lukszu Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Cześć forumowicze! Mam do Was pytanie odnośnie BMW E46 2002 r. 2.0d 150km Mam do kupienia w/w model - pewniak, bez wypadek etc. Salon Polska, od 2008 w jednych rękach (zrobione w tym czasie turbo zaraz po zakupie oraz zrobione przez ten czas 50 000 km) Przebieg na dzień dzisiejszy : 180 000 Powiedzcie mi czy warto, blacharka też w dobrym stanie, silnik pracuje równo, generalnie wydaje się że wszystko w porządku. Nie wiem czy się zdecydować na zakup, co mnie może czekać po zakupie z takim przebiegiem? Podkreślam raz jeszcze, że przebieg pewniak i o auto było dbane Cena właściciela to +- 12 000 zł Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Jak pewniak, to nad czym się zastanawiasz? Taki przebieg dieselkowi nie straszny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukszu Napisano 14 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 5 minut temu, czachabrava napisał: Jak pewniak, to nad czym się zastanawiasz? Taki przebieg dieselkowi nie straszny. Okej, tylko pytanie czy nie zjedzą mnie koszty eksploatacji, jakie typowe rzeczy się mogą dziać przy przebiegu około 200 000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Jak w każdym dieslu...turbina, dwumasa, wtryski, do tego jeszcze podłoga bagażnika może być do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 klapki kolektora,turbo lubi padac w tych silnikach Generalnie nie pakowal bym sie w takiego starego diesla BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2018 Na początku roku sprzedałem za 14000 e46 touring 3,0d manual z przelotem coś ok.280tys km. Przez 5 lat oprócz eksploatacji zregenerowałem trzy wtryski. Mimo tego,że znasz auto i wiesz,że jest zadbane ja nie pchałbym się w ten 2,0d 150kM. Jak Ci się auto samo w sobie podoba i dobrze Ci się nim jeździ szukaj 3,0d,lepsze osiągi,większa przyjemność z jazdy o pracy silnika na wolnych obrotach nie wspominając. Różnica w cenie między 2,0d ,a 3,0d w przypadku tak leciwego auta jest immo pomijalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2018 Dnia 16.06.2018 o 00:15, Prozaq napisał: Na początku roku sprzedałem za 14000 e46 touring 3,0d manual z przelotem coś ok.280tys km. Przez 5 lat oprócz eksploatacji zregenerowałem trzy wtryski. Mimo tego,że znasz auto i wiesz,że jest zadbane ja nie pchałbym się w ten 2,0d 150kM. Jak Ci się auto samo w sobie podoba i dobrze Ci się nim jeździ szukaj 3,0d,lepsze osiągi,większa przyjemność z jazdy o pracy silnika na wolnych obrotach nie wspominając. Różnica w cenie między 2,0d ,a 3,0d w przypadku tak leciwego auta jest immo pomijalna. Statystycznie rzecz biorąc 3.0d będzie miało większy nalot (czytaj: zużycie), przez wysokie Nm dyfer może ledwo zipieć, przy padzie wtrysków czy świec żarowych masz do 6 szt. do roboty. Jednak mimo tych wszystkich minusów wolę R6 3.0d, bo wibracje silnika są znikome, auto wkręca się ładnie nawet w serii 184KM, nie ma problemów z wyprzedzaniem powyżej 140kmph, pali wcale nie tak mocarnie (330dA touring do 11 l. w zimie w mieście). Moje m57 odpalało w zimę (-10st.C) na 2 świecach żarowych! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 Dnia 19.06.2018 o 08:37, borbet napisał: Statystycznie rzecz biorąc 3.0d będzie miało większy nalot (czytaj: zużycie), przez wysokie Nm dyfer może ledwo zipieć, przy padzie wtrysków czy świec żarowych masz do 6 szt. do roboty. Jednak mimo tych wszystkich minusów wolę R6 3.0d, bo wibracje silnika są znikome, auto wkręca się ładnie nawet w serii 184KM, nie ma problemów z wyprzedzaniem powyżej 140kmph, pali wcale nie tak mocarnie (330dA touring do 11 l. w zimie w mieście). Moje m57 odpalało w zimę (-10st.C) na 2 świecach żarowych! Do tego jak ktoś jeździ z głową potrafi być bardzo oszczędne na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 4 godziny temu, bizz napisał: Do tego jak ktoś jeździ z głową potrafi być bardzo oszczędne na trasie. W manualu łatwiej. W "leniwym" też się da coś urwać ze spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 25 minut temu, borbet napisał: W manualu łatwiej. W "leniwym" też się da coś urwać ze spalania. Jak miałem uszkodzoną pompę ABS i nie miałem ani ABSu ani kontroli trakcji, przy czym całą noc lało w drodze do Chorwacji, to mi ciężkie E39 530d z automatem spaliło 6.2 litra. (komp pokazał 5.6). Jechałem na tempomacie non stop między 90-100 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.