Skocz do zawartości

Czemu te w211 takie tanie?


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 4.06.2018 o 11:37, wald0 napisał:

20k za takiego starego trupa to jest pół darmo????

za 10 letniego kompaka ludzie teraz tyle dają, także za E klasę 12 letnią nie wydaje się dużo

 

dobra dowiedziałem się, w poliftach rozwiązano problem sbc, pojawił się problem silników m272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
1 minutę temu, Rolnik15 napisał:

Jak Ci nie zależy na roczniku, to lepiej poszukać W210. Co prawda z CDI są bardzo RÓŻNE historię, ale benzyna raczej godna polecenia- plus są takie, że "lubią" podtlenek LPG. A niedługo przedlifty W210 będą klasykami 😄 

 

Przeciez to gnije na potege...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.
Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.
Właśnie w poliftach sbc znikł ale silniki skopali.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, bielaPL napisał:
3 godziny temu, Maxit napisał:
Doradzanie komuś kupowania W210 zamiast W211 to jawny sabotaż.
Jak kupować W211, to najlepiej MY2007 - polift bez SBC.

Właśnie w poliftach sbc znikł ale silniki skopali.

A które konkretnie silniki skopali? Bo np. M271 znacznie poprawili i w zasadzie skończyły się problemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Maxit napisał:

A które konkretnie silniki skopali? Bo np. M271 znacznie poprawili i w zasadzie skończyły się problemy...

takie cytaty natrafiałem na forum w211

"rozgladalem sie za poliftowymi samochodami, ale jak poczytalem o silnikach M271 i M272 to odpuscilem i kupilem przedlifta z M112..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, bielaPL napisał:

takie cytaty natrafiałem na forum w211

"rozgladalem sie za poliftowymi samochodami, ale jak poczytalem o silnikach M271 i M272 to odpuscilem i kupilem przedlifta z M112..."

M271 w wersji przedliftowej był silnikiem z problemami. Po lifice (m.in zmieniono głowicę, podniesiono też moc) silnik stał się bezproblemowy. W M272 było podobnie.

Generalnie problemy były z rozrządami, wypadającymi zapłonami, czujnikami wałków rozrządu, ale właśnie w poliftach jest zdecydowanie lepiej.

 

M112/M113 to silniki dużo starsze (z lat 90-tych), faktycznie dobre, względnie oszczędne i na pewno bardziej długowieczne, ale rozpatrując W211 przedlifta należy olać szczególnie z pierwszych 2 lat produkcji. W początkowych seriach psuło się wszystko. Na potęgę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.