Pidu Napisano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2018 Po kolejnej sytuacji, gdy niemal zostałem zepchnięty z drogi przez zmieniający pas samochód, którego kierowca najnormalniej zignorował dźwięk klaksonu postanowiłem go zmienić. Po co w ogóle producenci montują na moto to dziadostwo, które brzmi jak Struś Pędziwiatr? To słabe 'mik mik' wzbudza co najwyżej śmiech. Po przejrzeniu neta wybór padł na Denali Soundbomb i szczerze nie zawiodłem się Brzmi jak klakson ciężarówki i nie mogę się doczekać gdy ktoś mnie zmusi do jego użycia. A ja spokojny człowiek jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 Dobrze to wygląda...:) Ile dałeś za takie cacko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 Revzilla sprzedaje po $49.99. Ciekawe, jak z legalnością tegoż klaksoniszona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 Kosztuje na wyspach £33, oferują do niego gotową wiązkę za £19 i dedykowany uchwyt za (UWAGA) £35 , dlatego zrobiłem projekt na jego podobieństwo i wyciąłem z 3mm stali nierdzewnej na laserze.Co do legalności- w niektórych krajach jest podobno 'for show and off road'.Są tańsze wersje z Chin, poniżej połowy ceny, ale nie wiem czy równie głośne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 Tańsze wersje z Chin nie wytrzymują próby czasu i wibracji, ja mam w swoim DL-u Stebel Nautilus Compact. Według naszych przepisów "Pojazd samochodowy wyposaża się: w sygnał dźwiękowy o ciągłym i nieprzeraźliwym tonie, o poziomie dźwięku mierzonym podczas postoju pojazdu z odległości 3 m, nie mniejszym niż: a) 87 dB (A) - w odniesieniu do motocykla, b) 96 dB (A) - w odniesieniu do pozostałych pojazdów; " Nie ma nic o maksymalnym poziomie dźwięku, ani o jego pochodzeniu, sygnał ma być nieprzeraźliwy, a to też jest pojęcie subiektywne. Także jest legalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 14 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 Nautilus i Soundbomb wyglądają na bardzo zbliżone konstrukcje.Przetestowałem dziś mocowanie w trasie i jest ok, nie wpada w wibracje, nie przeszkadza. Testu klaksonu nie było - wszyscy dziś tacy grzeczni na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 Ja mam swojego od dwóch sezonów, mocowanie również inwencja własna, u mnie schowany jest pod owiewkami. Testy były i wypadły bardzo pozytywnie, na przeglądzie technicznym diagnosta o mało do kanału nie wpadł:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 To ja powiem że w ogóle nie używam klaksonu. Ostrzegam przegazówką tym mocniejszą im niebezpieczniej się robi. Reka na gazie i na klamce jest non-stop więc jest to najszybsza reakcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alster Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Wydech masz akcesoryjny czy fabryczny? Mój DL na fabrycznym kominie jakiś taki cichy się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiziuk Napisano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Klaksonu musiałem przez 5 lat użyć raz. Jak go użyłem, to stwierdziłem, że to się do niczego nie nadaje Więc ta bomba to byłaby super sprawa, ale w tym roku budżet już nieźle przekroczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2018 To ja powiem że w ogóle nie używam klaksonu. Ostrzegam przegazówką tym mocniejszą im niebezpieczniej się robi. Reka na gazie i na klamce jest non-stop więc jest to najszybsza reakcja.W moim przypadku niewykonalne - skrzynia DCT i tłumik fabryczny, który bardzo lubię bo nie jest uciążliwy w czasie jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Dnia 12.08.2018 o 21:43, Pidu napisał: Po co w ogóle producenci montują na moto to dziadostwo, które brzmi jak Struś Pędziwiatr? To słabe 'mik mik' wzbudza co najwyżej śmiech. Brzmi jak klakson ciężarówki i nie mogę się doczekać gdy ktoś mnie zmusi do jego użycia. A ja spokojny człowiek jestem. sam odpowiedziales na pytanie po co montuja taki bo on gó..o się przydaje jeśli w awaryjnej sytuacji, kietrując moto, masz czas na użycie klaksonu, to znaczy, że to nie byłą awaryjna sytuacja łatwiej, a już napewno bezpieczniej dla Ciebie, ominąć no chyba nie jesteś spokojny, jeśli "nie mogę się doczekać gdy ktoś mnie zmusi do jego użycia" bezpiecznej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidu Napisano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 2 godziny temu, akisel napisał: sam odpowiedziales na pytanie po co montuja taki bo on gó..o się przydaje jeśli w awaryjnej sytuacji, kietrując moto, masz czas na użycie klaksonu, to znaczy, że to nie byłą awaryjna sytuacja łatwiej, a już napewno bezpieczniej dla Ciebie, ominąć no chyba nie jesteś spokojny, jeśli "nie mogę się doczekać gdy ktoś mnie zmusi do jego użycia" bezpiecznej jazdy Ile Tobie zajmuje naciśnięcie przycisku, który masz pod kciukiem? I jak ominąć samochód, który będąc na mojej wysokości przy 80kmh nagle zjeżdża bez kierunkowskazu na mój pas i zmusza mnie do hamowania i odbicia w stronę krawężnika by nie zostać uderzonym? Jednoczesne użycie klaksonu w tej sytuacji spowoduje, że kierowca się albo wycofa z manewru (głośny klakson) albo zawaha (mik mik ) na chwilę, a to da nieco miejsca / czasu na hamowanie (lub przyspieszenie o ile jest miejsce z przodu, ale w sznurze pojazdów często nie ma). Nie zawsze jest opcja ominięcia i klakson się czasem przydaje. Czytając fora wielu motocyklistów robi upgrade. Co do użycia - nie bierz wszystkiego na poważnie, to tylko net, zabrakło jakiejś ironicznej emotki w poprzedniej wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Pidu napisał: Ile Tobie zajmuje naciśnięcie przycisku, który masz pod kciukiem? I jak ominąć samochód, który będąc na mojej wysokości przy 80kmh nagle zjeżdża bez kierunkowskazu na mój pas i zmusza mnie do hamowania i odbicia w stronę krawężnika by nie zostać uderzonym? Jednoczesne użycie klaksonu w tej sytuacji spowoduje, że kierowca się albo wycofa z manewru (głośny klakson) albo zawaha (mik mik ) na chwilę, a to da nieco miejsca / czasu na hamowanie (lub przyspieszenie o ile jest miejsce z przodu, ale w sznurze pojazdów często nie ma). Nie zawsze jest opcja ominięcia i klakson się czasem przydaje. Czytając fora wielu motocyklistów robi upgrade. Co do użycia - nie bierz wszystkiego na poważnie, to tylko net, zabrakło jakiejś ironicznej emotki w poprzedniej wypowiedzi. nacisniecie przycisku klaksonu, zajmuje MI, konkretnie, wiecej czasu, niz nacisniecie czegokolwiek innego (gaz, hamulec, sprzeglo, kierownica do przeciwskretu) bardziej potrzebnego do sprawnej jazdy ot, taki dziwny jestem pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.