maka777 Napisano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 Witam Krótkie pytanie - czy da się wyjąć ze stacyjki sam wkład bez rozbierania kierownicy/kolumny? Ostatnio coraz częściej blokuje mi kluczyk przy zapalaniu i chciałbym wkład umyć i przesmarować - może pomoże :-) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 30 minut temu, maka777 napisał: Witam Krótkie pytanie - czy da się wyjąć ze stacyjki sam wkład bez rozbierania kierownicy/kolumny? Ostatnio coraz częściej blokuje mi kluczyk przy zapalaniu i chciałbym wkład umyć i przesmarować - może pomoże Da się. Psikałem WD-40 i rozruszałem stacyjkę kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka777 Napisano 12 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 Czy w obudowie też jest 'magiczny' otwór do zaaplikowania drutu celem zwolnienia zapadki? BTW - wkład z Astry H jest chyba trochę inny? Ten mi wygląda na G. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 Sorry, to jest G. Już dawno zgubiłem się w numeracji Opli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2018 Jest otworek od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka777 Napisano 14 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.