lukash21 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Pacjent, to BMW E46 118KM z 2000 roku. Pękł zbiornik wyrównawczy, więc wymieniłem na nowy zamiennik, ale mam teraz problem z wywalaniem płynu przez zbiornik wyrównawczy. Winą jest korek, który pozostał oryginalny. Mierzyłem i uszczelka nie pasuje do zamiennika zbiornika wyrównawczego. Macie jakieś pomysły skąd wziąć korek, który będzie pasował? czy tanie korki z aledrogo będą pasować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Maja 2018 Udostępnij Napisano 21 Maja 2018 Dnia 14.05.2018 o 19:38, lukash21 napisał: Pacjent, to BMW E46 118KM z 2000 roku. Pękł zbiornik wyrównawczy, więc wymieniłem na nowy zamiennik, ale mam teraz problem z wywalaniem płynu przez zbiornik wyrównawczy. Winą jest korek, który pozostał oryginalny. Mierzyłem i uszczelka nie pasuje do zamiennika zbiornika wyrównawczego. Macie jakieś pomysły skąd wziąć korek, który będzie pasował? czy tanie korki z aledrogo będą pasować ? Jakiej firmy ten zbiornik? Powiem tak, w BMW lepiej wymienić jeszcze raz zbiornik niż zakładać tani chiński korek, bo korek jest bardzo ważny. Zbiornik tylko Behr, albo Meyle, ale w Meyle trzeba od razu dać nowe oringi dolne, bo te w zbiorniku są felerne. Wymiary dolnych oringów 22x3,5 i 38x4 (w katalogach tego nie ma). Jeśli masz problem z dopasowaniem korka, to można też oringi w korku podmienić. W ogóle dobrze układ odpowietrzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2018 @kaczorek79 Układ odpowietrzony, nie dopasowałem korka i zamówiłem w ASO nowy zbiornik razem z korkiem. Chytry dwa razy traci. Jak by co, to mam na zbyciu prawie nie używany zbiornik wyrównawczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.