PermDude Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 Hej. Mam mały problem z 16V z bravo 99r. Swapa zrobiłem ok. Miesiąca temu. Jest to silnik 182b2000 na osprzecie Boscha w całości. Zero modów itd. Na początku działał OK. Na zimnym palił i trzymał obroty w porządku. A teraz z dnia na dzień jak trochę postoi to odpala i obroty spadają na mega niskie po dodaniu gazu strzeli i wchodzi na obroty ale po opuszczeniu znowu to samo. Dopiero po jakiejś chwili trzyma normalne obroty i nie strzela i nie gaśnie. Świece i przewody wymienione. Mam z nim też taki problem też zaczęło się to dziac w tym samym czasie. Jak dam mu gaz do oporu to idzie idzie i nagle od 3k obrotów zaczyna nim trzepac i wcale nie przyspiesza ani obroty nie rosną zbyt szybko. Podejrzewam układ paliwowy. Czy pompa może mieć za mała wydajność? Zmieniłem wkład na ten który był fabrycznie przy tym silniku w tym samym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 22 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2018 Dnia 15.06.2018 o 00:56, PermDude napisał: Hej. Mam mały problem z 16V z bravo 99r. Swapa zrobiłem ok. Miesiąca temu. Jest to silnik 182b2000 na osprzecie Boscha w całości. Zero modów itd. Na początku działał OK. Na zimnym palił i trzymał obroty w porządku. A teraz z dnia na dzień jak trochę postoi to odpala i obroty spadają na mega niskie po dodaniu gazu strzeli i wchodzi na obroty ale po opuszczeniu znowu to samo. Dopiero po jakiejś chwili trzyma normalne obroty i nie strzela i nie gaśnie. Świece i przewody wymienione. Mam z nim też taki problem też zaczęło się to dziac w tym samym czasie. Jak dam mu gaz do oporu to idzie idzie i nagle od 3k obrotów zaczyna nim trzepac i wcale nie przyspiesza ani obroty nie rosną zbyt szybko. Podejrzewam układ paliwowy. Czy pompa może mieć za mała wydajność? Zmieniłem wkład na ten który był fabrycznie przy tym silniku w tym samym aucie. W SC mpi z 2001 miałem pompę paliwową wymienioną na gwarancji (miałem chyba pierwszą serię tych pomp bez przewodu powrotnego)- u mnie nie chciał zapalić, kręciłem raz, drugi, piąty, dziesiąty- wreszcie zapalił i wtedy chodzł normalnie- kontrolka silnika nie świeciła o ile mnie pamięć nie myli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.