Jump to content

Recommended Posts

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srodek na duuuzy plus w koncu nie odstaje od konkurencji. Ogolnie bardzo ladne auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Środek ładny, może poza wystającym tabletem.

Z zewnątrz też doszlusował do najnowszych trendów :ok:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, rwIcIk napisał:

Ajajajaj czyli zeby tablet nie straszyl to 2700 :phi: metalic i robi sie deko ponad 100k. 13k wiecej od starego modelu. Pytanie czy to nie chwyt marketingowy bo normalnie to jest pormocja 87k wiec razem z ekranem i metalikiem to 90k. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, wujekcybul napisał:

Ajajajaj czyli zeby tablet nie straszyl to 2700 :phi: metalic i robi sie deko ponad 100k. 13k wiecej od starego modelu. Pytanie czy to nie chwyt marketingowy bo normalnie to jest pormocja 87k wiec razem z ekranem i metalikiem to 90k. 

Ostatnio trudno zejść poniżej 90 za model sprzed liftu. Jakieś większe promocje pewnie po wakacjach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, rwIcIk napisał:

Ostatnio trudno zejść poniżej 90 za model sprzed liftu. Jakieś większe promocje pewnie po wakacjach.

Konkurencja wcale tansza nie jest. Jak zejsc z wyposazenia to tylko Scross sie lapie. Lub troche z romiaru to Troc. Chyba musze pojsc do szefa po podwyzke. :phi:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siedziałem już w nowym Tucsonie, bo jest juz jeden w Wawie default_smile.gif Niestety brak silnika 2.0 136KM, ten z 184KM od 149tys. :/ O silniku 1.6D 136KM chyba szkoda strzępić języka... 1.7D podobnie jak słabszy 2.0D również niedostępny :/ Nowa norma EURO6d-TEMP zrobiła robotę, Hyundai zrezygnował z 3 silników diesla w najpopularniejszym modelu i zastąpił je motorem 1.6D, oby nie strzał w kolano :/ Zgodnie z nowym cennikiem niemożliwe bedzie kupić Tucsona z dieslem poniżej 100tys., a do niedawna na wyprzedażach cena 1.7 115KM to bylo jakieś 92tys., a wersja Classic z tym silnikiem to w ogóle kosztowała 90tys.... Wersja Style z silnikiem 185KM drozsza o 7,5tys. od wersji sprzed liftu... Oj skonczy sie szał na Tucsona :/

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.07.2018 o 08:40, qbadm napisał:

Oj skonczy sie szał na Tucsona 😕

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Nie widze znacznej roznicy w osiagach pomiedzy dieselem 1.7/1.6 a 2.0.. Oczywiscie jesli mowimy o tych samych mocach. Hundaj przestalbyc tani ludzie pojda do VAG jak ten sie WLTP ogarnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie widze znacznej roznicy w osiagach pomiedzy dieselem 1.7/1.6 a 2.0.. Oczywiscie jesli mowimy o tych samych mocach. Hundaj przestalbyc tani ludzie pojda do VAG jak ten sie WLTP ogarnie. 
Oj jeździłem dieslem 1.6 i 2.0, moc podobna ale przebieg krzywej momentu inny na korzyść 2.0, który jest bardziej elastyczny...

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai nie chwali sie czasami ale na przykladzie sportage gdzie tu widzisz roznice? Na dole masz elastycznosc 80-120km/h. 

stara

image.png.90fc4f63a0d98b3f48015d342d4eab29.png

nowa

image.png.d0ee4f38a6923f549895a40ce5a25a56.png

Edited by wujekcybul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.