Skocz do zawartości

Przesiać się kiedyś ktoś z dużego auta na mniejsze i nie żałuję


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

przerabiałem wszystkie rodzaje aut (miałem od najmniejszego... 126p....Trabant ... Panda ..... Scenic... Safrane ... Chrysler Grand Voyager... Jeep Patriot .... BMW 7er... Volvo XC60....) 
w długą trasę najlepiej jechać dużym rodzinnym sedanem - rodzina sie musi poskładać do mniejszej ilości bagaży 
na wypad mieszany (miasto, trasa, las, jezioro ) jest SUV najlepszy 
a po zakupy (w moim wypadku po towar) najlepszy był MPV 
 
ale pomogłem co?
 
a tak na poważnie: użytkowanie każdego auta to jakiś kompromis, bo nie istnieje idealne auto dla wszystkich i na wszelkiego rodzaju okazje


Jestem po jedzie próbnej najnowszym OBK 2.5 pomijając silnik to niestety nie jest to auto godnym następcą Tribeci.

Mam teraz na tapecie nowego grand cherokee. Pytanie czy diesel v6 czy benzyna v6. Na v8 nie starczy a budy przed FL nie testy łosia nie przechodzi

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, ppmarian napisał:

 


Jestem po jedzie próbnej najnowszym OBK 2.5 pomijając silnik to niestety nie jest to auto godnym następcą Tribeci.

Mam teraz na tapecie nowego grand cherokee. Pytanie czy diesel v6 czy benzyna v6. Na v8 nie starczy a budy przed FL nie testy łosia nie przechodzi

wysłane z tel.
 

 

W sprawie Jeepa - zależy od finansów, tras robionych i głównie od podejścia przyszłego właściciela, jak np. nie cierpi dizla to po cholerę sie ma męczyć,

ja na przykład nie wybrałem Lexusa z hybrydą bo w trasie pali dużo a ma skrzynie CVT i przy wysokich prędkościach silnik strasznie wysoko kręcił i mocno wył (że o zużyciu nie powiem - a robię dużo tras) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie Jeepa - zależy od finansów, tras robionych i głównie od podejścia przyszłego właściciela, jak np. nie cierpi dizla to po cholerę sie ma męczyć,
ja na przykład nie wybrałem Lexusa z hybrydą bo w trasie pali dużo a ma skrzynie CVT i przy wysokich prędkościach silnik strasznie wysoko kręcił i mocno wył (że o zużyciu nie powiem - a robię dużo tras) 

Diesel kusi bo można nieźle to dmuchać. Z drugiej strony benzyna v6 jest stworzoną pod lpg. Hydraulika i tradycyjny wielopkt. Jest miejsce na 90l butle.

Wszystkie te pseudo suvy typu cx5 sportage crv edge sa zwyczajnie ciasne w środku

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.