Skocz do zawartości

Tłumik końcowy jaki?


steyr

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

przed wyjazdem wakacyjnym wsunąłem się pod mojego "dziadka" i zauważyłem korozję na końcowym tłumiku na spawie łączącym rurę z puszką. I pytanie teraz, na co wymienić? Obecny to Bosal i przejechane ~100kkm na lpg. Zastanawiam się nad Asmet-em? Co sądzicie? Ktoś jeszcze wymienia tłumiki, czy sprzedają auta w takim wypadku?😁 pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, steyr napisał:

Cześć,

 

przed wyjazdem wakacyjnym wsunąłem się pod mojego "dziadka" i zauważyłem korozję na końcowym tłumiku na spawie łączącym rurę z puszką. I pytanie teraz, na co wymienić? Obecny to Bosal i przejechane ~100kkm na lpg. Zastanawiam się nad Asmet-em? Co sądzicie? Ktoś jeszcze wymienia tłumiki, czy sprzedają auta w takim wypadku?😁 pozdrawiam

Najtańszy wystarczy na 2 lata, Asmet na 3, może 4 lata, Bosal itp, na trochę dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja:

07.401 z Polmo Ostrów w wykonaniu nierdzewnym. Nie jest to typowa nierdzewka (magnes przyciąga), ale mam w SC już z 3 lub 4 sezon i jest całkiem ładny. Niestety 2 razy droższy od zwykłego i wg katalogu do Punto II 1.2 8V - 240zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, lukaszek1207 napisał:

Moja propozycja:

07.401 z Polmo Ostrów w wykonaniu nierdzewnym. Nie jest to typowa nierdzewka (magnes przyciąga), 

Przykładowo 0H13 - 2H13 jest to stal o podwyższonych właściwościach anykorozyjnych, tak jak podałeś łapie ją magnes.

Pełna nierdzewka to np. 1H18N9T.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po doswiadczeniach z tych tlumikow ogolnodostepnych kupuje teraz tanioche,po co placic za firme skoro i tak wiekszosc robi na jwdno kopyto. Co do korozji. Doswiadczenia z rajdow amatorskich nauczyly mnie malowania tlumika wlasnie farba 400st czarny mat . i mialem spokoj na lata. A katowalem auto w xtremalnych warunkach. Tak wiec... 

 

Teraz w czasach pokryzysysowych wiekszosc firm i tak ma wlaczony tryb oszczedzania- tak wiec sami wybierajcie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak apropos, 2,5 roku temu stałem przed podobnym wyborem. Asmeta każdy odradzał, bo to najtańsze barachło, Polmo Ostrów tak samo, więc wziąłem okazyjnie Walkera (Bosal był w kosmicznej cenie, a rzeczony trafił się okazyjnie). I jedyne, co mi się nie podoba, to brzmienie - myślałem, że kompletny wydech takiej firmy będzie aksamitny, cichutki. A tak nie jest. Trzeba było wziąć Asmeta 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w gofrze asmet brzmi zacnie

 

polmostrów wytrzymał 3 lata i poszedł wzdłuż na spawie

 

akurat teraz w octavi wymieniam cały wydech, kata i koncowy

 

końcowy wziąłem z asmeta a kat z rurą i plecionką jest polskiej produkcji ...na "j"...zdziwiło mnie że jest zrobiony z kwasowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.