franas85 Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 Witajcie. Kolejny problem z moja weekendowa zabawka do upalania. Golfina jak sie nagrzeje to gasnie i nie chce idpalic. Po ostygnieciu, np kilka h odpala i znow jezdzi do mometu nagrzania i zgasniecia. Na pych nie odpala, ale po zaciagnieciu daje daje rade. Gdzie tkwi problem, jakies sugestie?? Ps to jest wolnossacy disel 1.6. z 90roku. Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 tam dużo do sprawdzania nie ma, na fora vw wchodziłeś i poczytałeś trochę o takim problemie? tam najszybciej znajdziesz rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUSS Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Najprawdopodobniej pompa wtryskowa ma dość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Tam jest hydrauliczna regulacja zaworów czy na płytkach? Może zawory podpiera na ciepłym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 3 godziny temu, BOGUSS napisał: Najprawdopodobniej pompa wtryskowa ma dość. A dokładnie zużyta głowiczka (tłokorozdzielacz), dla sprawdzenia trzeba polać zimną wodą-jak odpali to masz przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUSS Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Właśnie sekcje wysokiego ciśnienia miałem na myśli. Podobne efekty miałem w Fiacie Ritmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 A czujnik położenia wału? Kolega miał problem jak się Hyundai zagrzał. Wyglądało jak pompa paliwa a okazało się czujnik położenia wału.- ostygł to zagadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 3 minuty temu, HARDTECHNO napisał: A czujnik położenia wału? Czujnik położenia czego? Przecież jedynym elementem elektrycznym tego silnika jest zawór na pompie wtryskowej. Tam wszystko odbywa się czysto mechanicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 A dokładnie zużyta głowiczka (tłokorozdzielacz), dla sprawdzenia trzeba polać zimną wodą-jak odpali to masz przyczynę. A gdzie mam polac dokladnie?? Zdjecie z neta bo auto stoi na wsi.Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 lej z góry po całośći Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.