Skocz do zawartości

Końcówka drążka kierowniczego


Archer73

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz to nie wiadomo co wybrać,nawet chinczyk potrafi dluzej wytrzymać niż chińczyk insygnowany logiem na pudełku moog, lemforder,kiedyś jak sie kupiło coś z tych marek to płaciło sie więcej wiecej pieniędzy ale czlowiek miał pewnośc ze pojeżdzi dłużej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.07.2018 o 15:19, Waldek40 napisał:

Teraz to nie wiadomo co wybrać,nawet chinczyk potrafi dluzej wytrzymać niż chińczyk insygnowany logiem na pudełku moog, lemforder,kiedyś jak sie kupiło coś z tych marek to płaciło sie więcej wiecej pieniędzy ale czlowiek miał pewnośc ze pojeżdzi dłużej

 

 

Bez przesady ;) jednak chińczyk marki np. Topran ( to już na półce sklepowej jest zepsute) jedna rożni się od produkowanego w Chinach(?) Lemfordera, TRW czy Meyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz a mi 1z2-uch łączników delfaja szybko poleciał, koledze gumy moog tez szybko się rozsypały, jak się trafi to będzie dobrze;], mi na ten przykład końcówka drążka kierowniczego chińska działa od kilku lat pomimo rozwalonej gumy, na przeglądzie zwraca mi na to uwagę diagnosta, a ja się pytam go czy są luzy, nie ma odpowiada;], natomiast chińskie gumy drążka stabilizatora wytrzymały tylko 1500kilometrów i trzeba było wymienić na oryginały Mopara bo żadne zamienniki z markowych firm też nie wytrzymują długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój z Moogiem, Delphi i tym podobnymi.

Lemfordera odradzę akurat w tym przypadku tylko z jednego powodu -  w środku jest CTR (nie zgaduję, wiem). Będziesz miał ładny napis Central Corporation na częściach i Made in Korea na pudełku.

Kup CTR w opakowaniu CTR. Zapłacisz mniej, a to chyba jedne z najlepszych gratów jakie do koreańców można założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, analyzer64 napisał:

Lemforder z tego co spojrzałem na szybko to 64zł. Jego bym brał.

 

W Alhambra całe zawieszenie Lemfordera wytrzymało rok. :no:

Części z lokalnego sklepu, towar biorą z intercarsu. :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, swienty napisał:

 

W Alhambra całe zawieszenie Lemfordera wytrzymało rok. :no:

Części z lokalnego sklepu, towar biorą z intercarsu. :ok:

 

Wiem, że to nie ten sam Lemforder co kiedyś, ale nadal jest ok. Pewnie za jakością stoi cena, bo staniał sporo w ostatnich latach. Z reguły było tak, ze jeśli dany produkt niezłej firmy kosztował 50zł to Lem kosztował 70- a nawet i 100zł czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, analyzer64 napisał:

Wiem, że to nie ten sam Lemforder co kiedyś, ale nadal jest ok.

 

Zależy jak się trafi. Końcówki z TRW powiedziały :papa: chyba po pół roku. Tuleje montowałem 2 razy w ciągu jednego tygodnia, pierwszym razem TRW - wyleciały po tygodniu bo były bardzo miękkie i auto strasznie na nich skrzypiało i mocno się bujało. :totalszok: Później wskoczyły Lemfordery, wytrzymały mniej niż rok.

Natomiast w A3 wymieniałem ze 3 lata temu sworznie, tuleje i końcówki na Lemfordera i do dziś wszystko jest w porządku. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CTR mam sworznie zwrotnicy, zastąpiły sworznie 555, w których guma pękła po obu stronach w ciągu jednego roku. Póki co dają radę, choć chciałbym aby elementy tej firmy były łatwiej dostępne, bo nie wszędzie można kupić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie znowu po zimie guma strasznie spękała w końcówkach CTR. Zauważone przy zmianie kół na wiosnę,  Myslałem, że wulkanizator w zakładzie chciał mnie naciąc na wymianę, ale rzeczywiście wyglądały jakby były od nowosci na aucie. Co prawda luzów nie miały żadnych, ale to kwestia czasu zanim piasek zrobi swoje. W BMW przy 300kkm dalej były fabryczne Lemfordery i o dziwo nie miały luzu, a guma osłony wyglądała jak nowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.07.2018 o 11:47, czachabrava napisał:

A u mnie znowu po zimie guma strasznie spękała w końcówkach CTR. Zauważone przy zmianie kół na wiosnę,  Myslałem, że wulkanizator w zakładzie chciał mnie naciąc na wymianę, ale rzeczywiście wyglądały jakby były od nowosci na aucie. Co prawda luzów nie miały żadnych, ale to kwestia czasu zanim piasek zrobi swoje. W BMW przy 300kkm dalej były fabryczne Lemfordery i o dziwo nie miały luzu, a guma osłony wyglądała jak nowa. 

Trzeba też wziąć pod uwagę to, że w pudełku Lemfordera nie zawsze będzie Lemforder, a w pudełku CTR nie zawsze będzie CTR. Dobrze wiedzieć, kto robił na pierwszy montaż i takie firmy później wybierać, bo to daje największą gwarancję (oprócz części oe), że będzie dobrze. Akurat końcówki CTR są w Hultaju w oryginale, a przynajmniej tylko takie widziałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.07.2018 o 22:21, Archer73 napisał:

Nie masz w Białymstoku żadnego, choćby małego sklepiku, który współpracuje z wieloma hurtowniami?

To tam się udaj, będą jak nie na miejscu, to z dnia na dzień w rozsądnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.07.2018 o 13:42, AstraC napisał:

Delphi robi wbrew pozorom przyzwoitej jakości graty do samochodów, w akceptowalnych cenach

w pandzie wahacz delphi wytrzymał mi pół roku. a wcale tani nie był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, goofer007 napisał:

Nie masz w Białymstoku żadnego, choćby małego sklepiku, który współpracuje z wieloma hurtowniami?

To tam się udaj, będą jak nie na miejscu, to z dnia na dzień w rozsądnej cenie.

Oczywiście, że są i kupi to w cenach z alledrogo, bez problemów z oddaniem itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.