Skocz do zawartości

szklanokulowcy poszukiwani - 1.6 HDi 112KM '11r - 5008 pedżiot


dodomela

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

znowu potrzebny specjalista od zaglądania w szklaną kulę.

Ktoś ma i mógłby rzucić okiem?

klient jak w opisie:

1.6 HDi 112KM '11r - 5008 pedżiot

ale o so chodzi:

już kilka razy zdarzyło się, że ni stąd ni z owont opluwa mnie komunikatami o awarii silnika, że naprawa niezbędna, że wszystko niedobrze a najlepiej to katapultuj się.

Wyskakuje check, wyskakuje esp i trujkącik.

silnik  wchodzi w tryb supesserwisowy

superserwisowy, bo nie może wyjść z obrotami powyżej 1200 ->co w zasanie skutecznie uniemożliwia ruszenie.

wydaje mi się, że najczęściej przy wyprzedzaniu to mnie spotyka... albo z niskich obrotów jak dodam gazu, np. jadę w korku pyrpyrpyr i koniec korka pyrpyr pyyyyyyyyyyyyyyyr dupa .....

(...) - po co ci kula, komp podłącz

     - no to jedź do mechanika i niech cie zdjagnozuje

 

bo to nie takie proste :

1) nie mam kompa

2) nie dojadę z błędem do mechanika

 

najlepsze w tym jest to, że jak zdejmę klemę na chwile autko jak nowo narodzone. W historii błędów nic nie ma ( mechanik mi mówi żeby go nie okłamywać ;) )

 

aktualnie objechałem trasę Kraków-Bułgaria-Kraków i nic... znaczy 1raz przed wyjazdem, 2 raz jak po urlopie do pracy jechałem.

 

macie jakieś typy? takie do sprawdzenia na 80%?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, krzys139 napisał:

Stawiam na przeładowanie turbo. Ale to tylko przypuszczenie.

 

Podłączę się. 2x w ciągu ostatniego miałem taki błąd (właśnie 'turbo overboost' czy jakoś tak...)

Ale auto normalnie jeździ z tym błędem i po paru dniach check sam przestawał świecić jak go nie zdążyłem skasować.

Jaka potencjalna przyczyczyna? Ja mam w 308 proste turbo, bez 'kierownic' zmiennej geometrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, iwik napisał:

 

Podłączę się. 2x w ciągu ostatniego miałem taki błąd (właśnie 'turbo overboost' czy jakoś tak...)

Ale auto normalnie jeździ z tym błędem i po paru dniach check sam przestawał świecić jak go nie zdążyłem skasować.

Jaka potencjalna przyczyczyna? Ja mam w 308 proste turbo, bez 'kierownic' zmiennej geometrii.

jak wyżej :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

aaaaaaaaaaaaaaa mam skurczydziada :)

w końcu zepsuł się tak, że mogłem poprawić mu spalanie na lawecie. Średnia spalania w drodze powrotnej wyszło coś koło 2,3 l/100km :)

Mam tylko nadzieję, że tu go bolało a nie, że jest to taka awaria przy okazji żeby mnie dodatkowo wkulsonować.

Komputer tym razem ładnie pokazał awarię wtrysku nr.4. Dwa  błędy jeden coś że instalacja wtrsyku wypadanie zapłonu a drugi zwarcie do plusa (jak dobrze pamiętam).  Mechanik ogarnie czy cewka czy instalacja. Taka standardowa awaria tych wtrysków (podobno). KrucaZeks ! za dużo w tych autach tych standardowych awarii. Poprzedni 1.6Hdi (107KM) z przebiegiem w kulsona więcej nie miał tych "standardowych awarii"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 17.07.2018 o 16:07, jedrocha napisał:

jak wyżej :)

 

"Złapałem" dziada zanim zniknął - P2563 na FAPLite.

Zacząć od kontroli podciśnienia i sprawdzenia czujnika (w sumie to nie wiem jak go sprawdzić... nie mam oczywiście czujnika na podmianę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.