Skocz do zawartości

Uchwyt rowerowy


bergerac

Rekomendowane odpowiedzi

55 minut temu, Mike_wwl napisał:

Samochód auris kombi ze zintegrowanymi relingami, na to belki Cruz i na to jakieś zwykłe tanie uchwyty rowerowe.

Wysłane z Tapatalka
 

Pewnie taki problem że uchwyty nie są montowane w rowku łącznikiem T tylko obejmą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.05.2018 o 15:38, slawek_l_83 napisał:

Luknij na uchwyty 561 za kolo... ja smigam autem z rowerami po zakretach i ich nie czuc jakbym mial uchwyty za rame w zyciu bym tak nie pojezdzil :)

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
 

A kola gdzie? do bagaznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Harp napisał:

Pewnie taki problem że uchwyty nie są montowane w rowku łącznikiem T tylko obejmą...

też mam łapane obejmą i żadna mi nie zasłania dostępu do jakiejkolwiek śruby.

relingi mają to do siebie, że można regulować odstęp dowolnie, a uchwyty montować przodem lub tyłem do kierunku jazdy, więc zawsze się znajdzie optymalne ustawienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.05.2018 o 12:33, bergerac napisał:

Haka nie mam, na dach mi się nie uśmiecha pakować (za dużo pieprzenia z belkami), poza tym koszt wyjdzie duży. Co myślicie o takim rozwiązaniu https://www.decathlon.pl/baganik-clipon-th9104-3r-id_8176981.html

 

 

 

lub takim tańszym https://www.decathlon.pl/baganik-na-tyln-klap-320-3r-id_8357912.html

 

 

 

Nie mam czasu czytać całego wątku, ale się wypowiem jako użytkownik. 

Mam taki bagażnik, MontBlanc EasyGrip H3, coś koło 6 stówek. Wszystko zależy od auta, ponieważ pomimo tego, że masz listę samochodów do których jest przeznaczony, czasem po prostu strach wyjechać.

I tak, na BMW 5 zasłaniał światła idealnie, wziąłem rowery 2-3 razy kilka kilometrów od domu, a później przestałem bo bałem się że ktoś mi w dupę wjedzie. Przeleżał ponad rok i przypomniałem sobie o nim po zmianie auta. Okazało się że do Vectry C pasuje idealnie, nie zasłania ani tablicy ani świateł, póki co jedna krótka trasa, ale myślę że nad morze je wezmę z końcem lata.

 

Zakładanie - po pierwszym razie banalne, około minuty sam bagażnik, plus 20-30 sekund na rower. Dwa ciężkie rowery miejskie bezproblemowo dźwiga. Klapa razem z rowerami się otwiera, aczkolwiek wymaga to dużo siły i do wykorzystania awaryjnie.

 

Lakieru nie niszczy - w BMW nakładałem taśmę scotch na elementy samochodu gdzie był montowany bagażnik, tym razem zalepiłem taśmą uchwyty w bagażniku, dużo lepszy patent. Trzyma sztywno, lakieru nie rysuje. 

 

Rowery wiszą na takich gumowych rynienkach, są zapinane rzepami, plus już wszystkie na raz paskami zaciskowymi. 

 

Niezależnie od prędkości (leciałem do 120) trzymają się świetnie. Dużo pewniej się czułem niż z rowerami na dachu, a z tymi przejeździłem sporo. W zasadzie przestałem używać bagażnika dachowego jak drugi raz na autostradzie z samochodu przede mną spadł rower. Uznałem że to jednak niedopracowane rozwiązanie i odpuściłem. 

 

Oczywistym jest jednak że gdybym miał hak, to bez zastanowienia kupuję platformę.  Ale zbyt często zmieniam auta żeby hak zakładać do każdego, więc póki co MontBlanc działa.

 

Na Twoim miejscu podjechałbym do jakiejś wypożyczalni założyć na dzień, dwa taki bagażnik i samemu spróbować.

 

Acha, rowery nieznacznie wystają poza obrys auta, trzeba o tym pamiętać, szczególnie mijając rowerzystów;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



też mam łapane obejmą i żadna mi nie zasłania dostępu do jakiejkolwiek śruby.
relingi mają to do siebie, że można regulować odstęp dowolnie, a uchwyty montować przodem lub tyłem do kierunku jazdy, więc zawsze się znajdzie optymalne ustawienie


Relingi zintegrowane w aurisie maja to do siebie, że nie możesz sobie dowolnie regulować odstępu, co więcej maja dokładnie zaznaczone miejsce mocowania (w miejscach wzmocnienia dachu), więc Twoja teoria co najwyżej dotyczy części kombinacji samochód-bagażnik-uchwyty rowerowe.

Wysłane z Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 28.05.2018 o 13:18, bergerac napisał:

Dlatego nie chciałem belek, nie dam rady jeździć z belkami na co dzień, a zakładanie i zdejmowanie belek to udręka. Do tej pory myślałem, że jak coś Thule robi to się sprawdza, ale widocznie z tym produktem tak nie jest :hmm:

 

 

 

 

Panowie poszukuję bagażnika na 3 max 4 rowery. Na dach odpada bo pacjentka to CRV więc wysoka fura. Preferowane na hak lub koło zapasowe (AHA koło zapasowe zamontowane bardziej po prawej stronie). Jedyne co bagażnik musi spełniać to:

- dać się złożyć jak jest pusty żeby nie wozić za sobą dodatkowych 1,5 metra gratów na stałe

- podstawy szynowe bo rowery są różnej konstrukcji dwie damki i dwa normalne górale, a pamiętanie jeszcze o jakiś adapterach do ramy odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, AxiT napisał:

 

Panowie poszukuję bagażnika na 3 max 4 rowery. Na dach odpada bo pacjentka to CRV więc wysoka fura. Preferowane na hak lub koło zapasowe (AHA koło zapasowe zamontowane bardziej po prawej stronie). Jedyne co bagażnik musi spełniać to:

- dać się złożyć jak jest pusty żeby nie wozić za sobą dodatkowych 1,5 metra gratów na stałe

- podstawy szynowe bo rowery są różnej konstrukcji dwie damki i dwa normalne górale, a pamiętanie jeszcze o jakiś adapterach do ramy odpada.

 

Było. Platforma na hak. Atera Strada Sport M3 (z możliwością adaptera na czwarty rower).

 

 

aaa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.05.2018 o 22:43, Mike_wwl napisał:

Relingi zintegrowane w aurisie maja to do siebie, że nie możesz sobie dowolnie regulować odstępu, co więcej maja dokładnie zaznaczone miejsce mocowania (w miejscach wzmocnienia dachu), więc Twoja teoria co najwyżej dotyczy części kombinacji samochód-bagażnik-uchwyty rowerowe.

 

nie moja wina, że kupiłeś takie auto. ja miałem kilka różnych i wierz mi, że zawsze kombinacji ustawień było sporo. nawet w takim cinkusiu, gdzie łapy musiały być dokładnie w przystosowanym miejscu, to i tak dostęp do śrub był bardzo dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ArekMiz napisał:

 

Było. Platforma na hak. Atera Strada Sport M3 (z możliwością adaptera na czwarty rower).

 

 

aaa.jpg

 

Tak. I pałąk platformy koliduje z kołem zapasowym, a także pierwszy i może drugi rower...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tak. I pałąk platformy koliduje z kołem zapasowym, a także pierwszy i może drugi rower...
Dlatego wolałbym coś na koło, z podstawami szynowymi. Wtedy nie ma kolizji z kołem. Tylko żeby dało się złożyć jak będzie pusty.

Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moja wina, że kupiłeś takie auto. ja miałem kilka różnych i wierz mi, że zawsze kombinacji ustawień było sporo. nawet w takim cinkusiu, gdzie łapy musiały być dokładnie w przystosowanym miejscu, to i tak dostęp do śrub był bardzo dobry.
Ale jeszcze niedawno pisałeś, że trzeba mieć suva albo być niskiego wzrostu, więc która wersja jest prawdziwa?

Wysłane z Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.05.2018 o 15:14, krowka napisał:

Jak trzeba nie lubić swojego auta, albo po prostu mieć je gdzieś (brak dbałości), żeby coś takiego na klapę bagażnika zapodać... :facepalm:

PS. Z chęcią zobaczę efekty po demontażu - na cudzym nie boli ;l

Uzywałem w lupo,polo,yaris,honda przez ostatnie 6lat i nie wiem o czym piszesz. Zadne auto nie było porysowane 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a są uchwyty na belki do kół.
Sa ale ja preferuje taki montaz z dzisiaj.
3 pkt mocowania kola do ramy plus pedal miedzy szprychami dociskajac kolo do belki.88e526c0a373ad05f823544ce8cdeba7.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mike_wwl napisał:

Ale jeszcze niedawno pisałeś, że trzeba mieć suva albo być niskiego wzrostu, więc która wersja jest prawdziwa?

trochę się motasz. napisałeś, że nie dajesz rady założyć belek, ale nie napisałeś, że chodzi o mocowania. ja myślałem, że chodzi o ciężar zestawu i dlatego pisałem o suvie. teraz się okazuje, że masz auto, które ogranicza ilość możliwych kombinacji założenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem cos waznego dopisac: Thula nie polece komus kto czesto zmienia rowery z szosy 9mm na 15-20mm mtb bo kurwicy idzie dostac przy zmianie zamocowania... rozwiazanie prehistoryczne jak montujemu adapter 15-20mm ok ale na odwrot masakra pod 9mm... dlatego mam dwa uchwyty na dachu szosa 9mm i 15mm mtb.
Bodajze jak znajde whispar ma adapter pod kazda os ale ceny sporo wyzsza niz thula... jak znajde podesle.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


https://www.taurus.info.pl/pl/p/Whispbar-Thru-Axle-WB200/8804?gclid=CjwKCAjwo87YBRBgEiwAI1Lkqc0AuZ-eup-ocWimiVSfG60fH-Hc5beJa6-nJYslySkkj36HwvbmURoCp_QQAvD_BwE

Bardzo szybki montaz roweru, sam sie dopasowuje do osi 9-15 brak mozliwosci osi 20 ale poki co to rowery dh.
Fajne zabezpieczenie przeciwko kradziezy roweru, aaa thule os tylko 9mm zamykana na klucz 15-20mm bez zabezpieczenia roweru.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę się motasz. napisałeś, że nie dajesz rady założyć belek, ale nie napisałeś, że chodzi o mocowania. ja myślałem, że chodzi o ciężar zestawu i dlatego pisałem o suvie. teraz się okazuje, że masz auto, które ogranicza ilość możliwych kombinacji założenia
Uważaj:

"Nie zawsze się tak da jak masz 3 czy 4 uchwyty rowerowe. Ja mam jakieś belki na relingi i przy 3 uchwytach trzeba się pogimnastykować, żeby to się dało zdjąć /założyć bez rozkrecania. Przy 2 nie ma problemu, przy 4 trzeba zdjąć najpierw 2 zewnętrzne uchwyty."

Czy tu jest coś na temat braku siły?

Wysłane z Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Odswiezam watek. Przed urlooem byl dylemat jak przejechac na urlop z rowerami. Myslalem nad hakiem oraz platforma ale finanse nie pozwolily (2500-3000PLN). Przeanalizowalem rynek uchwytow na rower montowanych na klape. I wybor padl na model z Norauto Nirbike 3 Norbike 3  uchwyt montuje sie doslownie 5 minut. Zamontowalem 2 rowery gorskie, przypialem pasami dosterczonymi do zestawu oraz zamontowalem belke z oswietleniem (kupiona w Juli ;)) po przejechaniu ponad 650km, rowery sie nie poluzowaly, nie zauwazylem zadnych nieprzyjemnych doznan (halas, winracje, opory podczss jazdy) jak dla mnie idealne i tanie rozwiazanie. Jedynym minusem jest brak dostepu do bagaznika, ale potrzebne rzeczy zostawilem w kabinie pod reka. 

E196082F-2324-4286-AA7C-B65CB134826E.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam najtansze belki o przekroju prostokąta, na tym bagażnik rowerowy z Norauto za 45zł. Pojechałem tak na Węgry i z powrotem swoim pokrakiem, więc nadwoziem trochę trzęsło. Wróciliśmy cało i powiem dwie rzeczy - nie ma najmniejszego znaczenia czy masz belki aero, sreo czy zwykłe prostokątne oraz czy uchwyt rowerowy thula za pierdylion złotych czy najtańszy z marketu - jedzie się dokładnie tak samo. Choć jeśli masz hak, to zdecydowanie platforma na rowery :oki:

 

FB_IMG_1502089732110.jpg.f0e07db385af0630b8c4c2a3f8da516a.jpg

 

FB_IMG_1502089737863.jpg.0e0940d06c7842def7b357c2436ab2aa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

no dobra, byłem w kilku sklepach i rzeczywiście, opcje są dwie: hak albo dach. Z dwojga złego wybieram dach, bo przynajmniej belki się przydadzą do boxa na narty. Belki kupię fabryczne, uchwyt na rowery oglądałem w Norauto: https://www.thule.com/pl-pl/pl/bike-rack/roof-bike-racks/thule-freeride-_-532002

 

560827_sized_900x600_rev_1.jpg

 

da radę ? Teraz zabieram rowery na Hel, ale będzie naprawdę bardzi sporadycznie używany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Thule Freeride to wg mnie takie minimum, jeżeli chodzi o uchwyty rowerowe na dach. W miarę wygodny montaż (o ile nie zmieniasz rowerów na danym uchwycie), trasy lubelszczyzna - Bałtyk bez żadnych problemów pokonywałem z 2-3 rowerami na dachu. Niestety, te 3 rowery dla wolnossącego 1.6 to już ogromny żagiel. Dla porównania w 200KM A4 ta sama ilość rowerów odbija się jedynie w wyższym spalaniu i nieznacznym spadku osiągów 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bergerac napisał:

no dobra, byłem w kilku sklepach i rzeczywiście, opcje są dwie: hak albo dach. Z dwojga złego wybieram dach, bo przynajmniej belki się przydadzą do boxa na narty. Belki kupię fabryczne, uchwyt na rowery oglądałem w Norauto: https://www.thule.com/pl-pl/pl/bike-rack/roof-bike-racks/thule-freeride-_-532002

da radę ? Teraz zabieram rowery na Hel, ale będzie naprawdę bardzi sporadycznie używany.

 

Ja uzywam wlasnie tych Thule 532 i daja rade :ok:  Jak raz ustawisz szerokosc zatrzasku, to zalozenie rowerow zajmuje doslownie chwile.

Placilem chyba 219PLN za szt rok temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ja uzywam wlasnie tych Thule 532 i daja rade :ok:  Jak raz ustawisz szerokosc zatrzasku, to zalozenie rowerow zajmuje doslownie chwile.

Placilem chyba 219PLN za szt rok temu.

właśnie po tyle są w Norauto. Jeździłeś może jakieś dłuższe dystanse, autostrada, itp ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bergerac napisał:

no dobra, włączę sobie ograniczenie prędkości przez wjazdem na autobahnę ;]

 

Jak chcesz ganiac szybciej, to duzo bezpieczniejszym rozwiazaniem jest uchwyt za widelec.

Ale to juz troche drozsza impreza i trzeba jeszcze cos zrobic z kolem.

https://www.thule.com/pl-pl/pl/bike-rack/roof-bike-racks/thule-outride-_-561000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jak chcesz ganiac szybciej, to duzo bezpieczniejszym rozwiazaniem jest uchwyt za widelec.

Ale to juz troche drozsza impreza i trzeba jeszcze cos zrobic z kolem.

https://www.thule.com/pl-pl/pl/bike-rack/roof-bike-racks/thule-outride-_-561000

nie, dam radę. Raz, że drogo w stosunku do moich potrzeb, bo podejrzewam, że to będzie jeden-dwa wyjazdy w sezonie, dwa, że nie będę miał gdzie koła wrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie te Thule tylko od razu zamieniłem firmowe mocowanie a'la obejma na odwrócona T wsòwke(?) I jest git. Jak solidnie zamontuje szybko to spokojnie 140 leci gipsowe na Insignia. Patrz tylko żeby nic o siebie nie pukało (pedał o ramę np). Aha ja montuje rowery na przemian tyl-przod. Aha. Teraz żałuję że nie wziąłem jednej wkładki do zamków tylko mam 4 rozne

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Fili_P napisał:

Mam dokładnie te Thule tylko od razu zamieniłem firmowe mocowanie a'la obejma na odwrócona T wsòwke(?) I jest git. Jak solidnie zamontuje szybko to spokojnie 140 leci gipsowe na Insignia. Patrz tylko żeby nic o siebie nie pukało (pedał o ramę np). Aha ja montuje rowery na przemian tyl-przod. Aha. Teraz żałuję że nie wziąłem jednej wkładki do zamków tylko mam 4 rozne
 

dobra uwaga z tymi zamkami, można wziąc takie same ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ja w komplecie dostalem oba mocowania, wiec mozna sobie wybrac :ok:
Na ja nie miałem (ale i stojaki nie kosztowały mnie 219 tylko chyba 159 wtedy płaciłem)
Myk z tym jest o tyle fajny że ustawiłem raz pod dany rower, zaznaczyłem i teraz rower przymocowuje (i odpinane) na ziemi a cały pakiet (rower+stojak) wjeżdża w rowek na dach). Minus-ciut cięższy zestaw, Plus- można na dach nawet środkowe rowery wstawiać od brzegu.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dzisiaj zestaw, dzięki wszystkim za rady i pomoc :ok:

 

Bagażnik - oryginalne belki z Opla, jestem w szoku, jak łatwo się montuje. W porównaniu do poprzedniego, jest naprawdę super. 1 minuta i bagażnik zamontowany. Coś jak tu, tylko, że łapki nie wchodzą na relingi (na filmie jest wersja kombi), a między drzwi a dach:

 

 

 

 

do tego dwa uchwyty Thule Freeride. Jutro rano jak poskładam i wrzucę rowery na dach to cyknę fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.08.2018 o 22:43, Fili_P napisał:

Za dopłatą chyba wtedy 25 Zeta od sztuki mogłem wymienić na jakąś sprytna wkładkę uniwersalna i jeden kluczyk by pasował do wszystkiego... Teraz żałuję że poskapilem tej 100

...
 

też chciałem, ale w Norauto nie mieli. Muszę się zainteresować czy można to dokupić, bo cztery kluczyki do dwóch uchwytów plus kluczyk do bagażnika dachowego to lekka przesada :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, czacha napisał:

Mam taki bagaznik i uchwyt do chwytania ramy jest troche krotki dla duzego roweru 23’’ na kolach 29’’ .. zlapac zlapie, ale wtedy jedno kolo nie jest do konca zlapane paskiem. Tzn jest, ale tylko na jeden-dwa ząbki. 

 

Przeciez te podstawki pod kola sa przesuwane, wiec mozesz sobie ustawic jak Ci potrzeba.

Ewentualnie kup dluzsze paski :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Ciezko mi sobie to wyobrazic ;]

 

Jak zaladuja rower na dach to podesle fote - moze cos zle robie i rower montuje odwrotnie 🤣 Dla pewnosci - łapie ramę ta pochyla, a nie pionowa w osi siedlka? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, czacha napisał:

 

Jak zaladuja rower na dach to podesle fote - moze cos zle robie i rower montuje odwrotnie 🤣 Dla pewnosci - łapie ramę ta pochyla, a nie pionowa w osi siedlka? ;) 

 

Dobrze robisz ;] Ale tez mam ten bagaznik i nawet moj dosc spory Cross na 28'' ma jeszcze mnostwo zapasu na regulacji tych podstawek;]

Wiec ten Twoj rower to by musiala byc niezla koza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Maciej__ napisał:

 

To jest na pewno Thule 532? Bo u mnie zatrzask wyglada chyba troche inaczej...

 

Bralem z Norauto. 200-cos zl. Zatrzask czyli co? 

 

Przednia podstawka jest odsunieta na maxa, tylna natomiast nie - jest przy samej belce. Jesli przeloze ja przed belke to wtedy nie starczy paska do zlapania kola ;) Krotki uchwyt do ramy nie daje za bardzo pola manewru i rower musi stac dokladnie tak jak stoi przez co znika regulacja na podstawkach ;) 

 

Po wpisaniu w google Thule 532 wyskakuje dokladnie to co mam na dachu. Tylko oba ustawilem w tym samym kierunku wiec obejmy na kola wkladaja sie w druga strone 😛 Blad przy skladaniu drugiego bagaznika tak samo jak pierwszego bez uwzglednienia strony dostepu 😛 

 

Ogólnie jesli ktos ma SUV’a / Crossovera i nie mierzy 190cm to odradzam bagaznik na dach .. ja sie lapie ze wzrostem, ale chyba bylo trzeba zamontowac hak i na to wziac platforme 🤣

E00383AE-EA44-4FA9-932F-95D5E6391A4B.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, czacha napisał:

 

Bralem z Norauto. 200-cos zl. Zatrzask czyli co? 

 

Przednia podstawka jest odsunieta na maxa, tylna natomiast nie - jest przy samej belce. Jesli przeloze ja przed belke to wtedy nie starczy paska do zlapania kola ;) Krotki uchwyt do ramy nie daje za bardzo pola manewru i rower musi stac dokladnie tak jak stoi przez co znika regulacja na podstawkach ;) 

 

Po wpisaniu w google Thule 532 wyskakuje dokladnie to co mam na dachu. Tylko oba ustawilem w tym samym kierunku wiec obejmy na kola wkladaja sie w druga strone 😛 Blad przy skladaniu drugiego bagaznika tak samo jak pierwszego bez uwzglednienia strony dostepu 😛 

 

 

Tak, to jest dokladnie ten. Chyba cos u Ciebie sie po prostu pechowo zgrywa z ustawieniem podstawek wzgledem belek i dlatego...

No ja sobie nie wyobrazam przy moich 178cm pakowac rower na SUVa ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Tak, to jest dokladnie ten. Chyba cos u Ciebie sie po prostu pechowo zgrywa z ustawieniem podstawek wzgledem belek i dlatego...
No ja sobie nie wyobrazam przy moich 178cm pakowac rower na SUVa ;]

No ja tez kupilem takie uchwyty. Nie jest zle, ale szczyt solidnosci tez to nie jest.

d2d1d3c6fffa184b5565e0b7db4d12a0.jpg

572fa65269bfed1be61f6c013f3103f4.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.