Mihó1435053663 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Po raz pierwszy w domu mam auta z korkiem w chłodnicy (i to od razu 2). Jak się napełnia taki układ ? Najpierw pod sam korek, a później do zbiornika wyrównawczego, czy tylko przez zbiorniczek ? Pewnie 1, ale może jest jeszcze bardziej prawidłowa metoda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Odkręcasz korek w chłodnicy, wlewasz chłodziwo do oporu i zakręcasz korek. Potem wlewasz chłodziwo do zbiornika wyrównawczego i też zakręcasz korek. Uruchamiasz silnik i jedziesz sobie pojeździć. Przyjeżdżasz, wyłączasz silnik, czekasz aż ostygnie i - jeżeli trzeba - uzupełniasz chłodziwo już tylko w zbiorniku wyrównawczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Co to za auta? I co na ten temat mówi instrukcja obslugi, albo jskas serwisowka? Putam bo np. Citroeny poprawnie odpowietrzalo sie jedynie gdy zalany byl plyn powyzej poziomu zbiornika wyrownawczego. Ja uzywakem wysoki lejek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.