Skocz do zawartości

Wynajem długoterminowy w Leaseplan czy warto?


komor

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

 

Przeglądając oferty wynajmów trafiłem na Click & Drive w Leaseplan z Nissanem XTrailem w cenie ~1400 netto/mc.

Umowa obowiązuje na 36 lub 48 miesięcy z limitem 20 kkm/rok.

Na pierwszy rzut oka wygląda atrakcyjne, zwłaszcza, że to NISSAN X-Trail 2.0 Dci N-Connecta Xtronic 4x4 177KM czy prawie najwyższa opcja.

 

W pakiecie mamy serwis, ubezpieczenie z udziałem własnym w AC 1000 PLN. Przy wyższych ratach zniesienie udziału + opony itp.

Z prostych przyczyn patrzę na tańsze opcje.

 

Sprawdzał ktoś usługi LP dla przedsiębiorców? Warto się tym interesować na przyszłość?

Jak wygląda konkurencja przy tym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mojego poprzedniego zleceniodawcy była flota z Leaseplanu. 

Zapytalem o możliwość współpracy z małą firmą (moja działalność) to odmówili - z małymi sie nie zadają (ale to było ze 6 lat temu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, prebek napisał:

U mojego poprzedniego zleceniodawcy była flota z Leaseplanu. 

Zapytalem o możliwość współpracy z małą firmą (moja działalność) to odmówili - z małymi sie nie zadają (ale to było ze 6 lat temu)

 

Wygląda na to, że zaczęli się oferować nawet dla JDG ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, komor napisał:

 

Wygląda na to, że zaczęli się oferować nawet dla JDG ;]

szukają rynku

 

a jest to całkiem duża firma bo widziałem ich auta i w CZ, SK, H, F,D....

Edytowane przez prebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z plusów to są tani

z minusów: bardzo drobiazgowo podchodzą do zwrotu auta po wynajmie kwalifikując nawet wady fabryczne jako ponadnormatywne zużycie, średnio koordynują naprawy aut, serwisują auta w "dziwnych" warsztatach - nie w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.06.2018 o 07:18, jqr napisał:

z plusów to są tani

z minusów: bardzo drobiazgowo podchodzą do zwrotu auta po wynajmie kwalifikując nawet wady fabryczne jako ponadnormatywne zużycie, średnio koordynują naprawy aut, serwisują auta w "dziwnych" warsztatach - nie w ASO

 

Dzięki za info :oki:

Listę serwisów widziałem, wymiany opon, klocków itp. ale że oficjalne przeglądy poza ASO to nie wiedziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.06.2018 o 07:18, jqr napisał:

z plusów to są tani

z minusów: bardzo drobiazgowo podchodzą do zwrotu auta po wynajmie kwalifikując nawet wady fabryczne jako ponadnormatywne zużycie, średnio koordynują naprawy aut, serwisują auta w "dziwnych" warsztatach - nie w ASO

 

A czy serwis poza ASO nie obniża czasem wartości rezydualnej? A czy ta wartość nie jest czasem podstawą do ustalenia ile klient dopłaca na końcu?

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, komor napisał:

 

Dzięki za info :oki:

Listę serwisów widziałem, wymiany opon, klocków itp. ale że oficjalne przeglądy poza ASO to nie wiedziałem.

 

A jakie ma to dla Ciebie znaczenie jak auto jest w wynajmie i zdajesz na koniec umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Ryb napisał:

 

A czy serwis poza ASO nie obniża czasem wartości rezydualnej? A czy ta wartość nie jest czasem podstawą do ustalenia ile klient dopłaca na końcu?

:hehe:

Jako klient byłem rozliczany z ponadnormatywnego zużycia - odtworzenie wartości rezydualnej było po stronie leaseplan

 

niestety jako ponadnormatywne zużycie traktowano np. odłażące chromy naokoło lamp przeciwmgielnych

Edytowane przez jqr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wojcio napisał:

Czyli musiałeś coś dopłacić czy nie? Jak odbiór wygląda w szczegółach?

musiałem, dokładne oględziny wykonało dwóch rzeczoznawców i za odpryski lakieru od kamyczków na zderzaku i masce musiałem zapłacić

 

bardziej by się opłacało na koniec zrobić całkę samochodem, jeśli nie tracisz zniżek na inne auta

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jqr napisał:

musiałem, dokładne oględziny wykonało dwóch rzeczoznawców i za odpryski lakieru od kamyczków na zderzaku i masce musiałem zapłacić

 

bardziej by się opłacało na koniec zrobić całkę samochodem, jeśli nie tracisz zniżek na inne auta

W takim razie lipna firma. Ja w Masterlease i w BMW mialem rzeczoznawce i zwykle odpryski po kamieniach nie byly brane pod uwage to jest normalne zuzycie eksploatacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, jqr napisał:

musiałem, dokładne oględziny wykonało dwóch rzeczoznawców i za odpryski lakieru od kamyczków na zderzaku i masce musiałem zapłacić

 

Jestem ciekawy, jakby rzeczoznawca odebrał i zakwalifikował zaprawki lakierem w pędzelku ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, komor napisał:

 

Jestem ciekawy, jakby rzeczoznawca odebrał i zakwalifikował zaprawki lakierem w pędzelku ;l

minę miałby pewnie nietęgą

 

a na poważnie klient zapłaciłby opłatę dodatkową za naprawy wykonane nie za pośrednictwem leaseplan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.06.2018 o 07:18, jqr napisał:

z plusów to są tani

z minusów: bardzo drobiazgowo podchodzą do zwrotu auta po wynajmie kwalifikując nawet wady fabryczne jako ponadnormatywne zużycie, średnio koordynują naprawy aut, serwisują auta w "dziwnych" warsztatach - nie w ASO

mam nowego passata z expressu i teraz po roku tez pierwszy serwis u Mietka miałem... uwalili mi całą tapicerkę i ciężko zdziwieni, że mam pretensje ;) płyn chlodniczy jak był grubo poniżej min tak jest dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Vadero napisał:

mam nowego passata z expressu i teraz po roku tez pierwszy serwis u Mietka miałem... uwalili mi całą tapicerkę i ciężko zdziwieni, że mam pretensje ;) płyn chlodniczy jak był grubo poniżej min tak jest dalej.

 

Potem takie auta są "kwiatem" polskiego rynku używanych aut: młode, po leasingu, serwisowane (bo w leasingu), z Polskiego salonu, tolerowany przebieg...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, grogi napisał:

 

Potem takie auta są "kwiatem" polskiego rynku używanych aut: młode, po leasingu, serwisowane (bo w leasingu), z Polskiego salonu, tolerowany przebieg...

 

 

 

To już zależy od polityki konkretnej firmy leasingowej oraz podpisanej umowy. W mojej poprzedniej fabryce wszystkie auta były serwisowane w ASO - bez żadnych oszczędności. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.06.2018 o 21:33, Vadero napisał:

mam nowego passata z expressu i teraz po roku tez pierwszy serwis u Mietka miałem... uwalili mi całą tapicerkę i ciężko zdziwieni, że mam pretensje ;) płyn chlodniczy jak był grubo poniżej min tak jest dalej.

 

Bo express już dawno wszedl na psy.  Niska cena, niska jakosc uslugi. Ile placisz i za jakiego konkretnie paska? Wersja bieda 1.4 125km? Czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, volf6 napisał:

Nie po to płaci się 1500 czy 2000 zeta na miesiąc by dolewać płyn za 2 złote:hehe:

Z tego co pisał, to ma super hiper warunki, nie dla Mietka z ulicy i płaci sporo mniej.

Może już dolał skoro majstrzy się nie spisali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas wszystkie auta są z leaseplanu ok 500 szt. Jak auto na gwarancji to wysyłają do ASO natomiast później do współpracujących. 

Z takich śmiesznych sytuacji, raz złapałem kapcia 600 km od domu - opona do wyrzucenia. Nie mogłem kupić sam 2 opon bo flotowiec się nie zgodził na zwrot $. Assistance leaseplanu zorganizował mi auto zastępcze, a moje na dojazdówce:

 

1. Zabrała laweta z parkingu

2. Zawiozła do współpracującego wulkanizatora, który stwierdził, że opona nie nadaje się do dalszego użytku

3. Z magazynu leaseplanu z Wawy czy skąd tam, wysłali dwie nowe opony do wulkanizatora - 2 dni

4. Po montażu nowych opon, auto przywieziono mi pod dom na lawecie a po zastępcze przyjechał ktoś z wypożyczalni z Krakowa do Kielc

 

Mogę powiedzieć, że jestem zadowolony :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.06.2018 o 16:31, wujekcybul napisał:

W takim razie lipna firma. Ja w Masterlease i w BMW mialem rzeczoznawce i zwykle odpryski po kamieniach nie byly brane pod uwage to jest normalne zuzycie eksploatacyjne.

 

Płaciłeś jak za zboże to nie miałeś, tu jest trochę taniej, no to jest trochę gorzej.

 

W przyrodzie finansowej nic nie ginie ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mrBEAN napisał:

 

Płaciłeś jak za zboże to nie miałeś, tu jest trochę taniej, no to jest trochę gorzej.

 

W przyrodzie finansowej nic nie ginie ;)

i20 699 brutto. Za BMW to nie pamieta musilabym w papierach zobaczyc ale cos kolo 1600 brutto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wujekcybul napisał:

i20 699 brutto. Za BMW to nie pamieta musilabym w papierach zobaczyc ale cos kolo 1600 brutto.

1600 brutto za wynajem BMW to super cena.

 

Apropo płynu - w d* mam cały płyn, niech się express z nim buja. Pan w warsztacie stwierdził, że wszystko w porządku, więc kim ja jestem żeby się wypowiadać... W piątek oddaję passka. 13 miesięcy - 32kkm. Niestety nie ma jak przedłużyć/wynająć coś nowego na warunkach obecnego, więc kupiłem jeździdło i już jeżdżę swoim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.06.2018 o 14:56, jqr napisał:

musiałem, dokładne oględziny wykonało dwóch rzeczoznawców i za odpryski lakieru od kamyczków na zderzaku i masce musiałem zapłacić

A o jakiej kwocie mówisz?

 

Za 4 letnie Clio w którym ktoś przewiercił konsolę żeby zamontować cb radio, przedni zderzak był po parkingówce, wypalona dziura w tapicerce, złuszczony lakier na ramce piano black od zapachu, pękniętą przednią szybę od kamienia i kilka mniejszych wgniotów i rys na kilku elementach była faktura 1300 pln, także jakoś nie powala na kolana jako koszt dodatkowy za 4 lata jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jqr napisał:

1500 za odpryski i złażące chromy koło lamp

To faktycznie trochę przegięcie-nie wiem ile kosztowały te chromy w aso ale pewnie grosze, wiec tyle za lakierowanie to zdzierstwo.

 

Za przytarty zderzak tylny plus odpryski na masce kolegę skasowali 1000 po roku w BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Leaseplan jest porażka. Ceny ok ale nawet na wymianę wycieraczki w serwisie można czekac do 3h na autoryzacje. Jaja sobie robia.

Cokolwiek w serwisie pol dnia czekania az leaseplan sie zgodzi. Dramat.

Ha najlepsze jest to ze kolega z pracy wykupował po leasingu Passata. Miale wymieniane klocki i tarcze krótko przed końcem. Leaseplan bierze auto niby na jakiś przeglad przed sprzedażą mimo że auto juz wycenione. Okazało się że warsztat w którym to robili podmienił te części na zużyte. Radzę sie zastanowic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.