Skocz do zawartości

lpg vs diesel vs pb vs hybryda


deszczowyRoman

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, wladmar napisał:

Niech zgadnę przez przeczytaniem artykułu - tekst jest sponsorowany przez czołowego producenta i promuje rozwiązanie hybrydowe?

Nie, przypadkiem tak dobrali roczny przebieg. Gdyby podstawić roczne przebiegi przeciętnego Kowalskiego wygrywa benzyna. Nawet coś tam przebąkują między wierszami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy kupuje auto takie jakie mu wygodniej. Ja osobiscie nie kupilbym benzyny. Osobiscie wole klekota ... Za to odejscie. Wiem wiem benzyny tez tak maja. Te x pojemnnosci. Niestety wole rope. Nie oszczedzam auta i tak pali mi do 8l/100 kiedy benzyniak juz by grubo ponad 12 i dna nie widac.

 

 Kazdy ma gusta i gusciki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vadero napisał:

Super - wzięli wyniki spalania z tabelki producenta, czyli założyli że hybryda będzie paliła 3.6/100 ;) poza miastem - kto hydrydami troche pojeździł, ten wie... ;)

3.6 to oczywiscie bujda ale i tak pala sporo mniej niz zwylke benzyny. Prius 3500km w wakacje do Wloch, srednie 5.5 z calego wyjazdu.

Zima z boxem do AUT 7 i to byl max co mi spalil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, zinger napisał:

3.6 to oczywiscie bujda ale i tak pala sporo mniej niz zwylke benzyny. Prius 3500km w wakacje do Wloch, srednie 5.5 z calego wyjazdu.

Zima z boxem do AUT 7 i to byl max co mi spalil.

Przy jakich prędkościach przelotowych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Aaron napisał:

http://www.auto-swiat.pl/porady/diesel-hybryda-benzyna-czy-lpg-koszty-paliwa-i-serwisu/467ze2

taki artykulik

troche pomieszali z instalacja lpg

o iile dobrze pameitam do tego silnika mozna zamontowac instalacje IV generacji za 2700zł,

dziwi mnie koszt napraw 6000zł

W ogóle te koszty przeglądów i napraw jakieś dziwne.

Ale te 6000 w LPG kontra 2500 w benzynie dziwi.

Mam LPG od 9 lat, prawie 150kkm i w zeszłym roku musiałem wymienić zawór tankowania a ze 3-4 lata temu regenerować reduktor  no i walczyłem jeszcze z cieknącym wężem, ale to też po dobrych 6-ciu latach. Dobra, świece szybciej padają, ale to też nie taki koszt, poza tym nie kwalifikowałbym tego jako naprawa tylko przegląd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Majkiel napisał:

Dobra, świece szybciej padają, ale to też nie taki koszt, poza tym nie kwalifikowałbym tego jako naprawa tylko przegląd.

przegląd, a może raczej serwis z mniejszym interwałem niż przy noPb. Bo tak do tego trzeba podejść. Zwiększona częstotliwość wymiany świec, przy LPG, zmniejsza prawdopodobieństwo awarii kabli i cewek, a jednocześnie poprawia jakość pracy silnika. Świece są tanie, ale kable i cewki już często takie tanie nie są, wszystko zależy od konkretnego auta.

Jakby na to nie patrzeć koszty/1km, przy tak zawyżonych kosztach dla LPG, są na poziomie hybrydy. Gdyby koszty dla LPG były urealnione, tak samo jak spalanie dla hybrydy, to wynik byłby odwrotne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ozarek napisał:

Gdyby koszty dla LPG były urealnione, tak samo jak spalanie dla hybrydy, to wynik byłby odwrotne.

 

Ale że niby co - w cyklu mieszanym przy przebiegach 30kkm rocznie Auris spalanie na poziomie 5.5l/100km jest nierealne? Dla hybrydy dodałbym jednak trochę kosztów eksploatacji - ciężka bateria nieco bardziej obciąża zawieszenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, grogi napisał:

Ale że niby co - w cyklu mieszanym przy przebiegach 30kkm rocznie Auris spalanie na poziomie 5.5l/100km jest nierealne?

patrząc na korelację ich założeń z danymi fabrycznymi to trzeba stwierdzić, że przyjmowali jak im pasowało do założonej tezy.

Przy automacie dla noPb +2,3l(+40%), LPG kolejne +2l, dla ON +0,6l(+10%) dla hybrydy +1,7l (+45%) - serio wygląda Ci to na logiczne założenia?

 

Nie twierdzę, że hybryda nie zmieści się w tych 5,5l/100km, tylko że te ich wyjściowe cyferki trzeba urealnić bo teraz tylko zakłamują rzeczywistość.

Przy spokojnej jeździe taki Auris hybrydowy to się pewnie i w 5 zmieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Aaron napisał:

http://www.auto-swiat.pl/porady/diesel-hybryda-benzyna-czy-lpg-koszty-paliwa-i-serwisu/467ze2

taki artykulik

troche pomieszali z instalacja lpg

o iile dobrze pameitam do tego silnika mozna zamontowac instalacje IV generacji za 2700zł,

dziwi mnie koszt napraw 6000zł

Ty też dostałeś coś w łape że sponsoring uprawiasz? :hehe:

czemu mnie nie dziwi że hybryda wygrała ;l

naprawy z bezawaryjnych tojotach??? liderze niezawodności??? PROWOKACJA!!! przecież piszą że tojoty się nie psują ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Ozarek napisał:

Nie twierdzę, że hybryda nie zmieści się w tych 5,5l/100km, tylko że te ich wyjściowe cyferki trzeba urealnić bo teraz tylko zakłamują rzeczywistość.

Przy spokojnej jeździe taki Auris hybrydowy to się pewnie i w 5 zmieści.

 

No przecież test jest tak stronniczy, ze nie ma w sumie o czym dyskutować. Tak dobrano przebieg, naciągnięto kwotę zakupu, wymyślono koszty napraw - żeby było jak ma wyjść...

 

Ale osobiście i tak bym kupił hybrydę ;) Mam teraz diesla, który jeździ tanio, się nie psuje i spełnia absolutnie wszystkie nasze potrzeby - ale z tęsknotą spoglądam na każdego mijanego Priusa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

Osobiscie wole klekota ... Za to odejscie. Wiem wiem benzyny tez tak maja. Te x pojemnnosci.

Aż spojrzałem, czy to nie jest post sprzed 10 lat.

Owo "odejście" to zasługa turbiny, a nie klekotania.

A jakiś czas temu ktoś odkrył, że turbinę do benzyniaka też da się wcisnąć.

14 godzin temu, zinger napisał:

Prius 3500km w wakacje do Wloch, srednie 5.5 z calego wyjazdu.

Stary 1.8 tsi w ciężkim superbie - Włochy raz 7.0, raz 7.2 z całego wyjazdu.

Przez Słowację średnia 106 km/h, spalanie 6.5.

Jazdy po mieście nie porównuję, bo tu przyznaję, że jest spora różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Polarny napisał:

A jakiś czas temu ktoś odkrył, że turbinę do benzyniaka też da się wcisnąć.

 

Nie odkrył. Inżynieria materiałowa posunęła się na tyle do przodu, że można taką turbinę zrobić po taniości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Polarny napisał:

Aż spojrzałem, czy to nie jest post sprzed 10 lat.

Owo "odejście" to zasługa turbiny, a nie klekotania.

A jakiś czas temu ktoś odkrył, że turbinę do benzyniaka też da się wcisnąć.

Stary 1.8 tsi w ciężkim superbie - Włochy raz 7.0, raz 7.2 z całego wyjazdu.

Przez Słowację średnia 106 km/h, spalanie 6.5.

Jazdy po mieście nie porównuję, bo tu przyznaję, że jest spora różnica.

A ile oleju dodatkowo na 100km ? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Polarny napisał:

 

Stary 1.8 tsi w ciężkim superbie - Włochy raz 7.0, raz 7.2 z całego wyjazdu.

Przez Słowację średnia 106 km/h, spalanie 6.5.

Jazdy po mieście nie porównuję, bo tu przyznaję, że jest spora roznica

No i? Przeciez wiadomo, ze hybryda daje wieksze korzysci w miescie ale bzdury pisza ci co twierdza, ze na trasy sa bez sensu. Roznica na korzysc hybrydy vs benzyna jest wtedy mniejsza ale tez jest. 1.7l/100km na dystansie 3500km daje dodatkowe 60l. 

A Prius byl z 2005r jesli wiek ma dla Ciebie takie znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, grogi napisał:

No przecież test jest tak stronniczy, ze nie ma w sumie o czym dyskutować. Tak dobrano przebieg, naciągnięto kwotę zakupu, wymyślono koszty napraw - żeby było jak ma wyjść...

otóż to i tylko o to mi chodziło :ok:

1 godzinę temu, grogi napisał:

Ale osobiście tak bym kupił hybrydę ;)

przy moich obecnych przebiegach też bym to brał pod uwagę

Godzinę temu, grogi napisał:

Nie odkrył. Inżynieria materiałowa posunęła się na tyle do przodu, że można taką turbinę zrobić po taniości. 

tu chodzi o osprzęt do benzyniaka, bezpośrednie wtryski ect - rzeczy wynikające z cechy benzyny. Z punktu widzenia inż. mat. tu się niewiele zadziało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Ozarek napisał:

przy moich obecnych przebiegach też bym to brał pod uwagę

 

Jest jeszcze jedna rzecz - z hybrydą dostajesz automat, do którego w pozostałych przypadkach trzeba nieco dopłacić... Ja manuala nie chcę, płaczę jak przez jeden dzień w roku jade zastępczym z patykiem... 

 

8 minut temu, Ozarek napisał:

tu chodzi o osprzęt do benzyniaka, bezpośrednie wtryski ect - rzeczy wynikające z cechy benzyny. Z punktu widzenia inż. mat. tu się niewiele zadziało

 

To też. Rozwój systemów wtrysku pozwolił na dużo dokładniejszą kontrolę dawki paliwa i składu mieszanki, a co za tym idzie i temperatury gazów wydechowych.

 

Niemniej temperatura spalin w silniku benzynowym jest wciąż wyższa niż w dieslu. Trzeba dobrych materiałów, żeby taka turbina była trwała. 

Pewnie - kiedyś się dało - Saab dokładał turbo do silników benzynowych od dawna.. Ale te auta cenowo były w zakresie premium. Teraz nawet Dacia ma turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Vadero napisał:

Super - wzięli wyniki spalania z tabelki producenta, czyli założyli że hybryda będzie paliła 3.6/100 ;) poza miastem - kto hydrydami troche pojeździł, ten wie... ;)

a to niby różni się hybryda vs inne auto vs tabelka producenta? :)

poza tym nie przeczytałeś - przyjęli średnio 5.5 litra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MarcG napisał:

A ile oleju dodatkowo na 100km ?

Wymyśl sobie jakąś liczbę i uznaj ją za obowiązującą. Przecież chodzi tylko o to, byś się lepiej poczuł.

4 godziny temu, zinger napisał:

1.7l/100km na dystansie 3500km daje dodatkowe 60l. 

Tylko że ja nie tyle porównuję tu hybrydę do benzyniaka, co wskazuję, że PRZESTARZAŁY, ciężki benzyniak pali niewiele więcej.

Trzeba by porównać benzyniaka 1.5 o podobnej masie.

 

To, co zyskałeś, to zapewne jazda w zmiennych warunkach, których w moim przypadku też było sporo - przecież co jakiś czas musiałem przyhamować. Bo przecież przewaga hybrydy polega na tym, że odzyskuje energię hamowania. Gdy jedzie się ze stałym obciążeniem, to trzeba energię produkować, a w hybrydzie jej jedynym źródłem jest silnik spalinowy (chyba że to plug-in).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, grogi napisał:

Nie odkrył. Inżynieria materiałowa posunęła się na tyle do przodu, że można taką turbinę zrobić po taniości.

Co nie zmienia faktu, iż "odejście" klekota to zasługa turbiny, a nie klekota jako takiego, a turbina jest teraz powszechna też w benzyniakach dla działkowców.

Kiedyś przetestowałem działanie turbiny (a właściwie jego brak) w klekocie, gdy w starym gracie odłączyła się rura z powietrzem i nie było doładowania. Za to dźwięk silnika paradoksalnie mocno się usportowił. Jednak zachwalanego tu klekotowego "odejścia" zdecydowanie nie było.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, grogi napisał:

 

 

Mialem takiego samego Priusa jak @zinger - przy 130-140 pali 6.Wystarczy chwilę zwolnić, i spala zauważalnie mniej.

Bardzo dobry wynik, szczerze nie spodziewałem się takiego.

 

Wg, tego filmiku jedzie trochę szybciej próba też krótka i jest lekko ponad 7l/100km co de facto nie jest jakimś tragicznym wynikiem.

 

https://www.youtube.com/watch?v=a2TzILjS9LU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, grogi napisał:

Niemniej temperatura spalin w silniku benzynowym jest wciąż wyższa niż w dieslu. Trzeba dobrych materiałów, żeby taka turbina była trwała. 

ale same gazy są mniej agresywne erozyjnie i to się znosiło. Tubriny w benzyniakach były i są trwalsze niż te w klekotach.

7 godzin temu, grogi napisał:

Teraz nawet Dacia ma turbo...

ale to nie przez nagły rozwój materiałów tylko przez wyśrubowane normy emisji. Zwyczajnie łatwiej je spełnić te normy małą kosiarką z turbo niż większym atmosferycznym.

Problem polega na tym, że te badania mają się nijak do rzeczywistości i taka turbokosiarka jeżdżona dynamicznie pali dużo więcej niż porównywalny osiągami, większy atmosferyczny.

Turbo żyje, turbo pije...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Polarny napisał:

Co nie zmienia faktu, iż "odejście" klekota to zasługa turbiny, a nie klekota jako takiego, a turbina jest teraz powszechna też w benzyniakach dla działkowców.

 

Trochę nieprawda, bo to zasługa góry momentu na niskich obrotach, których benzyny (nawet z turbiną) nie mają. Jest jednak inny sposób rozwijania mocy. Turbobenzyna jedzie w większym zakresie obrotów ale robi to jednak łagodniej niż diesel, który przyspiesza wściekle ale krótko.

 

7 godzin temu, Polarny napisał:

Kiedyś przetestowałem działanie turbiny (a właściwie jego brak) w klekocie, gdy w starym gracie odłączyła się rura z powietrzem i nie było doładowania. Za to dźwięk silnika paradoksalnie mocno się usportowił. Jednak zachwalanego tu klekotowego "odejścia" zdecydowanie nie było.

 

Bo to jest połączenie klekota i turbiny. Zresztą chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie porównuje auta zaprojektowanego jako wolnossące do auta zaprojektowanego jako turbo, tylko z uszkodzoną turbiną. Przecież tam masz zupełnie inne oprogramowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.07.2018 o 17:59, Aaron napisał:

http://www.auto-swiat.pl/porady/diesel-hybryda-benzyna-czy-lpg-koszty-paliwa-i-serwisu/467ze2

taki artykulik

troche pomieszali z instalacja lpg

o iile dobrze pameitam do tego silnika mozna zamontowac instalacje IV generacji za 2700zł,

dziwi mnie koszt napraw 6000zł

Koszt naprawy auta majacego LPG jest wyssany z palca przez pismaka, ktory nigdy LPG zapewne nie posiadal.

Ponadto mam dziwne wrazenie, ze ktos szczerze sie usmiechnal za przychylnosc.

mam auta LPG od 20 lat.

Przy hudraulicznych popychaczach koszt napraw....zaden.

W przypadku regulacji recznej raz na 50-100 tys km wydatek 400-1500zl co  odejmujac od oszczednosci na LPG i tak BAAARDZO sie oplaca.

Drozszy przeglad o 69 zl, kable za 80-300 co 50 tys km czy swiece za 100zl po 20-50 tys to mozna pominac przy spalaniu NoPB 8 LPG 10, koszt 40zl vs 20zl (jakis ulamek na paliwo) na dystansie 50000km oszczedznosci to na szybko 10000 zl, odejmijmy nawet 1000 zl toi tak jest niezle.

Pytanie na ile diesle sa kosztowne?

Do 250-300 tys km  zapewne wiekszosc spokojnie sie dokula bez wielkiej hecy

 

Hybrydy sa ok w miasto ale wyzsza cena zakupu na poziomie 15 k to instalka 3500 dobra i 12 k na LPG co daje ok 60000km za free:) niemal na dzien dobry wiec w moim przypadku 4-5 lat.

Wyliczenia sa zaokraglone dla latwosci wyliczen.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, iż "odejście" klekota to zasługa turbiny, a nie klekota jako takiego, a turbina jest teraz powszechna też w benzyniakach dla działkowców.

Kiedyś przetestowałem działanie turbiny (a właściwie jego brak) w klekocie, gdy w starym gracie odłączyła się rura z powietrzem i nie było doładowania. Za to dźwięk silnika paradoksalnie mocno się usportowił. Jednak zachwalanego tu klekotowego "odejścia" zdecydowanie nie było.

 

Co za głupoty piszesz, niesprawne auto zawsze będzie jeździć gorzej niż sprawne.

 

Wynikiem miziania po telefonie powstała ta wiadomość.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ryb napisał:

Trochę nieprawda, bo to zasługa góry momentu na niskich obrotach, których benzyny (nawet z turbiną) nie mają.

Czyli wg ciebie chodzi o "odejście" przy 60 km/h na najwyższym biegu?

8 godzin temu, Ryb napisał:

Zresztą chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie porównuje auta zaprojektowanego jako wolnossące do auta zaprojektowanego jako turbo, tylko z uszkodzoną turbiną. Przecież tam masz zupełnie inne oprogramowanie.

Więc porównaj sobie klekota bez turbiny i właściwym nieturbinowym oprogramowaniem z klekotem z turbiną. A jeżeli trudno ci będzie znaleźć bezturbinowego klekota, to porównaj benzyniaki. Z tą samą mocą albo pojemnością - jak sobie wolisz, byle jeden był z turbiną a drugi bez.

Jak porównasz, to zadaj sobie pytanie, co właściwie chcesz udowodnić. Jedyne, co ci potrzeba, to wykazanie, że benzyniak z turbiną "odejścia" lepszego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Polarny napisał:

Czyli wg ciebie chodzi o "odejście" przy 60 km/h na najwyższym biegu?

Więc porównaj sobie klekota bez turbiny i właściwym nieturbinowym oprogramowaniem z klekotem z turbiną. A jeżeli trudno ci będzie znaleźć bezturbinowego klekota, to porównaj benzyniaki. Z tą samą mocą albo pojemnością - jak sobie wolisz, byle jeden był z turbiną a drugi bez.

Jak porównasz, to zadaj sobie pytanie, co właściwie chcesz udowodnić. Jedyne, co ci potrzeba, to wykazanie, że benzyniak z turbiną "odejścia" lepszego nie ma.

 

Silnik doładowany ma zupełnie inaczej zaprojektowany układ dolotowy, wylotowy, fazy rozrządu itd. niż silnik niedoładowany. Auto, w którym zepsuła się turbina jest właśnie takie - zepsute. Nie ma absolutnie żadnego sensu porównywać osiągów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, grogi napisał:

 

Silnik doładowany ma zupełnie inaczej zaprojektowany układ dolotowy, wylotowy, fazy rozrządu itd. niż silnik niedoładowany. Auto, w którym zepsuła się turbina jest właśnie takie - zepsute. Nie ma absolutnie żadnego sensu porównywać osiągów. 

 

Równie dobrze można pojechać autem z silnikiem czterocylindrowym z uszkodzonym jednym cylindrem i na tej podstawie snuć teorie że silniki trzycylindrowe się do niczego nie nadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Ryb napisał:

Równie dobrze można pojechać autem z silnikiem czterocylindrowym z uszkodzonym jednym cylindrem i na tej podstawie snuć teorie że silniki trzycylindrowe się do niczego nie nadają.

 

I tak nierówno pracują 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grogi napisał:

 

Silnik doładowany ma zupełnie inaczej zaprojektowany układ dolotowy, wylotowy, fazy rozrządu itd. niż silnik niedoładowany. Auto, w którym zepsuła się turbina jest właśnie takie - zepsute. Nie ma absolutnie żadnego sensu porównywać osiągów. 

Pewnie dlatego napisałem wyżej o porównywaniu uturbionego i wolnossaka. O tej samej pojemności lub mocy. 

Zacytowałeś to, ale na to nie odpowiedziałeś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.07.2018 o 19:25, Vadero napisał:

Super - wzięli wyniki spalania z tabelki producenta, czyli założyli że hybryda będzie paliła 3.6/100 ;) poza miastem - kto hydrydami troche pojeździł, ten wie... ;)

I zapomnieli napisać że hybryda  jak to hybryda- bedzie się psuła!

Nawet na forum Toyoty calkiem jawnie o tym niektórzy piszą:

Cytuj

Witam . Nadszedl dzien kiedy silnik spalinowy w moim priusie powiedzial dosc . Po przejechaniu 820k km . Plyn chlodzacy dostal sie do pierwszego cylinda . Po sprawdzeniu kompresji w cylindrach wyszlo : 1 cyl = 10 bar , 2cyl = 13bar , 3cyl=14 , 4 cyl= 14bar. Samochod od samego poczatku jezdzil na oleju 0W-20 od toyoty  . Plyny , filtry , swiece , wymieniane byly regularnie , czasem czesciej niz zalecal producent . W sumie znalazlem 67 faktur na olej . W czasie calej eksploatacji w samochodzie wymieniane byly 4x tarcze przod , 6x klocki przod , 1x tarcze z klockami z tylu . Zawieszenie oryginalne za wyjatkiem gum stabilizatora ktore wymienilem w zeszlym roku .

Najgorsze że  ten  pechowy gość  sprzedał swojego pierwszego priusa już po przejechaniu 620kkm [calkowicie sprawnego] aby kupić ten zlom

Co innego dizelki-bezproblemowe co na przykladzie Vectry C może potwierdzić kol.@ Bizz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ghost2255 napisał:

Straszny badziew te hybrydy-820 000km i już silnik złom?😜

 

Diesel od Helmuta pewnie nawet by nie jęknął ;l;l

Diesel od helmuta nie ma takiego przebiegu. Po przekroczeniu 300kkm "magicznie" robi się 160kkm lub 180kkm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, wlad napisał:

 

Co innego dizelki-bezproblemowe co na przykladzie Vectry C może potwierdzić kol.@ Bizz.

 

Na otomoto czy innym allegro masz tysiące zupełnie sprawnych diesli z takimi przebiegami. Odfiltruj sobie ogłoszenia od handlarzy w których podają oni przebiegi powyżej 200kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.