balu Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Kręcę sobie śrubokrętem i testuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 ale jak testujesz? jaką masz metodykę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Ano tak powiedzmy chałupniczo przód napięcie sprężyny przód jest standardowo ok ale zwiększyłem tłumienie. Z tyłu wg. mnie było za miękko wiec utwardziłem troszkę. Mam swoją stałą trasę i teraz testuje czy ustawienia są dla mnie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 no wlasnie chcialem wkleić coś w tym stylu co Ulik. Tego się nie robi chałupniczo - o ile tłumienie i odbicie to się dobiera pod rodzaj nawierzchni, to napięcie wstępne - ustawia się dokładnie pod swoją wagę, a nie "tak sobie kręcąć śrubokrętem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 14 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 No tak zapomniałem że tu wszyscy mają zaplecze techniczne swoich motocykli i sztab ludzi do ich obsługi. Tak więc nic chałupniczo wszystko na torze przez wyszkolonych mechaników mierzących obwody opony rozgrzewający odpowiednio zawieszenie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 nie kumam ironii jak coś robić, zwłaszcza coś od czego zależy komfort i bezpieczeństwo, to "osobiście" chciałbym to zrobić dobrze... a nie eksperymentować ze śrubokrętem... no ale to ja i może jestem dziwny... poza tym nie ustawiasz chyba na tor. a na ulice? czyli logicznie ja bym ustawił odbicie i dobicie pod drogi średniej jakości... nie potrzebujesz sztabu żeby zmierzyć "sag" i ustawić skok i neutralne położenie pod siebie, wystarczy zwykła miarka i pomoc drugiej osoby. albo rób jak chcesz... śmieszkuj i lataj z wkrętakiem nikt do niczego nie zmusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 14 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Nie śmieszkuje i wiem jak ważne jest ustawienie zawieszenia. Latanie że śrubokrętem niestety jest wpisane w ten motocykl. W poprzednim wystarczyło wyklikać w kompie i było ok. I trzeba się trochę nalatać z tym śrubokrętem i w dodatku jeszcze troszkę pojeździć. Aby dowiedzieć się jak ustawiać później właśnie pod siebie samemu, z bagażem, z pasażerem i z pasażerem z bagażem. Czyli trochę latania z tym śrubokrętem jest. Dochodzą jeszcze preferencje indywidualne czyli sposób jazdy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.