jej wykonaniem i jeżeli usługa naprawy wykonywana jest u nich otrzymujesz pełne wsparcie przy czynnościach montażowych naprawianego elementu u siebie w samochodzie lub jeżeli oddajesz im samochód odbierasz sprawny z przyzwoitym rachunkiem.

bardzo dziękuję za info:) , mieszkam w Warszawie ,  więc jeśli  potwierdzę, że w  100  %    jest to  centralka wtrysku to wyślę tą swoją   do naprawy kurierem do  wspomnianej   przez Ciebie  firmy .  W ASO czekają na zwrot od klienta samochodu który ma taką samą centralkę , żeby podmienić i sprawdzić   czy to  jest przyczyną  wyższych obrotów  (podobno powinny  być 750  -800 ,a  są 1100 ). Check w  tej chwili się nie zapala i  panda nie traci mocy, prawie  nią  nie jeżdżę ,tyle co po zakupy .

Zapłaciłam im   w ASO za diagnostykę  150  zł  i niby diagnoza jest, ale  jak  powiedział facet tam pracujący chcą mieć  pewność ,  żebym mnie nie narażać  na koszta .

Tymczasem czekam,  przemiły pan :ogien:w ASO do  którego wczoraj dzwoniłam aby się przypomnieć zaświergotał   radośnie  do słuchawki 8], że on o mnie pamięta i odezwie się tylko jak   wyżej wspomniany   samochód wróci  do nich .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.