Jump to content
Micoo

zamiana silnika SC i Punto

Recommended Posts

Możesz przybliżyć o które łożysko chodzi? 

Nie pomyliłeś z uszczelniaczem wału? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Micoo napisał:

Tak, pomyliłem się, chodziło mi o uszczelniacz wału, przez to że przepuszczał to miałem zalaną olejem tarczę sprzęgła. I tak dwa razy. Więc podejrzewam, że wał może być wytarty w tym miejscu

Taki miałeś uszczelniacz?

image.png.da2ceaef3b4d2613b2688a8f68951fe6.png

Jeśli tak, to nie wina wału, te uszczelniacze są sp..p.rzone, miałem ten sam problem (kupowałem różnych producentów). Wymiar wewnętrzny tego uszczelniacza jest taki sam jak wału, wchodzi bez żadnych oporów, otwór jest za duży i leje się przez niego. Ja go rozszlifowałem piłką palcową i wprasowałem uszczelniacz standardowy z SC/Punto (EL069600 lub CO12015268B). Trzeba też dobrze uszczelnić spód który łączy się z miską 

Remont o którym pisze bolekatepl raczej nie nazwałbym remontem a regeneracją silnika(remont to tulejowanie z tłokami i pierścieniami nadwymiarowymi). Fakt że może przynieść pozytywny skutek, zapewne wyciek jest spory przez uszczelniacz no i prawdopodobnie pierścienie puszczają. Zaletą "remontu" 16V jest to, że nie musiałbyś wyciągać silnika z budy, a jeśli będziecie robić sami to koszty nie będą ogormne

Edited by ar2rek

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.