jacob24 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Spajdi napisał: Oczywiście, że nic się nie powinno wydarzyć gdyby był zachowany savoir vivre wymiany. Ewentualnie jedno koło mogłoby się lekko grzać, ale wszystkie - bez żartów... Zrewiduj gdzie serwisujesz auto i to dobra rada, a nie złośliwość. Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka To muszę sobie karę wymierzyć od momemtu gdy wymieniłem klocki obiecałem sobie, że po zimie przejrzę dokładnie auto u mechaniora no i niedawno przejrzałem. Raczej zacisk pracował poprawnie i klocki się normalnie cofaly. Pewnie gdybym wtedy już zregenerowal je nie byłoby tego. Ad.mechanika to robiłem wcześniej u niego parę dupereli w zawieszeniu ale jak mu nie powiedziałem o hamulcach to i nie sprawdził. Już mniejsza o to. Ważne żeby nawet przy takiej posprawdzac resztę elementów i jeżeli coś już przykładowo zastanawia to robić od razu. Tym niemniej dzięki za ew.rady. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 56 minut temu, wujekcybul napisał: U mnie jest napisane w instrukcji, ze jak sie lata powyzej 160km/h to musi byc wiecej napompowane. Daje 2,8 z przodu 1,9 z tylu. spora różnica między przednią a tylną osią. U mnie jest napisane, że przy 5 osobach i / lub na autostradzie o 0.3 bar więcej. Nie spotkałem się jeszcze z tak dużą rozbieżnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 11 godzin temu, wujekcybul napisał: U mnie jest napisane w instrukcji, ze jak sie lata powyzej 160km/h to musi byc wiecej napompowane. Daje 2,8 z przodu 1,9 z tylu. A jest napisane o ile więcej? Bo IMO tak duża różnica ciśnienia powoduje sporą różnicę w charakterystyce pracy przedniej i tylnej osi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Jaruga napisał: A jest napisane o ile więcej? Bo IMO tak duża różnica ciśnienia powoduje sporą różnicę w charakterystyce pracy przedniej i tylnej osi... Wkradl sie maly blad no ale pompuje 2,5 i 1,9 to wtedy mi czujniki co chwila sie nie wlaczaja bo z tylu sa jakies wrazliwe Rzadko jezdze szybciej niz 160 ale IMO lepiej sie prowadzi jak jest lepiej napompowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.