Skocz do zawartości

[KzAK] Nowe, duże do 250 tys.


pfikusny

Rekomendowane odpowiedzi

Założenia:

- Nowe
- Duże (głównie chodzi o bagażnik) - mieścić się ma: 2 dorosłych, dziecko i labrador 😀

- Do 250 tys. zł. (granica ruchoma)

- "Trochę prestiżowe"

- automat

- navi, tel itp - musi być kompletne wyposażenie, wodotryski można pominąć

- silnik - odpada wszystko poniżej 200 koni

- mile widziane 4x4

- jak największa bezawaryjność w okresie eksploatacji (jeśli byłoby tańsze to powiedzmy 3-4 lata, jeśli droższe 5-6) - rocznie 25/30 tys. km

 

Obecne auto:
Audi A4, B8, Q, kombi

 

----------------

 

Kandydaci na chwilę obecną:

- Lexus NX

- Q7 z wyprzedaży 2017 (ale cena mocno ponad pierwotne założenie więc bym go jednak nie brał pod uwagę)

- nieśmiertelny Passat (to akurat mój typ, bo sensownie wyposażony mieściłby się w okolicach 200 tys)

- A6 - w podobnej wersji jak obecne A4...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założenia:
- Nowe
- Duże (głównie chodzi o bagażnik) - mieścić się ma: 2 dorosłych, dziecko i labrador
- Do 250 tys. zł. (granica ruchoma)
- "Trochę prestiżowe"
- automat
- navi, tel itp - musi być kompletne wyposażenie, wodotryski można pominąć
- silnik - odpada wszystko poniżej 200 koni
- mile widziane 4x4
- jak największa bezawaryjność w okresie eksploatacji (jeśli byłoby tańsze to powiedzmy 3-4 lata, jeśli droższe 5-6) - rocznie 25/30 tys. km
 
Obecne auto:
Audi A4, B8, Q, kombi
 
----------------
 
Kandydaci na chwilę obecną:
- Lexus NX
- Q7 z wyprzedaży 2017 (ale cena mocno ponad pierwotne założenie więc bym go jednak nie brał pod uwagę)
- nieśmiertelny Passat (to akurat mój typ, bo sensownie wyposażony mieściłby się w okolicach 200 tys)
- A6 - w podobnej wersji jak obecne A4...?


Cx9?

wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, camel00 napisał:

Jeep GC? Wersja Limited to 250k.

Plus fantazja, minus rabat ;] 

No, i to dopiero fajnie brzmi. :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pfikusny napisał:

Założenia:

- Nowe
- Duże (głównie chodzi o bagażnik) - mieścić się ma: 2 dorosłych, dziecko i labrador 😀

- Do 250 tys. zł. (granica ruchoma)

- "Trochę prestiżowe"

- automat

- navi, tel itp - musi być kompletne wyposażenie, wodotryski można pominąć

- silnik - odpada wszystko poniżej 200 koni

- mile widziane 4x4

- jak największa bezawaryjność w okresie eksploatacji (jeśli byłoby tańsze to powiedzmy 3-4 lata, jeśli droższe 5-6) - rocznie 25/30 tys. km

 

Obecne auto:
Audi A4, B8, Q, kombi

 

----------------

 

Kandydaci na chwilę obecną:

- Lexus NX

- Q7 z wyprzedaży 2017 (ale cena mocno ponad pierwotne założenie więc bym go jednak nie brał pod uwagę)

- nieśmiertelny Passat (to akurat mój typ, bo sensownie wyposażony mieściłby się w okolicach 200 tys)

- A6 - w podobnej wersji jak obecne A4...?

BMW X5

Volvo v90 CC

NX - najgorsze auto o jakim kiedykolwiek myślałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pfikusny napisał:

 

Kandydaci na chwilę obecną:

- Lexus NX

- Q7 z wyprzedaży 2017 (ale cena mocno ponad pierwotne założenie więc bym go jednak nie brał pod uwagę)

- nieśmiertelny Passat (to akurat mój typ, bo sensownie wyposażony mieściłby się w okolicach 200 tys)

- A6 - w podobnej wersji jak obecne A4...?

 

Volvo XC90 - trzeba dołożyć ca 30-40 kPLN.

Volvo XC60 - trafisz fajne w tej cenie.

Volvo V90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, mati1.6dohc napisał:

 

Chyba X3 za tyle $

Przy dobrych układach da się wyrwać demo z nikłym przebiegiem za 250-260kzł BMW X5, przy czym mówimy o wersjach, które kosztowały w granicach 300-330k, a nie te co kosztowały wyjściowo 400kzł+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Sebbeks napisał:

Przy dobrych układach da się wyrwać demo z nikłym przebiegiem za 250-260kzł BMW X5, przy czym mówimy o wersjach, które kosztowały w granicach 300-330k, a nie te co kosztowały wyjściowo 400kzł+.

30 % bez problemu na auto nowe bez przebiegu nie demo. Miesiąc temu było dużo aut do wyboru do koloru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowanie poszedlbym w Volvo . V90,ewentualnie XC90 choc SUV nie lubie. A dlaczego Volvo ?? Bo zdecydowanie mniej tego na drogach niz Audi,Mercedesa i Bmw. Ale patrząc na to czym jezdzisz i na Twoje typy to widzę

,że fan made in Germany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukałbym czegos z rocznych A6. W tej cenie kupisz jeszcze z 4 latami gwarancji 3.0 TDI. Chyba że zależy Ci na spalaniu to TDI 190 4x4 i zostanie z tych 250k worek pieniędzy.

Co do volvo obecne są... dziwne w środku. Poza tym właściwości jezdne i jakość... papierowe skóry, sam nie wiem. Zawieszenie w xc90 rozbujane i głośne, do nowego Q7 sie nie umywa, z s/v90 nie miałem do czynienia ale pewnie podobnie. Poprzednie volvo traciły mocno na wartości pewnie teraz będzie podobnie. Trzymaj się audi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wesol napisał:

Ja zdecydowanie poszedlbym w Volvo . V90,ewentualnie XC90 choc SUV nie lubie. A dlaczego Volvo ?? 

Nowe, duże Volvo nawet ładnie prezentują się na ulicach - i czuć od nich piniądz :ok:;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo w sumie prezentuje się dość fajnie... ale z zewnątrz.
Trzeba będzie przejść się do salonu.

Co do lexusa to jednak zmiana planów - na RXL... Mi akurat jeszcze mniej się podoba, bo ma koszmarną cenę :P

 

Co raz bardziej jesteśmy przekonani, że A4 da radę jeszcze z rok pojeździć 🤣

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo masz teraz dwie drogi, albo średnie wersje samochodów typu A6,V90, albo najbogatsze półkę niżej, jak Passaty, Insignia GSi czy Mondeo Vignale (w założeniach fajny program, ale trzebaby sprawdzić co jeszcze zawiera).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rwIcIk napisał:

Nowe, duże Volvo nawet ładnie prezentują się na ulicach - i czuć od nich piniądz :ok:;]

 

Też mam podobne odczucia. Jestem zszokowany, ale gdybym teraz szukał dużego auta XC90 byłoby poważnie rozpatrywane.

Co prawda wyłącznie silniki 4-cylindrowe, ale może można z tym żyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maxit napisał:

Też mam podobne odczucia. Jestem zszokowany, ale gdybym teraz szukał dużego auta XC90 byłoby poważnie rozpatrywane.

Co prawda wyłącznie silniki 4-cylindrowe, ale może można z tym żyć.

XC60 też fajnie się prezentuje i nie ustępuje większemu :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rwIcIk napisał:

XC60 też fajnie się prezentuje i nie ustępuje większemu :ok:

 

Idąc w tę stronę, to znajomy odebrał miesiąc temu XC40 i w sumie przestrzeń pasażerska jest nadspodziewanie obszerna. Z bagażnikiem gorzej.

Potrzebuję dużego auta, bo moja pierwsza żona potrafi zorganizować taki bagaż, że każde auto zawali po sufit... ;];];]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.07.2018 o 23:27, AstraC napisał:

to ja chyba już odstaję od współczesnego pojmowania prestiżu itp. ale mam 2 pytanka:

 

- od kiedy Volvo kojarzy się z prestiżem:hmm: to należy do Audi, Bmw, Mercedes-a 

- 250 tys. na auto, które nie bardzo może odjechać SC 1.2 16v 106ps? - z tym akurat się nie mierzyłem ale z jakimś suv-em podniesionym turbo w benzynie by Volvo i był problem więc obstawiam, że tutaj będzie w praktyce jeszcze gorzej

- za praktycznie połowę tej kwoty jest Mazda 6, właśnie się powożę tym przez jakiś czas - nie mam nic wspólnego z promowaniem marki itp;]

- poleć lepiej jakieś Opla;]

 

pozdr

 

Do autora wątku - brać 5-kę, nie wiem jak z cenami, dla lekarzy w tamtym roku były w fajne upusty, nie wiem jak jest teraz

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jacob24 napisał:

to ja chyba już odstaję od współczesnego pojmowania prestiżu itp. ale mam 2 pytanka:

 

- od kiedy Volvo kojarzy się z prestiżem:hmm: to należy do Audi, Bmw, Mercedes-a 

- 250 tys. na auto, które nie bardzo może odjechać SC 1.2 16v 106ps? - z tym akurat się nie mierzyłem ale z jakimś suv-em podniesionym turbo w benzynie by Volvo i był problem więc obstawiam, że tutaj będzie w praktyce jeszcze gorzej

- za praktycznie połowę tej kwoty jest Mazda 6, właśnie się powożę tym przez jakiś czas - nie mam nic wspólnego z promowaniem marki itp;]

- poleć lepiej jakieś Opla;]

 

pozdr

 

Do autora wątku - brać 5-kę, nie wiem jak z cenami, dla lekarzy w tamtym roku były w fajne upusty, nie wiem jak jest teraz

 

 

 

 

Przejdź sie do salonu, wsiądź , pomacaj i porównaj z konkurencją. Nowe czy starsze Volvo z odpowiednikami z tych lat. Zobaczysz różnicę. Wkład Volvo w bezpieczeństwo też jest niezaprzeczalny. Wielka niemiecka trójka budowała prestiż na czym innym (osiągi, inowacje techniczne itp.) To ,że poległo przy SC, większość aut polegnie z taka wydmuszką, a Volvo akurat nigdy nie było i nie jest nastawione na super osiągi tylko na komfort i bezpieczne przemieszczanie się.  Dla mnei Volvo ma jeszcze jedną ,niezaprzeczalną zaletę. Mianowicie jeździ tego zdecydowanie mniej niż innych aut , także tych premium, dzieki temu co drugie mijane auto nei będzie takie  samo jak moje, dla mnie to ogromna zaleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.