Camel Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 żonce się podoba 1 (e87) i powoli, powoli szukać będę - mam czas Ale do celu: 1. czy brać po lifcie ? 2. jakie silniki w grę wchodzą bezawaryjne ? raczej interesuje mnie benzyna - nie musi być mocna, generalnie do miasta auto do małych przebiegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 21 godzin temu, Camel napisał: żonce się podoba 1 (e87) i powoli, powoli szukać będę - mam czas Ale do celu: 1. czy brać po lifcie ? 2. jakie silniki w grę wchodzą bezawaryjne ? raczej interesuje mnie benzyna - nie musi być mocna, generalnie do miasta auto do małych przebiegów. Jak robiłem szybki przegląd tego auta bo też żonie się podobało, to od dwóch mechaników dostałem info żeby sobie benzyny odpuścić, chyba że 130i. A to już budżetowo poza moim zasięgiem było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 8 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 4 godziny temu, bizz napisał: Jak robiłem szybki przegląd tego auta bo też żonie się podobało, to od dwóch mechaników dostałem info żeby sobie benzyny odpuścić, chyba że 130i. A to już budżetowo poza moim zasięgiem było. he, to jaki bezproblemowy diesel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 Gama silnikowa podobna jak w 3er Diesel 163 albo 122 przedlift. Polift ma lańcuch z tyłu. Chyba, że trafisz na taki po wymianie, ponieważ były akcje serwisowe na nie, bądź ktoś ma papier na to i faktycznie nie słychać go.Tak co 100kkm trzeba tam zajrzeć w poliftach. Benzyny tam jakieś standardowe pakowali z valvetronic jesli się nie mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 8 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 47 minut temu, Rylu napisał: Gama silnikowa podobna jak w 3er Diesel 163 albo 122 przedlift. Polift ma lańcuch z tyłu. Chyba, że trafisz na taki po wymianie, ponieważ były akcje serwisowe na nie, bądź ktoś ma papier na to i faktycznie nie słychać go.Tak co 100kkm trzeba tam zajrzeć w poliftach. Benzyny tam jakieś standardowe pakowali z valvetronic jesli się nie mylę. Czyli co, brać do 2006 przed liftem ? i jakie silniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 11 godzin temu, Camel napisał: Czyli co, brać do 2006 przed liftem ? i jakie silniki ? Jak Ci nie zależy na roczniku to te z początku produkcji zarówno 122 jak.i 163 były bez dpf fabrycznie. 163 ma już bardzo przyzwoite osiągi po mapie na 200 to już jest szybkie auto, ale nie wiem czy Ci na tym zależy skoro dla auto żony. M47N2 122 i 163 to podobne silniki trochę inny osprzęt (turbo i wtryski). Szukaj tego w lepszym stanie Standardowe bolączki to klapki do usunięcia w kolektorze w 163, termostaty, odma. Podsumowując dla kobitki 122 bym szukał dla siebie 163. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 9 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 4 godziny temu, Rylu napisał: Jak Ci nie zależy na roczniku to te z początku produkcji zarówno 122 jak.i 163 były bez dpf fabrycznie. 163 ma już bardzo przyzwoite osiągi po mapie na 200 to już jest szybkie auto, ale nie wiem czy Ci na tym zależy skoro dla auto żony. M47N2 122 i 163 to podobne silniki trochę inny osprzęt (turbo i wtryski). Szukaj tego w lepszym stanie Standardowe bolączki to klapki do usunięcia w kolektorze w 163, termostaty, odma. Podsumowując dla kobitki 122 bym szukał dla siebie 163. czyli benzyny przed liftem też "dusza" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 3 godziny temu, Camel napisał: czyli benzyny przed liftem też "dusza" ? O benzynach za dużo nie wiem, może Kaczorek coś więcej napisze. Kojarzę tylko temat valcetronic, ale których wersji dotyczy oprócz 2.0 150KM to nie wiem. Chociaż to też nie jest mega koszt ok 1.5 tysiąca z tego co pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 6 godzin temu, Rylu napisał: O benzynach za dużo nie wiem, może Kaczorek coś więcej napisze. Kojarzę tylko temat valcetronic, ale których wersji dotyczy oprócz 2.0 150KM to nie wiem. Chociaż to też nie jest mega koszt ok 1.5 tysiąca z tego co pamiętam. Tak, jak piszesz. Benzyny w e87 i e90 są z gównolitu, poza 3.0, ale to już top i inna kasa. Słabe uszczelnienia, problemy z katalizatorami, sondami, wycierający się wałek valvetronica, łańcuch rozrządu słaby. Diesel do liftu jeszcze jakoś jeździ, czasem coś tam trzeba zrobić, ale może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2018 Największa bolączka e87 to jakość wnętrza. W przedlifcie jest jak dla mnie wręcz tragiczna. Polift ma dużo lepsze materiały użyte do wykończenia wnętrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2018 to chyba już mi przeszło To chyba lepiej e46 szukać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2018 2 godziny temu, Camel napisał: to chyba już mi przeszło To chyba lepiej e46 szukać ? Tu znowu rudy powoli chrupie już... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 to już zgłupiałem co kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Dnia 12.08.2018 o 14:09, Rylu napisał: Tu znowu rudy powoli chrupie już... Eeee, nie zawsze. Te po przygodach chyba tak mają. Moja 3 lata w kraju i jeszcze nic. Pierwsze ślady pojawiły się standardowo na tylnych błotnikach przy przejściu w zderzak, zatarłem papierem ściernym, małym pędzelkiem maznąłem pod kolor i jest gitara, natomiast podwozie u mnie wygląda lepiej od każdego Forda po 2013r, a to 10 lat różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sroczka Napisano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2018 Dnia 12.08.2018 o 10:47, Camel napisał: to chyba już mi przeszło To chyba lepiej e46 szukać ? Sprawdz poliftowe 116i jest tam 2.0 PB z ktorym chyba takich dramatow nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 16 Września 2018 Udostępnij Napisano 16 Września 2018 Mam przedliftową 120i sprowadzona z Sycylii prócz startowego serwisu, żadne problemy - po mieście pali około 9 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Jaki to ma silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 18 Września 2018 Udostępnij Napisano 18 Września 2018 Jaki to ma silnik ?2 litry benzyna 150 kuni Zimowe spalanie na trasiehttps://www.flickr.com/gp/132960178@N03/L5bw4t wytaptane z S8 Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamil_123 Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Odkopię temat bo ostatnio chodzi mi po głowie zakup e87 i zagazowanie go. Nie zalezy mi na osiągach ani na bagażniku - samochod ma służyć na dojazdy do pracy około 60km dziennie plus standardowe kręcenie sie wokół komina. Jako ze ma byc gaz wstępnie wybór padł na przedlifta z silnikiem n45b16. Zdaje sobie sprawę ze wszystko zalezy od konkretnego egzemplarza ale chciałbym usłyszeć tez wasza opinie o tym szatańskim pomyśle-realizować czy odpuścić? Jako ze samochod ma służyć na dojazdy do pracy ma byc w miarę bezawaryjny/pewny. Czy jest to wykonalne przy dosc leciwym samochodzie w połączeniu z instalacja gazowa? Czy ten silnik oprócz problemów z napinaczem łańcucha rozrządu miewa jeszcze jakies bolączki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 @Kamil_123 zajrzyj do mojego tematu (link tutaj BMW E87 118i), silnik większy bo n46 ale buda również przedlift. Pomimo tych wad o których pisałem jednak kupiłem ten samochód. Zbyt wiele nie napisze bo zrobiłem nim dopiero niecały 1tyś km ale takie było jego przeznaczenie - wózek na zakupy. Ogólne wrażenia to jest bardzo ciasne i małe auto. Siedzisz jak w czołgu, nisko i jesteś otoczony deską. Przy moich 170cm wzrostu jest ok ale ktoś wyższy myślę, że nie czułby się zbyt komfortowo. Zawieszenie sztywne, twarde a samochód jest przyklejony do asfaltu. Wadą przedliftów jest jakość materiałów i spasowania deski, na nierównościach i przy niskich temperaturach, kiedy plastik jest twardszy, potrafi skrzypieć, zostało to znacznie poprawione w poliftach. U mnie robi jako drugie auto, które więcej stoi niż jeździ więc mogłem sobie pozwolić na egzemplarz niekoniecznie w stanie idealnym oraz cena była na odpowiednim poziomie jak za stan i wyposażenie samochodu. Jeśli miałbym brać je jako główny i jedyny dupowóz to bym szukał chyba czegoś innego, może 3er. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.