Skocz do zawartości

Astra 1.4 turbo LPG


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Pado napisał:

 

ale tak czy owak nie zgadzam się, że jest taka przepaść jakościowa...

Jest. Byłem na jeździe testowej tipo z silnikiem 120KM w jakiejś środkowej wersji. 

Zajęłem miejsce za kierownicą i zacząłem ustawiać pod siebie. Najpierw złapałem za jakąś gąbkę wystajacą z miejsca gdzie jest wajha od regulacji kierownicy. Później złapałem za pokrętła nawiewów i wystraszyłem się że odpadną. No wyglada to jak jakiś tandetny zamiennik z aliexpress 8]

Po czym rzuciłem okiem na zegary które przypominają te z poloneza. Podobnej jakości nadruk cyferek na plastiku.

A na koniec zauważyłem wyciek kleju do szyb spod słupka :facepalm:

O dziwo jazda próbna była całkiem przyjemna. Przyjemny silnik, skrzynia z fajną gałką i prowadzenie OK. Auto przestronne i pakowne.

 

Więc pod względem wykonania wnętrza to wiekowa już astra J w podstawowej wersji to klasa premium vs. środkowa tipo...

Możliwe że w wypasionej wersji tipo jest lepiej. Ale nie będę sprawdzać :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

O ile dobrze kojarze to cena takich wersji jest tez dosc podobna ;)

No u mnie było odrobinę drożej, może dychę więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jaruga napisał:

Jest.

 

Więc pod względem wykonania wnętrza to wiekowa już astra J w podstawowej wersji to klasa premium vs. środkowa tipo...

Możliwe że w wypasionej wersji tipo jest lepiej. Ale nie będę sprawdzać :)

 

 

Nie wiem, nie interesowałem się tipo, opel mnie obrzydził,mimo,że to była astra z 2016r,a nie najnowsza rocznikowo. 

Ale dla mnie tipo nadal nie jest odpowiednikiem czy konkurentem dla astry- kiedyś mogło by to być Bravo, ale nie produkują, a tipo dla mnie to jest auto niżej lokowane niż ś.p Bravo, więc... Porównywanie do astry do mnie nie przemawia. 

Zresztą dla mnie opel to... Taki niemiecki fiat... Tfuuu chyba już dawno nie niemiecki hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bizz napisał:

 

Tutaj akurat nowe BMW to baaardzo zły przykład. 

Co do Lexa się nie wypowiadam bo o nowych nie mam najmniejszego pojęcia.  

 

Natomiast mam odniesienie co do podejścia serwisu, póki co jestem przyjemnie zaskoczony nie spuszczeniem mnie od razu na drzewo, tylko miłą i konkretną obsługą. Jak się zakończy dowiem się za dwie godziny bowiem małżonka właśnie jest w drodze do serwisu.

 

@bizz wyjasnilo sie cos?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Maciej__ napisał:

O ile dobrze kojarze to cena takich wersji jest tez dosc podobna

mniej więcej, chociaż dużo jak zawsze zależy od tego jakie rabaty wyhaczysz. Patrząc pod tym kątem cena różniła się znacząco, chyba że chodzi Ci o proporcje w porównaniu do modelu "bida wersja" to tak, producenci stosują te same zagrania cenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

@bizz wyjasnilo sie cos?

 

 

Nie wiem;)

W sensie że auto jest naprawione, żona wpadła na 11:00, na recepcji wiedzieli o co chodzi, dostała kupon na kawę w kawiarence na piętrze, po 45 minutach telefon że można odebrać. 

Ale co było i co zrobili dowiem się może w piątek, bo tak pracujemy że się teraz 3 dni z żoną nie zobaczę, a ona nie pytała bo nie jest zainteresowana;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.08.2018 o 20:22, spad napisał:

Mialem to, albo tankowany byl ciagle na Orlenie i zasyfilo listwe wtryskowa lpg i trzeba w ramach gwarancji wyczyscic. Albo w twoim aucie tez zamontowano za krotki kabel listwy wtryskowej i ulamal sie w srodku. Na to drugie byla akcja serwisowa, ale Ty miales auto produkowane juz po tej akcji.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
 

Całe życie tankuję LPG na orlenach i nigdy nie było problemów, z ciekawości nie jeden raz rozcinałem filtr po 10-15kkm i nie było dramatu. 

Nie demonizuj LPG z orlenów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mazi napisał:

Całe życie tankuję LPG na orlenach i nigdy nie było problemów, z ciekawości nie jeden raz rozcinałem filtr po 10-15kkm i nie było dramatu. 

Nie demonizuj LPG z orlenów...

 

Piszę Ci jak jest w przypadku Astry i zaleceń serwisów. Inne auta tankowałem na Orlenie i problemów nigdy nie było, a z Astrą tak i nie jedyny byłem na czyszczeniu listwy w serwisie po ciągłym tankowaniu na Orlenie. Jeżeli na forach Astry i w dwóch serwisach mówią o tym samym to jednak musi być coś na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.08.2018 o 15:07, Jaruga napisał:

Jest. Byłem na jeździe testowej tipo z silnikiem 120KM w jakiejś środkowej wersji. 

Zajęłem miejsce za kierownicą i zacząłem ustawiać pod siebie. Najpierw złapałem za jakąś gąbkę wystajacą z miejsca gdzie jest wajha od regulacji kierownicy. Później złapałem za pokrętła nawiewów i wystraszyłem się że odpadną. No wyglada to jak jakiś tandetny zamiennik z aliexpress 8]

Po czym rzuciłem okiem na zegary które przypominają te z poloneza. Podobnej jakości nadruk cyferek na plastiku.

A na koniec zauważyłem wyciek kleju do szyb spod słupka :facepalm:

O dziwo jazda próbna była całkiem przyjemna. Przyjemny silnik, skrzynia z fajną gałką i prowadzenie OK. Auto przestronne i pakowne.

 

Więc pod względem wykonania wnętrza to wiekowa już astra J w podstawowej wersji to klasa premium vs. środkowa tipo...

Możliwe że w wypasionej wersji tipo jest lepiej. Ale nie będę sprawdzać :)

 

 

Potwierdzam, byłem napalony na Tipo, niestety gdy wsiadłem do auta czar prysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, spad napisał:

 

 Jeżeli na forach Astry i w dwóch serwisach mówią o tym samym to jednak musi być coś na rzeczy.

 

Ja musiałem zmienić stację benzynową, bo auto szwankowało na jałowych i pluło błędami.

 

Paliwo z innej stacji z dodatkami [mówię o benzynie] i jest różnica w pracy silnika. Błędów tez nie ma...

Obserwuje dalej.

 

 

[Mixpol >>> Slovnaft]

 

poprzednie auto 5 lat tankowane na Mixpolu i bez uwag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, spad napisał:

 

Piszę Ci jak jest w przypadku Astry i zaleceń serwisów. Inne auta tankowałem na Orlenie i problemów nigdy nie było, a z Astrą tak i nie jedyny byłem na czyszczeniu listwy w serwisie po ciągłym tankowaniu na Orlenie. Jeżeli na forach Astry i w dwóch serwisach mówią o tym samym to jednak musi być coś na rzeczy.

 

Nie wiem jak jest z LPG, ale w przypadku noPB to i tak wszyscy w okolicy biora z jednego skladu...

Wiec jezeli wlasciciel stacji nic nie kombinuje to nie powinno byc roznic pomiedzy Orlenem, BP czy innymi :nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, spad napisał:

 

Piszę Ci jak jest w przypadku Astry i zaleceń serwisów. Inne auta tankowałem na Orlenie i problemów nigdy nie było, a z Astrą tak i nie jedyny byłem na czyszczeniu listwy w serwisie po ciągłym tankowaniu na Orlenie. Jeżeli na forach Astry i w dwóch serwisach mówią o tym samym to jednak musi być coś na rzeczy.

ale co mówią - że astry tankowane na Orlenie umierają? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mazi napisał:

ale co mówią - że astry tankowane na Orlenie umierają? 

 

Nie umierają ale się przytykają i wywalają błędy. I czyścić trzeba, po czym odżywają. No nie lubią się niemce z orlenem i tyle ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.08.2018 o 21:31, Maciej__ napisał:

 

@bizz wyjasnilo sie cos?

 

 

Wpis w książce brzmiał - akcja serwisowa - nie przełącza na LPG. 

Naprawione - śmiga. Auto ma 3 tygodnie i nakręcone 2800 km, myślę że jak skończy 2 miesiące to będzie dobite przez nas jakieś 12 tyś bo urlop się szykuje - z 5 tyś urlopu, 3,5 tyś miesięcznie praca, plus jakieś weekendy... Zapowiada jej się ciężki żywot. Wszyscy na razie zadowoleni, oprócz ogólnego przeświadczenia że już nigdy manuala. No ale to wiedzieliśmy już wcześniej i cena wymusiła, choć z tej perspektywy pozakupowej już wiem, że mogłem kupić 1.4 turbo z automatem i dołożyć gaz samemu, nie wiem nawet czy nie byłoby to latwiejsza konstrukcja co do przyszłego serwisowania.

Acha, cholernie, ale to cholernie brakuje mi lusterek fotochromatycznych - jaki baran w ogóle dopuszcza do produkcji auta bez tego to nie wiem - ale na bank będę szukał jak to dołożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, bizz napisał:

 

Wpis w książce brzmiał - akcja serwisowa - nie przełącza na LPG. 

Naprawione - śmiga. Auto ma 3 tygodnie i nakręcone 2800 km, myślę że jak skończy 2 miesiące to będzie dobite przez nas jakieś 12 tyś bo urlop się szykuje - z 5 tyś urlopu, 3,5 tyś miesięcznie praca, plus jakieś weekendy... Zapowiada jej się ciężki żywot. Wszyscy na razie zadowoleni, oprócz ogólnego przeświadczenia że już nigdy manuala. No ale to wiedzieliśmy już wcześniej i cena wymusiła, choć z tej perspektywy pozakupowej już wiem, że mogłem kupić 1.4 turbo z automatem i dołożyć gaz samemu, nie wiem nawet czy nie byłoby to latwiejsza konstrukcja co do przyszłego serwisowania.

Acha, cholernie, ale to cholernie brakuje mi lusterek fotochromatycznych - jaki baran w ogóle dopuszcza do produkcji auta bez tego to nie wiem - ale na bank będę szukał jak to dołożyć.

wewnętrzne lusterko na pewno było w jakimś pakiecie bo widziałem na własne oczy. 

 

Edit: znalazłem - to pakiet dobrej widoczności za 700pln. oprócz lusterka czujnik deszczu i automatyczna zmiana świateł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jaruga napisał:

wewnętrzne lusterko na pewno było w jakimś pakiecie bo widziałem na własne oczy. 

 

Edit: znalazłem - to pakiet dobrej widoczności za 700pln. oprócz lusterka czujnik deszczu i automatyczna zmiana świateł

 

to wiem, ale ja brałem demówkę

pytanie czy da się dołożyć lusterko wewnętrzne fotochromatyczne, bo zewnętrzne i tak mają prąd do regulacji, więc pewnie jest prościej - zakładam jednak że prąd jest do tego potrzebny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2018 o 14:32, bizz napisał:

 

 wiem, że mogłem kupić 1.4 turbo z automatem i dołożyć gaz samemu, nie wiem nawet czy nie byłoby to latwiejsza konstrukcja co do przyszłego serwisowania.

 

 

 

dużo łatwiejsza i tańsza....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, 51cent napisał:

 

 

dużo łatwiejsza i tańsza....

 

 

jak za 3 lata jeszcze będą to kupię, bo tyle mam zamiar trzymać obecną

już mam dylemat co za trzy lata będzie jak najmniej problemowego w zakupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
Dnia 13.08.2018 o 21:00, mazi napisał:

Całe życie tankuję LPG na orlenach i nigdy nie było problemów, z ciekawości nie jeden raz rozcinałem filtr po 10-15kkm i nie było dramatu. 

Nie demonizuj LPG z orlenów...

Dla Turcji i PL producent  przewidział obowiązkową wymianę filtrów LPG po 15 kkm, nie po 30 kkm jak dla reszty świata, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.