Skocz do zawartości

698km w aucie (prawie) idealnym - Hybrid - Lexus RX 450h


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Jescze nie tak dawno - AK sie dzielilo na Lanos i Punto

Potem bylo Dag-wood i Fix It Again Tony.

 

Dzis ci co najbardziej krzyczeli ze Rudolph Diesel jest ach - och - masturbacja! - tak jeszcze pare lat temu  wolaja, ze:

- przyszlosc to EV,

- ewntualnie malutkie EU butelki po Coke - oczywiscie z Turbo + Supercharger + jeszcze jedno Turbo  -bo 'przeciez na co ci 6, 8 cylindrow 'jak nie ma gdzie tym jechac' [...]

 

Drudzy ze 'przyszlosc to Hybrid  - Diesel jest fuj!

 

Tak to przyszlosc!

 

Niedlugo pewnie na AK pojawia sie glosy - ze 'na co 4 cylindry' jak '3' sa swietne!

 

GvBmPQF.jpg&key=8b46bea90177dfcb525864570fade996c36e8919ae18d4bead28c2e383228395

 

AK tez zwiastowalo - juz 10 lat temu totalny downsizing - brak V8, brak V6 - tak - caly swiat patrzy na EU krzywosc banana! Achtung!

A tu stal sie Brexit - a tu reszta swiata dalej klepie V8, V6, ktore staja sie coraz efektownijsze, pala coraz mniej ...

 

A jakby polaczyc jedno i drugie? Z jednej strony ten swiat - co wg  AK mial wyginac -z tym co niektorzy na AK teraz uwazaja teraz za idealne?

 

Hmm - Hybrid z V6 - czy powstalo by auto idealne?

 

 

Moze znow nie dla wsyzstkich ... ale jak dla mnie tak ... znalazlem!

 

Lexus RX450h.

W wielu sredniej klasy dzielnicach RX sa jedne z najpopularniejszych SUV. 698km udowodnilo mi dlaczego...

 

Brzydki a moze kreatywny?

Wielu patrzy na RX jak na jakies dzielo pijanego stylisty...

 

Coz patrzac na inne auto np JEEP - klasa ta sama co RX (za 1/2 ceny  ... - popularne auto dla matek z dziecmi [...] - chyba nie da sie ukryc ze RX wyglada ....

szkradne...

 

MRrizDc.jpg&key=f76cfade911dbb646aeea4447206ff12c7771238d43872817bd0cc56b1062738 

 

 

Patrzac na Dodge Nitro jakiegos mlodego gniewnego - lat 21 - to RX czuje sie przy nim jak by mial z 80lat.

Tak stylistyka jest bardzo kontrowersyjna mowiac dyplomatycznie...

 

 

bEeVr8t.jpg&key=88ac68ff03624640dd6251f8eeba56b3cc4e3736326bbbbf9a6b13c1f6ea8011

 

R2TplZn.jpg&key=74af612aaa8caac0a61cc200a996061700e1d4a1f503a0bbe17665735eb3f586

 

oToCjgv.jpg&key=9430e69040612be393a7e53a78ffa530218e1ce017b9400292a3fabfcfe75f4a

 

U1bif48.jpg&key=8137a85e976929edc66d39e6ab091fb91c39bc84ad36b4794edecf7b01b53d47

 

 

 

Ale to wszystko mija gdu wejdziemy do srodka. Auto w wersji bieda (Lexus bieda - zeby bylo jasne), opcji ZERO.

 

Siedzenia sa tak wygodne, ze zrobily u mnie od razu na #2. Po wlaczeniu grzania 4 liter w ten zimowy dzien - skoczyly na #1.

Nie tylko dobrze trzymaja na boki, nie tylko maja skore ktora jest z zywego zwierzka - sprawdzilem! - ale ich grubosc, ich ustawienie powododuje to,

ze zapominamy o tym jak auto wyglada - ot nie musimy go ogladac. To nie dotyczy tylko kierowcy, kazde siedzenie jest, grube, ustawiane, wygodne, etc ...

 

Az mi sie chcialo z tylu siedziec...

 

e9XfZbL.jpg&key=945667f4a077a654e06323e0e0e6aee1e49e1b62b931ce0f859f3f37768ae5be

 

 

vD1tpO3.jpg?1&key=4f793c46ddff47c52e886d23ac8b0ab32796744a69bbf2416c5f9f44b0b41892

 

ODAEswK.jpg?1&key=256564f8ec34b866c8ce0736a428743366f2276edabaef5387ede1f221433b77\

 

 

b6sR95C.jpg?1&key=f011ed57068158beab4642d4027611bcd54c0d2f8173b49f456592d1d1fdf969

 

 

Wykonczenie -  jak to zawsze w Lexus jest na cholernie dobrym poziomie, ani nic nie skrzypi - tak rental gdzie kazdy to auto pociaga na max.... -ani

nic nie halasuje.

 

Wkladajac kierownice w lapki tez mi sie bardzo podoba. Nagle odkrylem, ze moj juz 3 letni Lexus sie postarzal ... takiej kierownicy nie ma! Milicja!

Tyl - nie tylko ma mase miejsca, w koncu auto jest 5 osobowe - ta sama platforma co Toyota Kluger/Highlander, ktora jest 7 osobowa (2+3+2).

 

Tylne siedzenie mozna teoreycznie na plasko rozlozyc - i poczuc sie jak w limo z kierowca.

 

QFH76us.jpg&key=2793a62f1bd3e2bde19774e4318a821e1f9426b3d783c6223fc28367bc2a83f3

 

EG3HULO.jpg&key=999d8556708fbf4ca10c0374a4b76583a3f449903f7e61a8d0827aa29e66887a

 

bo1Iucm.jpg&key=e6ce5dc1d704acb02ae0618109602548a9ba3af4b95b1e493a4276eee279928b

 

 

Jedna rzecz ktora naprawde uderza - to auto jest tak odizolowane od swiata zewnetrzengo, ze kazdy najmniejszy szept przy nie zaleznie jakiej predkosci slychac.

 

Nie wiem ile kg izolacji wrzcili w to auto, ale to jest zdecydowanie najlepiej wyciszone auto jakim kiedykolwiek jezdzilem.

 

Ot po prostu wykonczenie, materialy, jakosc wyklepania jest na tak wysokim poziomie - ze nie moglem znalesc ani jednej rzeczy ktora by mi sie nie podobala...

 

Infotainment system tez poprawi... 12' LCD -w koncu !!!!

 

GpDlAXI.jpg&key=a08c1ac942daa6ed853734571b29f9d80cfc9455cc7ec2f19ae7f52b4c18edc6

 

 

 

Szukalem, dotykalem, bagaznik odtowrzylem, podnioslem oslone akumulatora, popatrzylem na kolo zapasowe ... i nic nie moglem znalesc...

Ba! znow uderzyla mnie szczegolosc Lexus do szczegolow - wychodzac z tak wygodnej kabiny, mozemy sie poprudzic zmieniajac kolo.

 

Wiec Lexus dodaje 'valet kit' do wymiany kola zapasowego:

- rekawiczki - wiele ma np Audi ok

- h20 - w buteleczce wymieszana z gel na bakterie - Audi brak, Merc ma....

- ale ani Audi ani Merc nie daje recznika zeby sobie lapki wysuszyc po wymianie kola  

 

Gotta Love Lexus!

 

Gagivfk.jpg&key=e50eba1b97661aa19ebe09355870511873cdb0a546e65a611117db5445a81442

 

1lCWCMd.jpg&key=09d13114d10cc35324a0396c0a6f30f685205811a49948001399154d8b55fedd

 

 

 

9GZoQez.jpg&key=9ed471aea1780dc8f41f5dbe693411fea75390b57be32afa47109c837a91d51f

 

aNk05cc.jpg&key=1f081747f4eeecd04a8babf9de3e4c2a1145c29ecf6a26aa32de2583d86bd414

 

 

o4tMATe.jpg&key=bd52096841d46bbece1d95e25629962b303fb83fe4782c4eaee6a09edc7a30ce

 

 

DQVoWy8.jpg&key=eaa107ba70a774ed07ba0fe91ee5a1627b49e7f61143ea3016af217e40ea025e

 

 

3m7wfBy.jpg&key=2d9426045bdc920a5e6f1327ccee9cb911bfad53def1beec6c96766b89ac0fd5

 

O wyposazeniu nie bede pisal, bo chyba oczywiste jest ze takie zeczy jak BSM, LKA, PSA czy Smart Cruise Control sa w standardzie. Adaptacyjne zawieszenie tez, pelna elektryka, czy wireless ladowanie telefonu . etc etc...

 

53ALxPA.jpg&key=7da41d7fcaf7174a565406aeb1d824bfa8cdbb658658d72a397d084e297fb9f2

 

OpUYRS7.jpg&key=dc22f9c6f0e82fe94ed4bc20a3ec9d4a1ab45a3871fc16bb1f5fbc05237fad9a

 

 

 

 

 

 

Brooooooooom - Brooooooooooooom

 

Jazda - hmm- jak dla mnie znow idealna - uwielbiam skradac sie za ludzmi w Hybrid, a jak potrzeba to nagle 6 cylindorw budzi sie do zycia i jedziemy.

Wszystko IMVHO nastepuje dosc plynnie.

Z mojej jazdy tylko po miescie zrobilem 9.2l - znow benzyny 91 ...

Patrzac na wielkosc auta, to IMVHO nie wiele.

Missus Ozi zrobila ok 300km po za miastem - zlecielismy do ok 7l przy spokojnej jezdzie - ale wg niej przy trybie przechodzenia z silnika elektycznego do V6 - nie jest to jednak tak lagodne.

ale warto tez dodac, ze Missus Ozi miala caly tryb (zawieszene, silnik) Sport.

 

rfZ4PDU.jpg&key=b73fea096561f794df5ac79ad9a50aa8bbc90ec6f93e3a63f241a84e017fe991      7Aqn7GU.jpg&key=6ce1e168fa2a9e1065587ed95dc0dec85e742ff40d087698b6a9bde053c1d6de    qKxVi39.jpg&key=3a8034aa22b08889ad8882ba6084463a9d13dc459d700f9082c4c7bf8a0a1289 

 

CO8GvxQ.jpg&key=65e3de3040e17936afe95ad1f2dfae42aeeebb2de17581890e347e947da8b506

 

9.2l 91RON

 

nKVyMZK.jpg&key=8a9b2411927cbc54e31335a061a5d361ce251cc004b8671eb1390fa8711dc106

 

 

 

Pod maska mamy dobrze znany silnik 3.5l V6 (2GR) - dajacy 193kW -  lub na EU pieniadze - 262KM i  335Nm @ 4600rpm. Calosc jak o w Hybrid polaczone z ... CVT

Ale polaczony z Hybrid - te wartosci daja razem 230kW  lub jak ktos znow woli 308KM

 

Co niby wg federalnej naklejki ma u mnie dawac ... takie spalanie

 

WAcEw2K.jpg&key=5329c2d29da30ddde4a3c80f1160681386ae74e7c376be4d9490d7586faa766c  xRSf5as.jpg&key=5ca8bc48cdf235eddbc53a038de951575567b5589e2b67165558f3710e93929f  

 

 

W7f5UqQ.jpg&key=d85b3dd1271106722ba42328c78130321dfb74fbfe83140d7f288d52aaaf0e67

 

MQlY3MB.jpg&key=b8c8d489af032e3102e33c15f9abd5c8fac542b370b0422f0c6fa77bca002273 

 

 

 

W koncu po dlugisz poszukiwaniach znalazlem cos czego nie lubialem  ... tak! Tradycje w Lexus trudno umieraja.... - tak - mimo wkleoania 12' LCD do auta, pooprawienia menu etc ...

... calosc dalej kontorlujemy laskim Dildo na tunelu! Co za idiotyczny i niewygodny jak na 2018 pomysl.

Generalnie, Info system to najslabsza rzecz tego auta, ale jak na rodzinny Premium SUV, to sie naprawde da wybaczyc - patrzac na wsystko inne.

 

R5R47aB.jpg&key=622cb7d39640cd2b17fbe2d7760ffe789fd01d77ca3e25f79ceb1d1de0cf4494

 

 

 

Ile?

 

 

 

4 lata lub 100k km gwarancji

 

 

Sugerowana cena detaliczna u mnie na wsi jest A$90,160 - 246k PLN, ale na moje pytanie dealer sam zasugerowal ze mozemy zaczac negocjacje od 'niskich $80k' a na $80k konczac ...

bez negocjacji i zadnych opcji - zeby bylo jasne 'dywaniki' sa w Lexus standard z fabryki.

 

Czyli powiedzmy za 218k PLN da sie tym autem wyjechac....

 

Ale ....mimo wszystkiego ach i och 450h bym nie kupil.

698km w tym aucie potwierdzilo to.

698km potwierdzilo rowniez ze jak moj Lexus, pardon Missus Ozi Lexus pozyje jeszcze rok/moze dwa - to nastepnym autem bedzie Lexus, i zalezy co sie stanie z GS/IS - moze byc na wymarciu - najprawdopodobiej bedzie to RX ale BEZ Hybrid...

 

 

oG3EQDk.jpg&key=0bf9a6eb8277dc4032dc5a361cb17dba08571f406d3ddd11ad50c2fdf430238b   ZJLTqE1.jpg&key=59e863237f48fcb97a22bb9be485dbece178b3462e54d552d44071207599acff

 

 

Dlaczego?

Nie dlatego, ze mi sie nie podoba... od czysta ekonomia... w glebokiej czarnej mam Hybrid jak sugerowana cena detaliczna na RX350 z 3.5l V6 - jest znacznie niższa niż 450h

 

Otoz ten sam Lexus bez Hybrid RX350 z samym V6 bez Hybrid -  Sugerowana Cena Detaliczna to A$81,421 = 224k PLN - $10k  czy 27k PLN kupuje duzo benzyny - ok 8,000 litrow - czyi de facto placi za uzywanie auta w prawie calym jego zyciu - 70-80k km - zostaje zaplacenie za 20k km.

 

Wiec nie bede dorabial ideologi i teoretyzowal jak to jest wspaniale - w gleboko mam mniejsze spalanie skoro musze za 'ochrone srodowiska' zaplacic

 

PAtrzac jak sie RX od MY16 sprzedaje 2.1mil sztuk od poczatku produkcji tej generacji (9-2015) tylko ok 20% jest wersja 450h ...

 

Moj lokalny dealer ma RX350 demo do sprzedania dzis - za .... $63k - 174 PLN -  z 3k km na liczniku....

 

Czyli za roznice mozna kupic jeszcze wiecej benzyny niz zaplacic za Hybrid ...

 

Auto idealne ....  tylko technologia i idealnosc niestety kosztuje [...]

 

 

BIWEoXM.jpg&key=962d7700f43ac4745e4d35442649e729dd36c90c50fe6c92891581525b0b4053

 

 I z powrotem na stare śmieci ...

 

ciuf7N7.jpg&key=dae3db5d8b9dd6f5ad1929ea02b76bfe3e8dcda0052bc3323c764e85b25cfbc1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rx 450h ma 313KM, jest wolne (7.7s/100), a do tego ma niską prędkość max 200 km/h.... to już słabsze o 100KM Audi Q7 3.0 tdi 218 KM przyspiesza o pól sekundy szybciej i ma dużo wyższą v-max... a do tego jest z 50 tys. zl tańsze... rx 350 nie jest oferowane  w Polsce

 

ekonomiczny sens zakupu?  dla ekologii ? Przecież w nim pracuje 270 KM v6 - gdzie tu ekologia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Na AK nikt nie twierdził i nie popiera 3 cylindrów zamiast 4 ;]

2. Hybrydy mają sens, jeśli eliminujemy diesle :ok:

3. Lexusy są strasznie brzydkie :facepalm:

4. Wnętrze, jak wnętrze - IMO nie ma się czym zachwycać - może jest ciut lepiej, jak w Toyocie, ale to nadal zwykłe auto, nie widać tam luksusu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rx 450h [...]
 
ekonomiczny sens zakupu?  dla ekologii ? Przecież w nim pracuje 270 KM v6 - gdzie tu ekologia?


Inaczej by tego nie łączyli

IMVHO - wielu co kupuje 450h wierzy, ze ochraniają planetę ...

Tak samo jak coraz więcej ludzi wierzy w wiatrak zamiast węgla

Ja mówię całkowicie szczerze, ze gdyby cena RX350 i RX450h była taka sama to bym Hybrid wybrał, ale takto nie widzę w tym ŻADNEGO sensu - chyba ze chce się ‚dobrze poczuc’

RX300 mnie nie interesuje - nie lubię wysilonych suszarek w takiej wielkości autach ... a o wiele lepiej się poczuje zostawiajac sobie gruby plik w kieszeni ... muszę być dziwny 🤡




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Na AK nikt nie twierdził i nie popiera 3 cylindrów zamiast 4 ;]
2. Hybrydy mają sens, jeśli eliminujemy diesle :ok:
3. Lexusy są strasznie brzydkie :facepalm:
4. Wnętrze, jak wnętrze - IMO nie ma się czym zachwycać - może jest ciut lepiej, jak w Toyocie, ale to nadal zwykłe auto, nie widać tam luksusu
 

1. Poczekaj - za rok to zobaczymy
2. Zgoda. Więcej - to pokazuje ze można zrobić całkiem przyjemne auto z tego ...
3. Również zgoda
4. Tu trzeba niestety wsiąść - zdjęcia tego nie oddadzą. Q podkładania, cisza w środku, wygoda etc / nie płacisz za ‚pusta’ markę - płacisz za to ze facet który klepał Toyota przez 25 lat teraz składa Lexus...

Płacisz za to ze ci 2kg pianki w drzwi wrzuca ...

Nade wszystko płacisz za obsługę klienta....

Jutro idę np na tor pojeździć LC500.

Generalnie w tym egzemplarzu co jeździłem jest czarne wnętrze. Ja czarnych wnętrz nie lubię

Ja lubię burdel, czerwień, bordowe, kremowe, wiśniowe etc...


Jak dla mnie to np to...
Nie każdy znów musi lubiec


9c235861cc98272a4d165f2b64ed75a2.jpg

8f5095b1335eee7f108c57f8b6a02a34.jpg


a234a6462135d4c6184f7084ebec5259.jpg




Sent from my iCrap X using Tapacrap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma 450 w benzynie, jakas srednia wersja wyposazenia. Nie wnikalem co ma albo czego nie ma jesli chodzi o bajery. Ale srodek jest ogromny, miejsca z przodu i tylu od groma i brak tunelu pod nogami na srodku, co niestety ma wiekszosc aut. Do tego mega wygodne i wentylowane (chyba tylko przod) fotele. No i poziom serwisu, w Polsce chyba nieosiagalny dla innych marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, OZI napisał:

Sugerowana cena detaliczna u mnie na wsi jest A$90,160 - 246k PLN, ale na moje pytanie dealer sam zasugerowal ze mozemy zaczac negocjacje od 'niskich $80k' a na $80k konczac ...

bez negocjacji i zadnych opcji - zeby bylo jasne 'dywaniki' sa w Lexus standard emoji846.png z fabryki.

 

Czyli powiedzmy za 218k PLN da sie tym autem wyjechac....

 

U nas 351 900 PLN, więc my patrzymy trochę inaczej. Założę się, że 351kPLN Ty też byś nie dał. 

 

Za 375k można u nas mieć JGC SRT. A Trailhawka (wybór mi bliższy) za 271 600. Więc dla mnie taki Lexus nie ma racji bytu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze, fantastyczny opis samochodu. Podziwiam i uwielbiam Twoje opisy autek którymi jeździsz.

dosyć chwalenia  

Przed czasem miałem dylemat wyboru 

Do ostatniego etapu weszli Lexus NX300h i BMW X4 {Rudolph Diesel}  

cena na dzień dobry podobna 

co mnie denerwowało w Lexusie hałas wysokich obrotów i duże spalanie przy przelotach autostradowych no i słabe podejście handlowca do klienta - mały rabat i chyba jego słaba wiara w to że to auto będę chciał kupić

W salonie BMW było milsze podejście i lepsze obniżki, lepsze podejście do spraw finansowania - no i wybrałem BMW 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ryb napisał:

 

U nas 351 900 PLN, więc my patrzymy trochę inaczej. Założę się, że 351kPLN Ty też byś nie dał. 

 

Za 375k można u nas mieć JGC SRT. A Trailhawka (wybór mi bliższy) za 271 600. Więc dla mnie taki Lexus nie ma racji bytu.

 

To cena wyjsciowa. Inny znajomy doatal oferte na taka hybryde z 350 na 270 xhyba zeszli ale rocznik 2017 to byl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



[...]Ale srodek jest ogromny, miejsca z przodu i tylu od groma i [...]Do tego mega wygodne i wentylowane (chyba tylko przod) fotele. No i poziom serwisu, w Polsce chyba nieosiagalny dla innych marek.


I imvho to auto sie prawie tylko dla środka kupuje - dla silnika tez, ale tego wiekszosc tu nie doceni, bo EU ma inne warunki.

Drugie prawie to obsluga klienta.

Sent from my Samshiite Note8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, Ryb said:

U nas 351 900 PLN, więc my patrzymy trochę inaczej. Założę się, że 351kPLN Ty też byś nie dał. 

 

napocilem sie i sie Tapatalk ....z...al - z pamieci

 

W skrocie NIE -

 

Probowalem znalesc cos wspolnego - np praca minimalna.

Jesli mnie google nie mylio to wychodzi 13.80 PLN na h pracy.

352k PLN/13.80PLN (gros)= 25.5k h pracy, = 12lat zeby na auto zarobic nie jedzac

 

U mnie masz $18.93(gros) min place federalna na h - cena auta $90k/18.93 = 4 lata zeby na tego samego Lexus zarobic.

 

Inaczej odwracajac relacje - 12lat vs placa minmalna daje mi to budget $355k na auto. 🙂

 

Nie widze totalnie sensu w moim okresie zycia wywalac $350k na auto ... zadne -czy to jest JEEP SRT8 czy nie 🙂 -

 

Odwrocmy - 4 lata pracy x minimalna placa = 109k PLN - jakby 450h w PL kosztowal 110k PLN to bys polecial do salonu i kupoil nie? 🙂

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 hours ago, prebek said:

Jak zawsze, fantastyczny opis samochodu.

Tks @prebek

 

 

12 hours ago, prebek said:

Do ostatniego etapu weszli Lexus NX300h i BMW X4

Popularne - X-shopping u mnie tez zaraz napisze dlaczego ...

 

12 hours ago, prebek said:

no i słabe podejście handlowca do klienta - mały rabat i chyba jego słaba wiara w to że to auto będę chciał kupić

W salonie BMW było milsze podejście i lepsze obniżki, lepsze podejście do spraw finansowania - no i wybrałem BMW

 

I nie ma nic w tym zlego, 300h jest ... hmm dziwna bestia IMVHO. Jak dla mnie to jest dobre auto miejskie.

 

BMW  -to jest chyba swiatowa tendencja. Prawie 100% klientow - chyba 97% u mnie z pamieci Lexus to osoby prywatne - badz profesjonalisci - czyli leasing/chattel mortgage etc - korporacja nie kupuja Lexus.

 

Teraz BMW - jest ogromny nacisk na klienta corporate - jakbym na AK opublikowal liste cennika BMW - to nominalnie AK placi wiecej za Skoda Superb w wersji bieda niz ja za BMW 330 Shadow Edition

 

Ostatno Audi tez sie pcha, widze wysyp RS3 i S3 + A4... u mnie w robocie - ostatni miesiac 2x nowe RS3 + 1x S3 - na 21 na ten parking -   z ciekawosci popatrzylem ile Audi wola... - po otrzymaniu logins i popatrzeniu jaki ogromna jest roznica w salonie a jaka ja bym musial zaplacic ...  + 4 lat service za darmo etc - wyglada ze to AUdi chce wypchac auto a nie ja kupujac ...

 

Popatrz na sprzedaz BMW Fleet. Cena BMW 530 ze wszystkimi modyfikacjami dla mojej policji stanowej jest ponizej 150k PLN z fabryki. Dochodzi service za free. Wymiana aut, co dwa lata lub 80k km - co kolwiek pierwsze - czyli mowimy o ok 600 sztuk na rok -  Tylko, ze potem te 530 sa zabierane z powrotem na statek, wysylane do EU i .. rozbierane - nie trafiaja do prywatnego obrotu.

 

imagev1b0dd2bf8c0ab6ca093989734b4d88c0e-

 

 

Nie da sie ukryc ze pewien typ klienta ma o wiele lepiej w BMW czy AUDI.... - najlepsze jest to ze filozofia Lexus to popiera ...

 

Lexus oficjalnie mowi, ze nie wzrost za wszelka cene, tylko wzrost przy kontrolowanej obsludze klienta ... co jest prawda, ale nikt w Lexus nie wspomina ze ta obsluga klienta de facto zaczyna sie jak kupisz auto a nie jak kupujesz 🙂 ...a nie powinno.

 

 

Napisz cos o X4 ... 2.0l  czy 3.0l ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, OZI napisał:

Tks @prebek

...

 

.....

 

 

Napisz cos o X4 ... 2.0l  czy 3.0l ?

 

 

 

2,0 Diesel, M pakiet, 190 km

Prędkość maksymalna  212 km/h
Przyśpieszenie do 100 km/h 8,1 s
Norma Euro Euro 6
Liczba miejsc 5
Liczba drzwi 5
Moc  190 KM, 
Momen obrotowy 270 Nm, 3
Pojemność skokowa silnika 1995 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny), Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4, 
   
Pojemność zbiornika paliwa 67 l
Emisja CO2 od 138 g/km do 199 g/km
Skrzynia biegów Automatyczna, Manualna
Napęd na 4 koła, Stały napęd na 4 koła
   

 

bmw_x4_f26_dimensions.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, OZI napisał:

napocilem sie i sie Tapatalk ....z...al - z pamieci

 

W skrocie NIE -

 

Probowalem znalesc cos wspolnego - np praca minimalna.

Jesli mnie google nie mylio to wychodzi 13.80 PLN na h pracy.

352k PLN/13.80PLN (gros)= 25.5k h pracy, = 12lat zeby na auto zarobic nie jedzac

 

U mnie masz $18.93(gros) min place federalna na h - cena auta $90k/18.93 = 4 lata zeby na tego samego Lexus zarobic.

 

Inaczej odwracajac relacje - 12lat vs placa minmalna daje mi to budget $355k na auto. 🙂

 

Nie widze totalnie sensu w moim okresie zycia wywalac $350k na auto ... zadne -czy to jest JEEP SRT8 czy nie 🙂 -

 

Odwrocmy - 4 lata pracy x minimalna placa = 109k PLN - jakby 450h w PL kosztowal 110k PLN to bys polecial do salonu i kupoil nie? 🙂

 

 

 

 

Wtedy kupiłbym oba. I Lexa i Jeepa.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, OZI napisał:

 


Rozumiem ze F26 a nie G02?


Sent from my iCrap X using Tapacrap

 

no niestety pare chwil przed premierą G02 i mam F26

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja coś dorzucę w temacie.

Jestem Jeepnięty - miałem XJ, WG, WK, żona jeździ Renegade. Mam skarpetki Jeepa, koszulki, bluzy, scyzoryk i saperkę z logo Jeep. Chorowałem na nowego JGC, minimum raz w roku chodziłem na jazdy próbne aby się nacieszyć. Przyszedł w końcu moment, kiedy mogłem sobie kupić auto za kwotę rzędu 250-300 kPLN.

 

I mam Lexusa RX450h :).

 

Jestem mega zadowolony, mam auto ciche, komfortowe, ekonomiczne, duże. NIEZAWODNE. Mam serwis Lexusa, gdzie nic nie jest problemem i jestem tam klientem a nie petentem.

Zupełnie przez przypadek trafiłem na jazdę próbną Lexusem, dostałem auto na weekend do testowania i pojeździłem testowym autem (200t) po salonach konkurencji. Wsiadałem i jeździłem Mercedesem, Volvo, Audi, Skoda (z obowiązku), Land Roverem, Infiniti.

ŻADNE auto nie było tak wygodne, ciche i komfortowe. I po przejściach z serwisem Jeepa, gdzie cokolwiek skutecznie załatwić oznacza kontakt z centralą Fiat Auto Poland, zdecydowałem się na bardzo dobre auto z wzorowym serwisem.

 

I mam takie same odczucia co do Lexusa jak OZI na antypodach - nic dodać nic ująć, auto (prawie) idealne.

Poza tym uwielbiam jego posty i minitesty.

 

A ze stajni Jeepa kupię sobie WJ do lekkich pojeżdżawek w terenie i delektowania się V8 (nie bądź łosiem kup V8 :) ). Naprawię go w swoim zaprzyjaźnionym serwisie na częściach z anglika.

A na co dzień mam gwarancję mobilności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, apcon napisał:

 

I mam Lexusa RX450h :).

 

Jestem mega zadowolony, mam auto ciche, komfortowe, ekonomiczne, duże. NIEZAWODNE.

A na co dzień mam gwarancję mobilności...

jak, możesz, jedno pytanie, jeśli jeździłeś 200T przed zakupem

teraz, potrząc do tyłu

wybrałbyś jeszcze raz 450H?

miałem to na weekend i mam mieszane uczucia

z jednej strony, to "nie jedzie" (ok, na jazde próbną przyjechałem V8-420KM ;) )

czyli 200T będzie jeszcze gorzej...

z drugiej strony, jeśli i to i to nie jedzie, to czy warto dokładać tyle kasy na 450H

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma "jechać" i stać cię na paliwsko to nikt nie broni.

Druga sprawa do czego Ci będzie slużyło i gdzie w większości jeździsz, jak miasto i krótkie odcinki diesel nie bardzo, benzyna zwykła też będzie żreć, hybryda już lepiej i ekonomiczniej.

Jak latasz na trasie nonstop to diesiel.

 

Dla każdego coś dobrego, martwi mnie tylko nagonka i marketing wpychania na siłe, że to ekologia, że te diesle takie złe, a w tle taki Szyszko wycina pół lasu i tu nikt nie marudzi, że to ekologia.

A jak dojdzie do tego fakt, że cały tansport ladowy po drogach opiera się na ciężarówkach w dieslu, to zaraz się okaże, ze nam wszystko zacznie drożeć bo diesla z rynku wypchnęło na rzecz drogich technologii...

 

Powiem tak, jeździłem Audi i w TDI i benzynie, przesiadłęm się do japońskiej hybrydy i mimo surowego designu  wnetrza to auto spełnia moje oczkiwania bardziej niż Audi. Ale może to już ten wiek... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, akisel napisał:

jak, możesz, jedno pytanie, jeśli jeździłeś 200T przed zakupem

teraz, potrząc do tyłu

wybrałbyś jeszcze raz 450H?

miałem to na weekend i mam mieszane uczucia

z jednej strony, to "nie jedzie" (ok, na jazde próbną przyjechałem V8-420KM ;) )

czyli 200T będzie jeszcze gorzej...

z drugiej strony, jeśli i to i to nie jedzie, to czy warto dokładać tyle kasy na 450H

 

Wybrałbym jeszcze raz 450h. Przede wszystkim dlatego, że w trasie przy prędkościach autostradowych mam czym przyśpieszać (w przeciwieństwie do 200t i np. XC90) bo V6 robi swoje. Z drugiej strony w mieście mam bardzo rozsądne spalanie. Odczucie że nie jedzie wynika być może ze specyfiki CVT. A żeby ją wykorzystać trzeba zmienić przyzwyczajenia. Ale to CVT daje bardzo dużo +++ temu autu, bo taka płynność jazdy jest przy skrzyni stopniowanej nie do osiągnięcia.

Lubię też tryb jazdy melexem i jak napisał OZI skradanie się na parkingu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, apcon napisał:

Ale to CVT daje bardzo dużo +++ temu autu, bo taka płynność jazdy jest przy skrzyni stopniowanej nie do osiągnięcia.

 

Sporo jezdze jako pasazer w Aurisach Hybrid i oczywiscie nie ma co porownywac wyciszenia do Lexa, jednak porownujac w klasie, to zdecydowanie kulturalniej mi sie jezdzi Hyundaiem Ionic ze zwykłym automatem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, apcon napisał:

Wybrałbym jeszcze raz 450h. Przede wszystkim dlatego, że w trasie przy prędkościach autostradowych mam czym przyśpieszać (w przeciwieństwie do 200t i np. XC90) bo V6 robi swoje. Z drugiej strony w mieście mam bardzo rozsądne spalanie. Odczucie że nie jedzie wynika być może ze specyfiki CVT. A żeby ją wykorzystać trzeba zmienić przyzwyczajenia. Ale to CVT daje bardzo dużo +++ temu autu, bo taka płynność jazdy jest przy skrzyni stopniowanej nie do osiągnięcia.

Lubię też tryb jazdy melexem i jak napisał OZI skradanie się na parkingu :)

 

prawie, że namówiłeś ;)

z tym melex tryb, to w przypadku RX, też lexus za mocno się nie postarał (mogł by robić pare km więcej ) :)

jeszcze nie mogę dorwać na jazdę próbną X5 hybryde

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]200T [...]
miałem to na weekend i mam mieszane uczucia
z jednej strony, to "nie jedzie" (ok, na jazde próbną przyjechałem V8-420KM )
czyli 200T będzie jeszcze gorzej...
[...]
 


Dla mnie to 200T nie jedzie ... a 200t jeździłem w:
- IS
-GS
- NX

Ale nie w RX.

I pierwsze odczucie jest ze to... rzeczywiście 200t nie jedzie w żadnym aucie.

Ale myśle IMVHO ze u mnie to jest bardziej psychiczne nastawienie, ja oczekuje od auta min 6 cylindrów - ze jak nadepniesz to czujesz ze coś się dzieje - nie moze ze się rusza ale wydaje hałas...

IS z Turbo - hmm - porównując np z BMW 330 to jest w moim odczuciu nie tyle wolniejszy, co inaczej reaguje - ta różnica jak Turbo się włączy jest odczuwalna.

200t chyba najgorszy był w NX, podejrzewam - bez sprawdzania ze auto najcięższe - cięższe niż GS?

IMVHO waga robi swoje. Mam teraz to / i to tez nie jedzie zanim Turbo się nie włączy...

3606489da268acaa14dfdfcc42411d1c.heic

Jakby nie było RX jest ciężki - w połączeniu z T - nie jest to IMVHO najlepsze rozwiązanie...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałbym jeszcze raz 450h. Przede wszystkim dlatego, że w trasie przy prędkościach autostradowych mam czym przyśpieszać (w przeciwieństwie do 200t i np. XC90) bo V6 robi swoje. Z drugiej strony w mieście mam bardzo rozsądne spalanie. Odczucie że nie jedzie wynika być może ze specyfiki CVT. A żeby ją wykorzystać trzeba zmienić przyzwyczajenia. Ale to CVT daje bardzo dużo +++ temu autu, bo taka płynność jazdy jest przy skrzyni stopniowanej nie do osiągnięcia.
Lubię też tryb jazdy melexem i jak napisał OZI skradanie się na parkingu
 


Dużo już km z RX zrobiłeś?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.