Jump to content

Rozcięcie boku opony...


Recommended Posts

Dobzi ludzie podpowiedzcie, bo mnie tutaj już gadajo, że w paranoje wpadam po tym jak ostatnio kumplowi w trasie rąbnął kapeć (ale przyznać trzeba, że stary kartofel z zapasu :P )

Czy takie uszkodzenie już dyskwalifikuje kapcia czy można tym śmigać dalej bez stresu :hmm:

Opona ma przejechane 4 tysiące, więc jak jednak zmienię teraz to kupuję jedną, bo bieżnika ledwo co liznąłem :bzik: 

IMG_4942.jpg

Link to post
Share on other sites

Nie bardzo widać jak głębokie jest uszkodzenie.

 

Miałem kiedyś większe po spotkaniu z krawężnikiem. Po jakimś czasie się rozszczelniło.

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Maxit napisał:

Nie bardzo widać jak głębokie jest uszkodzenie.

 

Miałem kiedyś większe po spotkaniu z krawężnikiem. Po jakimś czasie się rozszczelniło.

z głębokością to jest płytkie - ze 2mm? 

Tylko jak widać krecha pojawiła się też nad (pod - zalezy jak się ustawi koło :hehe: ).

Jakbym nie miał do przejechania ~2000Km w najbliższym czasie tylko latał ciągle dookola komina to bym wrzucił na tył i śmigał, ale ta trasa mnie lekko niepokoi - a 160 to nie jest jakiś mega wydatek dla świętego spokoju ;)

Link to post
Share on other sites

To lepiej kup nową, jeśli jest dostępna. Będziesz spokojniejszy.

 

Nie widać też, czy metalowe wzmocnienie jest całe...

Link to post
Share on other sites

Trzeba by odchylić gumę, poświecić i zobaczyć czy nie widać osnowy. Jeśli nie widać i nie ma balona w tym miejscu to nic jej nie jest.

Jeśli widać osnowę i nie jest uszkodzona to można wulkanizować tylko czy jest sens przy koszcie nowej?

Jeśli osnowa jest widocznie uszkodzona to do śmieci.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Lynda napisał:

Dobzi ludzie podpowiedzcie, bo mnie tutaj już gadajo, że w paranoje wpadam po tym jak ostatnio kumplowi w trasie rąbnął kapeć (ale przyznać trzeba, że stary kartofel z zapasu :P )

Czy takie uszkodzenie już dyskwalifikuje kapcia czy można tym śmigać dalej bez stresu :hmm:

Opona ma przejechane 4 tysiące, więc jak jednak zmienię teraz to kupuję jedną, bo bieżnika ledwo co liznąłem :bzik: 

IMG_4942.jpg

W Terrano w tym miejscu mam rozciętą oponę, na wylot, jakbyś wbił nóż. Powietrze oczywiście momentalnie zeszło. To było ze dwa lata temu. Znajomy wulkanizator dobrze oczyścił, założył wieeeelką grubą łatę od środka i zrobiłem tak trochę ponad 20000km. To Twoje uszkodzenie to nic.

Edited by fred77
Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Lynda napisał:

Dobzi ludzie podpowiedzcie, bo mnie tutaj już gadajo, że w paranoje wpadam po tym jak ostatnio kumplowi w trasie rąbnął kapeć (ale przyznać trzeba, że stary kartofel z zapasu :P )

Czy takie uszkodzenie już dyskwalifikuje kapcia czy można tym śmigać dalej bez stresu :hmm:

Opona ma przejechane 4 tysiące, więc jak jednak zmienię teraz to kupuję jedną, bo bieżnika ledwo co liznąłem :bzik: 

IMG_4942.jpg

Rok temu nabawiłem się większego zadziora, oglądało dwóch gumiarzy. Uszkodzona była tylko zewnętrzna guma, do osnowy nie doszło, więc zalali to na gorąco i jeździ. 

Niski profil, spore ciśnienie, wolno nie jeżdżę, kilometrów trochę robię, jakieś bardzo lekkie Grande punto też nie jest. Także jak drutów nie widać to nie obawiałbym się.

Link to post
Share on other sites

Zajechałem do oponiarza po drodze do domu dzisiaj.

Tak jak mówiliście ;) Obejrzał i powiedział jeździć i się nie martwić takim czymś - ale "dobrze wiedzieć, że są jeszcze ludzie, którzy się przejmują stanem opon" :phi: 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.