deszczowyRoman Napisano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2018 Jak u Was z korozją? Pojawiły się jakieś ogniska rdzy podwozia? Dodatkwo zabezpieczał ktos podwozie po zakupie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2018 oglądałem auto po roku podczas wymiany opon...jedyna korozja to na kilku nakrętkach na wahaczach, mocowaniach... na podwoziu brak. zabezpieczenie fabryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2018 Myślę, że z takim pytaniem to trzeba jeszcze poczekać kilka lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2018 11 godzin temu, kartonik napisał: Myślę, że z takim pytaniem to trzeba jeszcze poczekać kilka lat Za kilka lat będzie już za późno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2018 Na forum fiata widziałem, że ktoś wstawiał foto korozji w tipku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2018 Dnia 6.06.2018 o 12:14, czachabrava napisał: Na forum fiata widziałem, że ktoś wstawiał foto korozji w tipku. Paniki narobił, a potem sprostował, że to jakaś plama czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2018 Nawet jakby w jednym była to nie znaczy że jest jakiś problem - wada fabryczna zawsze może wystąpić. Od tego macie gwarancje ;) W Cactusach była np seria kilkuset sztuk z źle pomalowaną klapą bagażnika, od doły chrupalo je po kilku miesiącach. Citroen wymienia klapy na nowe w takim wypadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 5 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 Dnia 5.06.2018 o 23:20, kartonik napisał: Myślę, że z takim pytaniem to trzeba jeszcze poczekać kilka lat znając Fiata, to w większości egzemplarzy będzie ok, ale trafi się kilku "szczęśliwców", którym progi polecą po kilku latach jak w moim Bravo, bo może akurat zabrakło ocynku w fabryce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 8 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2018 Teoretycznie kąpiel w kataforezie powinna wystarczyć na ok 5 lat. Wiec jeżeli poleciały ci progi po 5 latach. Niestety trzeba było zabezpieczyć czymś do profili zamkniętych. Ja mam już 14 letnia fure i progi jak nowe. Zero korozji,bo sobie zabezpieczylem parę razy profile zamknięte... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 Dnia 5.07.2018 o 07:58, maro_t napisał: znając Fiata, to w większości egzemplarzy będzie ok, ale trafi się kilku "szczęśliwców", którym progi polecą po kilku latach jak w moim Bravo, bo może akurat zabrakło ocynku w fabryce Że tak zapytam, nie był to problem fabryczny z brakiem odwodnienia progów (zaklejone barankiem)? Jak dobrze pamiętam rocznik 2007 był tym zarażony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 5 godzin temu, krowka napisał: Że tak zapytam, nie był to problem fabryczny z brakiem odwodnienia progów (zaklejone barankiem)? Jak dobrze pamiętam rocznik 2007 był tym zarażony. nie wiem, moim zdaniem odwodnienie było ok, bo jak zdjąłem jedną z takich prostokątnych zaślepek od spodu progów, to w środku była normalna przestrzeń, nie wyglądało żeby coś tam było zaklejone. Zresztą co to za różnica jaka była konkretna przyczyna. Rdzewiało? Rdzewiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 Moje Bravo też było z 2007 a progi nie rdzewiały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuri Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 Witajcie. Podepnę się pod temat. Tydzień temu odebrałem swojego Tipolota . Auto super,ale stwierdziłem bicie tylnych tarcz hamulcowych. Do serwisu, na podnośnik i ... tarcze zakwalifikowane do wymiany, ale zaniepokoił mnie rdzawy nalot na tej części widocznej na fotografii. Serwisant stwierdził, że to nic nadzwyczajnego, sam pan wie z czego teraz auta robią itp. Mnie się jednak wydaje, że nowo odebrane auto, nawet jak stało trochę na stocku, powinno być całkowicie pozbawione rdzy. Jak sądzicie? Żądać wymiany, czy dać spokój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 Jak na nowe auto, to rzeczywiscie kiepsko to wygląda. Wymieniałem ostatnio olej u siebie i w 4 letnim vagu wyglądało wszystko jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 Moim zdaniem tragedii nie ma. Ot powierzchowna korozja na elementach narażonych na kontakt ze środowiskiem. Pewnie wszystkie tak mają. Po prostu tanie auto zaprojektowane (Włochy) i wyprodukowane (Turcja) w suchym i ciepłym klimacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 no ale bez jaj- rdza jest juz na tłumiku??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuri Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 No właśnie też też mnie to dziwi...powierzchniowa korozja, ale na kilkumiesięcznym aucie? Dziwi mnie to, że inne elementy są bez śladu korozji ( no, nie licząc tłumika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2018 No właśnie też też mnie to dziwi...powierzchniowa korozja, ale na kilkumiesięcznym aucie? Dziwi mnie to, że inne elementy są bez śladu korozji ( no, nie licząc tłumika).Pięć lat temu na nowej Fieście siostry też to tak wyglądało...po pięciu latach wygląda prawie tak samo. Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuri Napisano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2018 Czyli nie przejmować się? W pierwszym odruchu chciałem zażądać wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2018 Wymiana ci na co? Na to samo . Wyjedziesz po mokrych drogach i wszystko wróci do normy. To są odlewy obrobione CNC i nikt obróbki nie zabezpiecza antykorozyjnie. Olej temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 5 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2018 Czernione żeliwo to praktycznie żadne zabezpieczenie, takie to potrafi korodować na półce w magazynie Takie elementy jak korodują to nie wpływa w żaden sposób na trwałość,tylko tłumik trochę razi ta korozja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2018 ale jaja, jak to dobrze czasem poczytać forum zastanawiam sie nad Tipo i teraz przynajmniej bede wiedział na co zwrócić uwage :)) a jesli tego jakimś cudem by nie było to konserwacja i jazdaaa BTW spotkałem sie z taką sytuacją w nowym aucie innej marki które stało na placu nieutwardzonym (trawa) parowanie wilgoci i temperatura oraz to ze auto stoi i sie nie osusza na bieżąco powoduje ze ta wilgoć sobie reaguje z elementami nie zabezpieczonymi w zaden sposób. dziwi mnie w tipo co kolega zdjecia wrzucił tłumik bo blacha nie jest zwykłą blachą a i półosie też mogli pomalować i wahacze przednie jakoś lepiej... już tych elementów zeliwnych sie czepiał nie bede bo to nie skoroduje na tyle zeby były do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2018 Te rdzawe elementy wygladaja tak jakby dealer umył auto włącznie w podwoziem. I dlatego wszystko przyrdzewialo.. już takie cyrki widzialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.