Jump to content

Recommended Posts

Srodek na duuuzy plus w koncu nie odstaje od konkurencji. Ogolnie bardzo ladne auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Środek ładny, może poza wystającym tabletem.

Z zewnątrz też doszlusował do najnowszych trendów :ok:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, rwIcIk napisał:

Ajajajaj czyli zeby tablet nie straszyl to 2700 :phi: metalic i robi sie deko ponad 100k. 13k wiecej od starego modelu. Pytanie czy to nie chwyt marketingowy bo normalnie to jest pormocja 87k wiec razem z ekranem i metalikiem to 90k. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, wujekcybul napisał:

Ajajajaj czyli zeby tablet nie straszyl to 2700 :phi: metalic i robi sie deko ponad 100k. 13k wiecej od starego modelu. Pytanie czy to nie chwyt marketingowy bo normalnie to jest pormocja 87k wiec razem z ekranem i metalikiem to 90k. 

Ostatnio trudno zejść poniżej 90 za model sprzed liftu. Jakieś większe promocje pewnie po wakacjach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, rwIcIk napisał:

Ostatnio trudno zejść poniżej 90 za model sprzed liftu. Jakieś większe promocje pewnie po wakacjach.

Konkurencja wcale tansza nie jest. Jak zejsc z wyposazenia to tylko Scross sie lapie. Lub troche z romiaru to Troc. Chyba musze pojsc do szefa po podwyzke. :phi:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siedziałem już w nowym Tucsonie, bo jest juz jeden w Wawie default_smile.gif Niestety brak silnika 2.0 136KM, ten z 184KM od 149tys. :/ O silniku 1.6D 136KM chyba szkoda strzępić języka... 1.7D podobnie jak słabszy 2.0D również niedostępny :/ Nowa norma EURO6d-TEMP zrobiła robotę, Hyundai zrezygnował z 3 silników diesla w najpopularniejszym modelu i zastąpił je motorem 1.6D, oby nie strzał w kolano :/ Zgodnie z nowym cennikiem niemożliwe bedzie kupić Tucsona z dieslem poniżej 100tys., a do niedawna na wyprzedażach cena 1.7 115KM to bylo jakieś 92tys., a wersja Classic z tym silnikiem to w ogóle kosztowała 90tys.... Wersja Style z silnikiem 185KM drozsza o 7,5tys. od wersji sprzed liftu... Oj skonczy sie szał na Tucsona :/

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.07.2018 o 08:40, qbadm napisał:

Oj skonczy sie szał na Tucsona 😕

 

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Nie widze znacznej roznicy w osiagach pomiedzy dieselem 1.7/1.6 a 2.0.. Oczywiscie jesli mowimy o tych samych mocach. Hundaj przestalbyc tani ludzie pojda do VAG jak ten sie WLTP ogarnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie widze znacznej roznicy w osiagach pomiedzy dieselem 1.7/1.6 a 2.0.. Oczywiscie jesli mowimy o tych samych mocach. Hundaj przestalbyc tani ludzie pojda do VAG jak ten sie WLTP ogarnie. 
Oj jeździłem dieslem 1.6 i 2.0, moc podobna ale przebieg krzywej momentu inny na korzyść 2.0, który jest bardziej elastyczny...

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai nie chwali sie czasami ale na przykladzie sportage gdzie tu widzisz roznice? Na dole masz elastycznosc 80-120km/h. 

stara

image.png.90fc4f63a0d98b3f48015d342d4eab29.png

nowa

image.png.d0ee4f38a6923f549895a40ce5a25a56.png

Edited by wujekcybul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.