Skocz do zawartości

Passat CC TDI czy Tsi


wesol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. 

Kilka pytań związanych z tym autem:

- raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L :)

- jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy

- auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka??

Nie chce DSG , tylko manual.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy w pracy CC MY15 z TDI 190KM, często jeżdżę tym autem. Jak dla mnie jest mocno przeciętne z nudnym wnętrzem. Auto jest 4 miejscowe. Silnik TDI jak dla mnie to kiepski wybór, szczególnie do miasta albo nie jedzie albo po redukcji (DSG) wyrywa. Jak na razie do 70kkm poza przeglądami był na jakieś akcji serwisowej oraz dwa razy nie chciał odpalić (zmienili aku).

Jak na VW całkiem wygodne siedzenia obite alkantrą, dość komfortowy na trasie.

Zdecydowanie lepiej jeżdziło mi się Arteonem z 2.0 TSI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wesol napisał:

Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. 

Kilka pytań związanych z tym autem:

- raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L :)

- jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy

- auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka??

Nie chce DSG , tylko manual.

 

kolega mial 2.0 tsi poprawiony z 2012 1wlasciciel 60kkm przebieg bezwypadek i rok temu sprzedawal i zaczal od 65 a sprzedal za 42. Masakra. Kazdy tylko o ten olej pytal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, wesol napisał:

Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. 

Kilka pytań związanych z tym autem:

- raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L :)

- jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy

- auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka??

Nie chce DSG , tylko manual.

 

 

b6 i b7 różnią się kosmetycznie. Ale można powiedzieć że wnętrze b7 jest oparte na CC. TDI CR jest bezproblemowe wiec imho lepiej brać diesla. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, wesol napisał:

 

Nie chce DSG , tylko manual.

 

CC nie jeździłem, ale mam teraz służbowego Arteona i wybrałem TSI, bo diesel nie bardzo pasował mi do tego samochodu, poza tym był zwyczajnie głośny. 

Miałem 3 sluzbowe Paski z CR 170 i z żadnym nie było problemu. Ale przebiegi też niewielkie bo max 40 kkm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam CC 1.4 TSI 2014 DSG 150km po sofie na 195km. Przebiegu mam 161 tys i jedyna awarią jaką wystąpiła to pompa wody jęczała. W serii słabo to jeździło po programie jest przyjemniej. Żona ma B8 2.0TDi i znacznie częściej woli korzystać z mojego samochodu, który jak twierdzi lepiej się prowadzi. Mnie jedynie drażni mały otwór bagażnika i brak kilku gadgetów, które oferuje B8. Z pewnością kolejnym samochodem będzie Arteon w TSI. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.07.2018 o 09:54, wesol napisał:

Witam. jak w temacie. Interesuje mnie Passat CC. Zawsze miałem oryginalne i nietuzinkowe auta. Nigdy Vw nie lubiłem za brak oryginalności i polotu ale to CC jakoś wygląda więc.... luźno się zastanawiam. 

Kilka pytań związanych z tym autem:

- raczej TDI bo Tsi to masakra , przynajmniej do 2011 r z tego co wiem , potem coś poprawili , pytanie czy jest to juz ok silnik czy z 1L/1000km oleju zrobiło sie 0,5L :)

- jeśli TDI to te CR są juz naprawdę ok czy muszę sie doktoryzować z oznaczeń silnika żeby kupić ten właściwy

- auto oparte na B6 czy model po lifcie jest na B7 czy zwykła kosmetyka??

Nie chce DSG , tylko manual.

 

2014 1.4TSI brak jakichkolwiek ubytków oleju, wymiana co 30 tyś zgodnie z ASO i żadnych dolewek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.