Skocz do zawartości

SC 1.2 16V bravo zimny gaśnie.


PermDude

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. 

Mam mały problem z 16V z bravo 99r. 

Swapa zrobiłem ok. Miesiąca temu. Jest to silnik 182b2000 na osprzecie Boscha w całości. Zero modów itd. 

 

Na początku działał OK. Na zimnym palił i trzymał obroty w porządku. A teraz z dnia na dzień jak trochę postoi to odpala i obroty spadają na mega niskie po dodaniu gazu strzeli i wchodzi na obroty ale po opuszczeniu znowu to samo. Dopiero po jakiejś chwili trzyma normalne obroty i nie strzela i nie gaśnie. 

Świece i przewody wymienione. 

Mam z nim też taki problem też zaczęło się to dziac w tym samym czasie. Jak dam mu gaz do oporu to idzie idzie i nagle od 3k obrotów zaczyna nim trzepac i wcale nie przyspiesza ani obroty nie rosną zbyt szybko. 

Podejrzewam układ paliwowy. Czy pompa może mieć za mała wydajność? Zmieniłem wkład na ten który był fabrycznie przy tym silniku w tym samym aucie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Dnia 15.06.2018 o 00:56, PermDude napisał:

Hej. 

Mam mały problem z 16V z bravo 99r. 

Swapa zrobiłem ok. Miesiąca temu. Jest to silnik 182b2000 na osprzecie Boscha w całości. Zero modów itd. 

 

Na początku działał OK. Na zimnym palił i trzymał obroty w porządku. A teraz z dnia na dzień jak trochę postoi to odpala i obroty spadają na mega niskie po dodaniu gazu strzeli i wchodzi na obroty ale po opuszczeniu znowu to samo. Dopiero po jakiejś chwili trzyma normalne obroty i nie strzela i nie gaśnie. 

Świece i przewody wymienione. 

Mam z nim też taki problem też zaczęło się to dziac w tym samym czasie. Jak dam mu gaz do oporu to idzie idzie i nagle od 3k obrotów zaczyna nim trzepac i wcale nie przyspiesza ani obroty nie rosną zbyt szybko. 

Podejrzewam układ paliwowy. Czy pompa może mieć za mała wydajność? Zmieniłem wkład na ten który był fabrycznie przy tym silniku w tym samym aucie. 

 

W SC mpi z 2001 miałem pompę paliwową wymienioną na gwarancji (miałem chyba pierwszą serię tych pomp bez przewodu powrotnego)- u mnie nie chciał zapalić, kręciłem raz, drugi, piąty, dziesiąty- wreszcie zapalił i wtedy chodzł normalnie- kontrolka silnika nie świeciła o ile mnie pamięć nie myli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.