TWENTIS Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 Rozumiem, że jeden ma 25 ton mleka i jedzie 89 km/h a drugi ma kontener kondonów i jedzie 90 km/h Czas pracy kierowcy to 10 h max z tego co kojarze. Zakladając, że bedzie jechał 90 km/h przez 10 h [co jest IMO awykonalne] to na kazdym takim wyprzedzeniu zyskuje ile? 10 km dziennie? Po co oni to robia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik23 Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 Usiądz kolego za sterami i zobacz jak sie jedzie.Czasami te 10 km zabraknie do domu i stoisz na parkingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 Wypezedzalem nie raz na autostradzie innego dużego. Bierz pod uwagę również inne warunki. Ten Mercedes: Na górze sw. Anny na A4 na pusto miał na szczycie 70-72 km/h, ladowany 50. Wersja 1317 czyli 170KM na konstrukcyjne 13t, Ale myśmy go mieli na 12t. A np. to: 180E35 czyli 18t i 350KM i potrafił nagra sama górę czy ladowany czy nie wjechać 85km/h. Coś rozjasnilo? Mercedes widział górę zanim Ty, a Iveco było wszystko jedno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper_ Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 na 1 km nie wyprzedzam ale już pow 3 idzie całkiem sprawnie więc bez przesady problemem czasami nie jest pospiech ale to że np nie można ustawić tak tempomatu żeby iść równo z tym przed tobą dasz +1 to go doganiasz dasz -1 to on odchodzi więc czasami robisz to dla wygody bo wtedy odchodzisz ty przypadków dlaczego? to można mnozyć nie zawsze chodzi o te +10 km na całym dniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 Godzinę temu, TWENTIS napisał: Rozumiem, że jeden ma 25 ton mleka i jedzie 89 km/h a drugi ma kontener kondonów i jedzie 90 km/h A ja sobie jadę po A1 Clio 88 km/h bo mi wolno i się do starej nie spieszy , i dwa takie TIR-y muszą mnie wyprzedzić . Też im wolno . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 4 minuty temu, amazaque napisał: A ja sobie jadę po A1 Clio 88 km/h bo mi wolno i się do starej nie spieszy , i dwa takie TIR-y muszą mnie wyprzedzić . Też im wolno . Kiedyś Cię rozjadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 Usiądz kolego za sterami i zobacz jak sie jedzie.Czasami te 10 km zabraknie do domu i stoisz na parkingu.Powiem ci ze bardzo chetnie. Ale sa jakies zasady i biorac dana prace zgadzasz sie na warunki. Nie wierze za bardzo w te 10 km. mysle ze Tirowcy naciagaja “w razie czego” Nie przewidzisz korkow, czasu rozladunku itp.Wiec IMO robicie to dla wlasnego widzimisie i denerowowania innych. Tak “na zapas” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 41 minut temu, rwIcIk napisał: Kiedyś Cię rozjadą TIR-y to mają mnie gdzieś , ale martwię się o zdrowie psychiczne właścicieli X5 i Q7 jadących za tymi TIR-ami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 na 1 km nie wyprzedzam ale już pow 3 idzie całkiem sprawnie więc bez przesady problemem czasami nie jest pospiech ale to że np nie można ustawić tak tempomatu żeby iść równo z tym przed tobą dasz +1 to go doganiasz dasz -1 to on odchodzi więc czasami robisz to dla wygody bo wtedy odchodzisz ty przypadków dlaczego? to można mnozyć nie zawsze chodzi o te +10 km na całym dniu Czyli jestes w stanie w ciagu doby “zarobic” 30 km?Biorac pod uwage trase na 2 doby ma to sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 TIR-y to mają mnie gdzieś , ale martwię się o zdrowie psychiczne właścicieli X5 i Q7 jadących za tymi TIR-ami .Zrobia tak jak duzo aut pokazanych na youtubePrzed Tira i zwalniamy do 60Caly “zarobek” do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 57 minut temu, amazaque napisał: A ja sobie jadę po A1 Clio 88 km/h bo mi wolno i się do starej nie spieszy , i dwa takie TIR-y muszą mnie wyprzedzić . Też im wolno . Twoje 88 w clio może być równe 82 w ciężarówce dlatego, że w ciężarówkach licznik jest ustawiany na prędkość rzeczywistą, a w osobówkach już nie. Do tego w dużych dochodzi przymusowa kalibracja co dwa lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 2 godziny temu, czajnik23 napisał: Usiądz kolego za sterami i zobacz jak sie jedzie.Czasami te 10 km zabraknie do domu i stoisz na parkingu. jest prawdą co napisałeś, ale wszystko trzeba robić z głową. taki kierowca tira, też powinien spojrzeć w lusterko i wybrać odpowiedni moment, a nie myśleć tylko o sobie i pchać się na żywioł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper_ Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 32 minuty temu, TWENTIS napisał: Czyli jestes w stanie w ciagu doby “zarobic” 30 km? Biorac pod uwage trase na 2 doby ma to sens? Wiesz co kierowca ze mnie niedzielny bo zastepczy.. Z tymi 3 km/h nie chodzi o to zeby zarobić 30 km tylko o to ze samo wyprzedzanie z punktu widzenia kierowcy Tir-a idzie juz całkiem spokojnie. Przynajmniej widzisz ze wyprzedzasz. A w życiu jak to w życiu raz Ci wyprzedzany nogę z gazu zdejmie innym razem nie . Ja jak ktoś mnie mija to tempomat wyłączam żeby bylo sprawniej i bezpieczniej a sam zanim zacznę wyprzedzać to się kilka razy za siebie spojrze czy aby troche luzu za mna jest. Ale nie powiem ze jestem tez swiety bo jednak tak jak w reklamie to "duży może więcej" i czasami trzeba to wykorzystać bo mały skory do pomocy i zrozumienia nie jest. I tak na marginesie to po zrobieniu papierów na C+E to zmienia się punkt widzenia tego jak to wszystko na drodze wygląda .... ja jestem zadowolony z nowych umiejętności i zdobytej wiedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
docent11 Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 22 minuty temu, blue_ napisał: jest prawdą co napisałeś, ale wszystko trzeba robić z głową. taki kierowca tira, też powinien spojrzeć w lusterko i wybrać odpowiedni moment, a nie myśleć tylko o sobie i pchać się na żywioł A osobówki jak myślą tylko o sobie i pchają sie na żywioł to ci nie przeszkadza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 Rozumiem, że jeden ma 25 ton mleka i jedzie 89 km/h a drugi ma kontener kondonów i jedzie 90 km/h Czas pracy kierowcy to 10 h max z tego co kojarze. Zakladając, że bedzie jechał 90 km/h przez 10 h [co jest IMO awykonalne] to na kazdym takim wyprzedzeniu zyskuje ile? 10 km dziennie? Po co oni to robia?Organy wozisz do przeszczepu, ze jak dojedziesz minute pozniej to cos sie stanie? Tez uwazam, ze powinien byc zakaz wyprzedzania przez TIRy ale poki go nie ma to szkoda sie irytowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 47 minut temu, docent11 napisał: A osobówki jak myślą tylko o sobie i pchają sie na żywioł to ci nie przeszkadza? przeszkadza, ale zazwyczaj osobówka szybko odjeżdża, a tir sie wpakuje i wlecze. przejeżdziłem troche kilometrów poza granicami PL i zauważyłem, że da sie normalnie jezdzić tymi tirami i nie wyprzedzać. co ciekawe dużo z nich, było z naszymi blachami, więc to dowodzi, że u nas się tego nie wymaga, więc wygląda to jak wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekDCI Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 3 godziny temu, czajnik23 napisał: Usiądz kolego za sterami i zobacz jak sie jedzie.Czasami te 10 km zabraknie do domu i stoisz na parkingu. Ok. A teraz krótka piłka, jak jeździ większość kierowców ciężarówek: - na autostradzie, ekspresówce, jakiejkolwiek dwupasmówce walczą o każdy "kilometr prędkości" - najczęściej jeżeli jest zwężenie do jednego pasa to o wiele częściej wyjeżdża "szeryf" i nie da innym dojechać do końca lewego pasa - jakakolwiek droga lokalna to już całkiem inna jazda, nie trzymają 90 km/h w terenie niezabudowanym mimo warunków (wystarczająco długa i szeroka jezdnia aby się rozpędzić, brak drzew nad drogą, brak opadów etc.) i tak sobie jedzie odległość 30-50 km z prędkością między 70-80 km/h. Jakoś wtedy im się nie spieszy, a spowalniają ruch. Oczywiście osobówki nie są lepsze: - również pędzą po autostradzie 160-180 km/h żeby zaraz zatrzymać się na macu w mopie. Tłumaczyć to trzeba jedynie brakiem myślenia, tirowcy mogą to przynajmniej zrzucić na tachograf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 A osobówki jak myślą tylko o sobie i pchają sie na żywioł to ci nie przeszkadza?Pewnie ze przeszkadza ale jadac 140 na autostradzie i majac troche koni wpasujesz sie w auta jadace 120-160 + kilku wariatow 200 ale Tir jadacy ~90 i nagle zmieniajcy pas a ja mam za nim ~ 140 to jest 50 km roznicy!I moge zrozumiec to raz, przypadkiem ale to jest nagminne. I z jedej strony szlag mnie trafia bo nie rozumiem (zrozumialbym jakby jechal 140) a zdrugiej staram sie uszanowac bo to jego zawod, wazy 40 ton itd. Natomiast jak pogadasz na cb to mam wrazenie ze kierowcy tir maja IQMoze akcja pt. “sCHamuj TIR” czyli wyprzedz wyprzedzajacego i zwolnij do 50 cos ich nauczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 12 minut temu, TWENTIS napisał: Moze akcja pt. “sCHamuj TIR” czyli wyprzedz wyprzedzajacego i zwolnij do 50 cos ich nauczy? Cos takiego mogl wymyslic tylko jakis debil Tylko czekac jak takiemiu idiocie TIR sie wpakuje w bagaznik i bedzie mial nauczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Cos takiego mogl wymyslic tylko jakis debil Tylko czekac jak takiemiu idiocie TIR sie wpakuje w bagaznik i bedzie mial nauczke Sam jestes debil. :-)€€€Skoro nie ma rozwiazan legislalacyjnych to trzeba brac sprawy w swoje rece. “Tiry na tory” bylo lepsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 46 minut temu, Maciej__ napisał: Tylko czekac jak takiemiu idiocie TIR sie wpakuje w bagaznik i bedzie mial nauczke na filmikach youtube z Rosji widać, że tam właśnie tak robią. tylko czekać, aż u nas zaczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 13 godzin temu, rwIcIk napisał: Kiedyś Cię rozjadą Trzeba byc niezlym masochista zeby tak jezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 11 godzin temu, Maciej__ napisał: Organy wozisz do przeszczepu, ze jak dojedziesz minute pozniej to cos sie stanie? Tez uwazam, ze powinien byc zakaz wyprzedzania przez TIRy ale poki go nie ma to szkoda sie irytowac... Lodz Wawa jest zakaz na autostradzie. Widziales zeby jakis sie stosowal? Albo zeby policja delikwenta sciagnela za wyprzedzanie? Kolejny martwy przepis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 14 godzin temu, lukash21 napisał: Twoje 88 w clio może być równe 82 w ciężarówce dlatego, że w ciężarówkach licznik jest ustawiany na prędkość rzeczywistą, a w osobówkach już nie. Do tego w dużych dochodzi przymusowa kalibracja co dwa lata. a tą prędkość rzeczywistą to skąd biorą? jeszcze o tym nie wiesz ale błądzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Jakby wszyscy jeździli 89/90 to by nikt nikogo nie wyprzedzał bo by nie miał czym. Ale jest dużo firm które kładą nacisk na spalanie (obciążenie kierowcy za przepał) i albo zlecają na serwisie kaganiec na 85 albo premiując kierowcę za ekonomię. Wyprzedza się również z perspektywą do przodu. Bo np wiesz że za parę km będzie górka na której wyhamuje Cię zestaw a Ty idziesz na pusto. Ale ogółem dużo kierowców pow.3.5t jest tzw. złośliwych względem siebie bo sam więcej nie może Ale drugiego nie wpuści. A potem jest o nas opinia jaka jest Dnia 31.05.2018 o 09:57, wujekcybul napisał: Lodz Wawa jest zakaz na autostradzie. Widziales zeby jakis sie stosowal? Albo zeby policja delikwenta sciagnela za wyprzedzanie? Kolejny martwy przepis Nie wiem jak na innych naszych autostradach (Bo jeżdżę tylko na A4 do Jedrzychowic), ale właśnie między Wrockiem a Legnicą wprowadzili zakaz wyprzedzania dla dużych. I wierz mi mało kto odwaza się to łamać bo policja skutecznie hamuje zapędy. A fama jiz niesie na cb że kontrole są częste i dotkliwe. Moim zdaniem powinni zrobić zakazy godzinowe jak w innych krajach. W dzień przy dużym natężeniu ruchu jest zakaz a w nocy hulaj dusza piekła nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 2 godziny temu, tomata napisał: Moim zdaniem powinni zrobić zakazy godzinowe jak w innych krajach. W dzień przy dużym natężeniu ruchu jest zakaz a w nocy hulaj dusza piekła nie ma Powinni dać limit czasu na wykonanie manewru wyprzedzania. Nie masz pewności, że dasz radę wyprzedzić sprawnie, to nie zaczynasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Powinni dać limit czasu na wykonanie manewru wyprzedzania. Nie masz pewności, że dasz radę wyprzedzić sprawnie, to nie zaczynasz. I czym to zmierzysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Rozumiem, że jeden ma 25 ton mleka i jedzie 89 km/h a drugi ma kontener kondonów i jedzie 90 km/h Czas pracy kierowcy to 10 h max z tego co kojarze. Zakladając, że bedzie jechał 90 km/h przez 10 h [co jest IMO awykonalne] to na kazdym takim wyprzedzeniu zyskuje ile? 10 km dziennie? Po co oni to robia?Najważniejsze pytanie to ile w PL mogą jechać maksymalnie takie TIR'y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Teraz, TWENTIS napisał: I czym to zmierzysz? Co drugie auto ma zamontowaną kamerę. Jak by był taki przepis i ludzie filmy na policję wysyłali, to by się szybko zamulanie skończyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 39 minut temu, torelek napisał: Powinni dać limit czasu na wykonanie manewru wyprzedzania. Nie masz pewności, że dasz radę wyprzedzić sprawnie, to nie zaczynasz. W Niemczech jest taki przepis. Martwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 2 minuty temu, tomata napisał: W Niemczech jest taki przepis. Martwy Widocznie w Niemczech ludzie kamer w autach nie mają. A jaki jest tam czas na wyprzedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 29 minut temu, torelek napisał: Widocznie w Niemczech ludzie kamer w autach nie mają. A jaki jest tam czas na wyprzedzenie? 45sek i różnica prędkości conajmniej 10km/h jak dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kokosz Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Sam jestes debil. :-)€€€Skoro nie ma rozwiazan legislalacyjnych to trzeba brac sprawy w swoje rece. “Tiry na tory” bylo lepsze?Szkoda sensu z takimi prowadzić jakąkolwiek konwersację.Tydzień za kółkiem zestawu i zmiana Twojego durnego myślenia o 180°Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 20 godzin temu, blue_ napisał: przeszkadza, ale zazwyczaj osobówka szybko odjeżdża, a tir sie wpakuje i wlecze. przejeżdziłem troche kilometrów poza granicami PL i zauważyłem, że da sie normalnie jezdzić tymi tirami i nie wyprzedzać. co ciekawe dużo z nich, było z naszymi blachami, więc to dowodzi, że u nas się tego nie wymaga, więc wygląda to jak wygląda... A patrzyłeś czy Ci wyprzedzający to nasi? Ja co spojrzę na rejestrację TIRa to Litwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Dnia 30.05.2018 o 19:17, TWENTIS napisał: Po co oni to robia? Wygoda. Dajesz cegłę na gaz albo tempomat na max i lecisz. A że każde auto ma niewielką różnicę w maksymalnej prędkości to się wyprzedza wolniejszego. Wyprzedzasz i spokojnie jedziesz dalej. Ojciec też kiedyś marudził na tiry, ale jak pojeździł ze mną przez 2 tygodnie to całkowicie zmienił zdanie. Poza tym płacimy dużo kasy za drogi to nam wolno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torelek Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 40 minut temu, tomata napisał: 45sek i różnica prędkości conajmniej 10km/h jak dobrze pamiętam I takie wyprzedzanie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 9 godzin temu, 4thelement napisał: a tą prędkość rzeczywistą to skąd biorą? jeszcze o tym nie wiesz ale błądzisz kto skąd bierze prędkość? Chyba nie rozumiesz co napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 2 godziny temu, Mike_wwl napisał: Dnia 30.05.2018 o 19:17, TWENTIS napisał: Rozumiem, że jeden ma 25 ton mleka i jedzie 89 km/h a drugi ma kontener kondonów i jedzie 90 km/h Czas pracy kierowcy to 10 h max z tego co kojarze. Zakladając, że bedzie jechał 90 km/h przez 10 h [co jest IMO awykonalne] to na kazdym takim wyprzedzeniu zyskuje ile? 10 km dziennie? Po co oni to robia? Pokaż więcej Najważniejsze pytanie to ile w PL mogą jechać maksymalnie takie TIR'y? Tyle ile za granicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Tyle ile za granicą Ojojoj nie wydaje mi się... Ale co innego możesz napisać - przecież nie są się w swoje gniazdo. Wysłane z Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 19 minut temu, Mike_wwl napisał: Ojojoj nie wydaje mi się... Ale co innego możesz napisać - przecież nie są się w swoje gniazdo. Wysłane z Tapatalka Ale co? Myślisz że za granicą przepisy pozwalają na więcej/mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 Ale co? Myślisz że za granicą przepisy pozwalają na więcej/mniej? Wszędzie za granicą jest na niezabudowanym 70 na jednojezdniowej i 80 na pozostałych? Na całym świecie takie same przepisy?Wysłane z Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Maja 2018 Udostępnij Napisano 31 Maja 2018 16 minut temu, Mike_wwl napisał: Wszędzie za granicą jest na niezabudowanym 70 na jednojezdniowej i 80 na pozostałych? Na całym świecie takie same przepisy? Wysłane z Tapatalka Podobnie. I co to zmienia? Nawet jakby wszyscy stosowali się do przepisów i jechali te 80 to zawsze znajdzie się zamulacz jadący dwa oczka mniej i zawsze znajdzie się idacy dzidą 81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 Odnośnie prędkości czy jest Wam wiadome że osobówka z przyczepką ma jechać max 80km/H. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 6 minut temu, Ksenomorf napisał: Odnośnie prędkości czy jest Wam wiadome że osobówka z przyczepką ma jechać max 80km/H. Tak, tylko osobowek z przyczepa na autostradzie jest pewnie 100 razy mniej niz TIRow Do tego raczej jada szybciej, wiec nie ma problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roberciu Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 Dnia 31.05.2018 o 07:34, TWENTIS napisał: Moze akcja pt. “sCHamuj TIR” czyli wyprzedz wyprzedzajacego i zwolnij do 50 cos ich nauczy? Kolegę tak beemka chciała wychować, to pojechała do rowu i kierownik pozbył się prawka za stw. zagrożenia w ruchu drogowym. Kolega miał kamerkę. Na A4 w okolicach Góry Św. Anny już jakiś czas temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 12 godzin temu, lukash21 napisał: kto skąd bierze prędkość? Chyba nie rozumiesz co napisałem. no widzisz...sam się już gubisz skąd ci którzy kalibrują liczniki biorą rzeczywistą prędkość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 13 minut temu, 4thelement napisał: no widzisz...sam się już gubisz skąd ci którzy kalibrują liczniki biorą rzeczywistą prędkość... Robi się to na specjalnie przygotowanych torach i urządzeniami do tego przeznaczonymi -> ergo mierzy ilość impulsów na danym odcinku testowym -> wszystko inne jest wypadkową tej danej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 3 minuty temu, AstraC napisał: Robi się to na specjalnie przygotowanych torach i urządzeniami do tego przeznaczonymi -> ergo mierzy ilość impulsów na danym odcinku testowym -> wszystko inne jest wypadkową tej danej. rozumiem że w przypadku zmiany średnicy zewnętrzej koła wszystko idzie się paść - zatem musieli wymyślić niezuzywający się bieżnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 Teraz, 4thelement napisał: rozumiem że w przypadku zmiany średnicy zewnętrzej koła wszystko idzie się paść - zatem musieli wymyślić niezuzywający się bieżnik Z tego co pamiętam, to raz robiłem po zmianie opon na nowe. Drugie to policz jaki błąd powoduje wysokość bieżnika przy dużej średnicy koła. Choćby dla 315/80/22.5 -> średnica ~1075,5 bieżnika niech będzie 2cm -> błąd rzędu 1.8%. I jest to najzwyczajniej w świecie błąd pomiaru i tyle. Gwarantuje Ci, że w liczniku samochodowym jest on znacznie większy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2018 Sam jestes debil. :-)€€€?Te ale to faktycznie trzeba debila zżeby takie cos wymyślił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.