Skocz do zawartości

Korek zbiornika wyrówawczego


lukash21

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent, to BMW E46 118KM z 2000 roku. Pękł zbiornik wyrównawczy, więc wymieniłem na nowy zamiennik, ale mam teraz problem z wywalaniem płynu przez zbiornik wyrównawczy. Winą jest korek, który pozostał oryginalny. Mierzyłem i uszczelka nie pasuje do zamiennika zbiornika wyrównawczego. Macie jakieś pomysły skąd wziąć korek, który będzie pasował? czy tanie korki z aledrogo będą pasować ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.05.2018 o 19:38, lukash21 napisał:

Pacjent, to BMW E46 118KM z 2000 roku. Pękł zbiornik wyrównawczy, więc wymieniłem na nowy zamiennik, ale mam teraz problem z wywalaniem płynu przez zbiornik wyrównawczy. Winą jest korek, który pozostał oryginalny. Mierzyłem i uszczelka nie pasuje do zamiennika zbiornika wyrównawczego. Macie jakieś pomysły skąd wziąć korek, który będzie pasował? czy tanie korki z aledrogo będą pasować ? 

Jakiej firmy ten zbiornik? Powiem tak, w BMW lepiej wymienić jeszcze raz zbiornik niż zakładać tani chiński korek, bo korek jest bardzo ważny. Zbiornik tylko Behr, albo Meyle, ale w Meyle trzeba od razu dać nowe oringi dolne, bo te w zbiorniku są felerne. Wymiary dolnych oringów 22x3,5 i 38x4 (w katalogach tego nie ma). Jeśli masz problem z dopasowaniem korka, to można też oringi w korku podmienić. W ogóle dobrze układ odpowietrzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.