Skocz do zawartości
PermDude

SC 1.2 16V bravo zimny gaśnie.

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. 

Mam mały problem z 16V z bravo 99r. 

Swapa zrobiłem ok. Miesiąca temu. Jest to silnik 182b2000 na osprzecie Boscha w całości. Zero modów itd. 

 

Na początku działał OK. Na zimnym palił i trzymał obroty w porządku. A teraz z dnia na dzień jak trochę postoi to odpala i obroty spadają na mega niskie po dodaniu gazu strzeli i wchodzi na obroty ale po opuszczeniu znowu to samo. Dopiero po jakiejś chwili trzyma normalne obroty i nie strzela i nie gaśnie. 

Świece i przewody wymienione. 

Mam z nim też taki problem też zaczęło się to dziac w tym samym czasie. Jak dam mu gaz do oporu to idzie idzie i nagle od 3k obrotów zaczyna nim trzepac i wcale nie przyspiesza ani obroty nie rosną zbyt szybko. 

Podejrzewam układ paliwowy. Czy pompa może mieć za mała wydajność? Zmieniłem wkład na ten który był fabrycznie przy tym silniku w tym samym aucie. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2018 o 00:56, PermDude napisał:

Hej. 

Mam mały problem z 16V z bravo 99r. 

Swapa zrobiłem ok. Miesiąca temu. Jest to silnik 182b2000 na osprzecie Boscha w całości. Zero modów itd. 

 

Na początku działał OK. Na zimnym palił i trzymał obroty w porządku. A teraz z dnia na dzień jak trochę postoi to odpala i obroty spadają na mega niskie po dodaniu gazu strzeli i wchodzi na obroty ale po opuszczeniu znowu to samo. Dopiero po jakiejś chwili trzyma normalne obroty i nie strzela i nie gaśnie. 

Świece i przewody wymienione. 

Mam z nim też taki problem też zaczęło się to dziac w tym samym czasie. Jak dam mu gaz do oporu to idzie idzie i nagle od 3k obrotów zaczyna nim trzepac i wcale nie przyspiesza ani obroty nie rosną zbyt szybko. 

Podejrzewam układ paliwowy. Czy pompa może mieć za mała wydajność? Zmieniłem wkład na ten który był fabrycznie przy tym silniku w tym samym aucie. 

 

W SC mpi z 2001 miałem pompę paliwową wymienioną na gwarancji (miałem chyba pierwszą serię tych pomp bez przewodu powrotnego)- u mnie nie chciał zapalić, kręciłem raz, drugi, piąty, dziesiąty- wreszcie zapalił i wtedy chodzł normalnie- kontrolka silnika nie świeciła o ile mnie pamięć nie myli.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.