Maciek.Be Napisano 27 Maja 2018 Udostępnij Napisano 27 Maja 2018 Podczas przeglądu rejestracyjnego mojej Astra G 2008 rok, diagnosta stwierdził że nr VIN na podłodze jest skorodowany. Próbowałem delikatnie zaczyścić korozję i zabezpieczyć nr ale obawiam się że uszkodzę nr. Zestawień się którędy woda się dostaje na podłogę i jak bardzo rozległa jest korozja na podłodze. Myślałem że przeciekają uszczelki ale dzisiaj mocno polałem samochód i nie zauważyłem przecieku. Czy ktoś z Was spotkał się z korozją nr VIN ? Czy zlecaliście lub rozebraliście wyłożenie podłogi żeby sprawdzić jej stan pod wykładziną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 27 Maja 2018 Udostępnij Napisano 27 Maja 2018 Nie masz mokrej wykładziny? U mnie jak kiedyś pękła podłoga w miejscu zgrzania kołka mocującego wiązkę do podłogi (dziurka jakieś 2-3mm), to gąbka zassała ok 3-4 litrów wody, zanim zauważyłem, że jest mokro. Po wyjęciu przednich foteli, wyżymania i suszenia było na cały dzień. Na szczęście korozja jeszcze nie zaczęła żreć. Jeśli u Ciebie jest już rdza, to lepiej sprawdź dokładnie podłogę, żeby któregoś dnia fotel nie wpadł Ci przez nią. Jeśli masz klimę, to obadaj też odpływ spod parownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalpiotr Napisano 28 Maja 2018 Udostępnij Napisano 28 Maja 2018 Nie miałeś nigdy wody wewnątrz na progu po ulewach? Często spotykanym problemem w AG jest przeciek wody na podłogę przez uszczelkę głośnika. Woda leje się na wewnętrzną część progu a później na podłogę. Ja potraktowałem silikonem całą dolną część głośnika w miejscu gdzie „była” uszczelka. Była bo się skończyła I od tej pory woda już się nie leje do wewnątrz na próg. Nie zdejmowałem nawet tapicerki drzwi, tylko odkręciłem 2 dolne śruby i poluzowałem z bocznych kołków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.Be Napisano 28 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2018 Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Nie kojarzę żeby dywaniki były mokre w okolicy progów. Jak padał deszcz to gąbka przykrywająca nr VIN była wilgotna. Nie słyszałem o problemie z uszczelka głośnika ale sprawdzę ten trop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VadeRsky Napisano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2018 Podjedź do stacji kontroli pojazdów niech ci diagnosta sprawdzi czy nie trzeba przypadkiem wymienić, bo przy przeglądzie możesz się zdziwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.Be Napisano 9 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2018 7 godzin temu, VadeRsky napisał: Podjedź do stacji kontroli pojazdów niech ci diagnosta sprawdzi czy nie trzeba przypadkiem wymienić, bo przy przeglądzie możesz się zdziwić Wymienić ale co wymienić? Nr VIN ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VadeRsky Napisano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2018 Jeśli zajdzie taka potrzeba to ci wybiją nr Vin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Skorodowany numer vin to droga przez: -Rzeczoznawcę -Wydział Komunikacji -Okręgową Stację Kontroli Pojazdów Najpierw rzeczoznawca musi wydać zaświadczenie o braku ingerencji "osób trzecich" w vin, potem kilka wizyt w wydziale komunikacji w celu uzyskania decyzji o nadaniu nowego numeru vin no i na koniec wizyta na okręgówce na nadanie nowego vinu i tabiczki znamionowej . Ja dostałem naklejkę , która odpadła po dwóch miechach. Ale laminarka pomogła. Ładnie brzmi ale urzędasy potrafią dać w kość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.