Skocz do zawartości

50kPLN i lipa


lucash

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam samochodu, standardowo co 3 lata. Przesiadka z S-max'a. Nie potrzebuję już takiej przestrzeni a w "nowym" zależy mi na:

- Pb z nastawieniem na podtlenek LPG

- automat

- hak holowniczy który uciągnie platformę z 3 rowerami (Auris hybryda np nie może mieć haka)

- ma wytrzymac 100 kkm i w miarę bez problemu sie odsprzedać, czyli zakup teraz do przebiegu max 100-150 kkm, im mniej tym lepiej

- wolałbym sedan, kombi niż SUV'a (SUV = głośny)

Moje typu to:

- Outback 2007-9

- Lexus LS430 (ale problem z hakiem i wogóle przewozem rowerów)

- Lexus RX II

Kurde nie ma w czym wybierać. 

Jakies inne propozycje? 

Chyba że jeszcze przeprosić się z diesel, bo samochód raczej na trasy niż do miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, lucash napisał:

Nie kupi się i juz. Nie do tego został stworzony model LS. Mondeło nie. Miałem już 3 fordy, nie po kolei, ale już koniec. Zresztą po S-max'ie, do Mondka będzie ciężko. Gorsze auto. 

 

Kup sobie C5 2.0 HDI z automatem ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lucash napisał:

Szukam samochodu, standardowo co 3 lata. Przesiadka z S-max'a. Nie potrzebuję już takiej przestrzeni a w "nowym" zależy mi na:

- Pb z nastawieniem na podtlenek LPG

- automat

- hak holowniczy który uciągnie platformę z 3 rowerami (Auris hybryda np nie może mieć haka)

- ma wytrzymac 100 kkm i w miarę bez problemu sie odsprzedać, czyli zakup teraz do przebiegu max 100-150 kkm, im mniej tym lepiej

- wolałbym sedan, kombi niż SUV'a (SUV = głośny)

Moje typu to:

- Outback 2007-9

- Lexus LS430 (ale problem z hakiem i wogóle przewozem rowerów)

- Lexus RX II

Kurde nie ma w czym wybierać. 

Jakies inne propozycje? 

Chyba że jeszcze przeprosić się z diesel, bo samochód raczej na trasy niż do miasta.

 

Octavia 1.4 TSI i podtlenek zbędny będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, tomata napisał:

Bo? Pali połowę tego co spali lpg?  

Bo jedzie lepiej niż wolnossacy o podobnej mocy a spalanie będzie 5,5-7,5. Gaz wtedy traci sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Lupus napisał:

Bo jedzie lepiej niż wolnossacy o podobnej mocy a spalanie będzie 5,5-7,5. Gaz wtedy traci sens.

Zależy kto ile jeździ. Jeśli ma spalić 7l gazu to masz 15zl oszczędności na 100km.  Czyli powinno się zwrócić po 20tys km. Jak ktoś tyle zrobi w rok czy dwa to chyba warto? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, tomata napisał:

Zależy kto ile jeździ. Jeśli ma spalić 7l gazu to masz 15zl oszczędności na 100km.  Czyli powinno się zwrócić po 20tys km. Jak ktoś tyle zrobi w rok czy dwa to chyba warto? 

Instalacja do tsi jest troszkę droższa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, KYRTAP napisał:

 Skąd wniosek że przy takim spalaniu gaz traci sens?

Przy kosztach Lpg do tsi i takim spalaniu montowanie gazu po prostu mija się z celem. Chyba że kręcisz jakieś kosmiczne przebiegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, tomata napisał:

Tyle chyba nie. Znajomy niedawno wkladal do Picasso z też bezpośrednim wtryskiem benzyny. Płacił w granicach 5tys 

A ile paliwa mu do tego spala?

http://www.vialle.com.pl/index.php?str=3&lang=pl&PHPSESSID=3bca0af4018b64843bbb0cb41f8990b3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Lupus napisał:

Z tego co mówił to do3litrow. Jak dla mnie bez sensu, tym bardziej że dużo nie jeździ. Zwróci mu się po 60tyskm  😂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał:

Tipo 1.6 lpg

Gosc rozwaza Subaru czy Lexa a Ty mu z Tipo wyjezdzasz 8]:hehe:

Do autora, spojrzalem na OM i faktycznie bida. Kilka Insignii (ale wiecej w D) i Mondeo ale te ponoc odpadaja.

Ktos C5 polecal, ja bym jeszcze za 508 sie rozgladnal tez hdi.

Laguna 2.0 tez fajna opcja tylko chyba ciezko trafic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla sprostowania: jak duży silnik to z LPG a jak mniejszy np 1.4 TSI to na bank bez. Robiłem takim trasę 1kkm w Tiguanie i całkiem nieźle to jechało a średnie spalanie miałem 7.5 z czego 80% to autostrada z predkosciami 140-160. Niestety nic w budzecie nie ma z noPb. 

 

A co o tym myślicie: Golf VII 1.6 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ja mysle, ze 1.6TDI to niestety bardzo slaba koncepcja... Przejedz sie tym, ale pewnie bedziesz rozczarowany osiagami.

Jeździłem ale wersją 115KM w Rapidzie przez miesiąc. Nie mogłem nic silnikowi zarzucić, fotele mnie wykończyły 😞

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

temat dalej aktywny z mojej strony. Byliśmy po próbie rozciągnięcia budżetu pooglądać nowe autka. Kurcze po przesiadce z S-maxa jest ciężko. Te nowe samochody wcale lepiej nie wyglądają w środku żeby nie powiedzieć że czasami jak koopa. Fiat Tipo, Seat Leon, Opel Astra, Hyundai i30, Focus, Toyota, Octavia wyglądają kiepsko więc :piekna: gorszym jeździć nie chce. Ja też nie odczyłbym poprawy jakości albo nawet zachowania jakości pomimo uszczuplenia budżetu o kolejne 40 kPLN wobec tego co zakładałem. Modele które się spodobały to Karoq, Kia Sportage (+++) i Golf VII Sportsvan. Tyle że przy zakupie z A/T to juz mówimy o kwocie minimum 120 kPLN. 

Z używek po jazdach odpadł Lex RXIII oraz Mazda Cx5 (v.1). Pierwszy nie zachwycił niczym poza znaczkiem L (pomijam rzekomą bezawaryjność), pomimo zawieszenia oneumatycznego nie czuć komfortu. Cx5 - fajnie wygląda w środku ale slinik 2.0@160KM nie wydaje się być optymalnym wyborem. Poszukiwania trwają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lucash napisał:

Nie bardzo chcę już w takie gabaryty iść. 2+1 już bez wózków w S-max to za dużo. 

I Zafira i Grand C-MAX są mniejsze, a dla 2+1 brałbym zwykłego C-MAX'a, fajne prowadzenie, fajny silnik 1.5T, sprawdź go sobie, Grandem pojechałem na raz z Warszawy do Hagi i było wygodnie i miło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mazi napisał:

Wszystkie dosc trudno osiagalne na rynku... :(

Nie tylko te auta są trudno osiągalne...

Trudno osiągalna staje się w obecnym czasie każda benzyna która napędza dobrze samochód oraz ma możliwość bezproblemowego założenia LPG.

Np 2.0/2.0T od Renówki, 1.8/2.0/2.4 Honda, 2.0 Toyota w T27, Captivia 2.4, Zafira/Vectra 2.0T itd... można mnożyć... a już bialymi krukami są 2.0 w C8/807 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.09.2018 o 12:07, mati_lecha napisał:

Fajny model tylko ten przebieg. Obawiam się że społeczeństwo na tyle się wzbogaci że za 3 lata ciężko będzie go sprzedać z przebiegiem powyżej 200kkm. To nie Ałdi. 

 

Dnia 19.09.2018 o 10:28, marcindzieg napisał:

Mam na oku z mniejszym przebiegiem model z 1-ego linku ;) Subaru miło wspominam :drive:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.09.2018 o 17:32, lucash napisał:

temat dalej aktywny z mojej strony. Byliśmy po próbie rozciągnięcia budżetu pooglądać nowe autka. Kurcze po przesiadce z S-maxa jest ciężko. Te nowe samochody wcale lepiej nie wyglądają w środku żeby nie powiedzieć że czasami jak koopa. Fiat Tipo, Seat Leon, Opel Astra, Hyundai i30, Focus, Toyota, Octavia wyglądają kiepsko więc :piekna: gorszym jeździć nie chce. Ja też nie odczyłbym poprawy jakości albo nawet zachowania jakości pomimo uszczuplenia budżetu o kolejne 40 kPLN wobec tego co zakładałem. Modele które się spodobały to Karoq, Kia Sportage (+++) i Golf VII Sportsvan. Tyle że przy zakupie z A/T to juz mówimy o kwocie minimum 120 kPLN. 

 Z używek po jazdach odpadł Lex RXIII oraz Mazda Cx5 (v.1). Pierwszy nie zachwycił niczym poza znaczkiem L (pomijam rzekomą bezawaryjność), pomimo zawieszenia oneumatycznego nie czuć komfortu. Cx5 - fajnie wygląda w środku ale slinik 2.0@160KM nie wydaje się być optymalnym wyborem. Poszukiwania trwają.

 

Jak chcesz nowe i jesteś w stanie wydać 90k pln to możesz znaleźć Vitarę S - silnik 1,4 doładowany plus 6 stopniowy klasyczny automat.

Jest jedna sztuka za 91k pln na Połczyńskiej w Warszawie.

Aha, mowa o 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lucash wspominales cos o lexusach. brat niedawno po pewnym czasie poszukiwan dorwal GS430. z tego co mowil, to cienko jest na rynku, nawet juz ogladal GS300, ale nic wartego zakupu nie mogl znalezc. ostatecznie bodaj za 45k dorwal GS430 z, UWAGA, 2006 roku i z przebiegiem 285kkm. piecdziesiat tysiecy za dwunastoletnie auto z duzym przebiegiem. swiezy import ze szwajcarii, serwisowany i bez przygod blacharskich. wspominal, ze ogladal auta z niby polowe mniejszymi przebiegami i byly wyciurane a ten jego egzemplarz nie nosi sladow zuzycia. daje to mniej wiecej poglad, w jakim stanie sa auta tego typu w Polsce i ile trzeba zaplacic za cos sensownego. dodam, ze przesiadl sie z pezota 4007 2.2hdi z 2009 z przebiegiem rowniez w okolicach 250k, ktorego sprzedal na pniu za ok. 30k, bo mimo ze wiekowe i z duzymi przebiegami, to brat wynajduje zawsze auta w bardzo dobrej kondycji. pezot byl w najbogatszej wersji wyposazenia, ale wg zeznan brata roznica w komforcie jazdy jest tak kolosalna, ze nie zaluje ani zlotowki (to byl jego pierwszy i chyba ostatni diesel, bo zawsze bardzo narzekal, ze jak musi tym trase zrobic, to mu sie odechciewa). wiem, ze to dwa kompletnie rozne auta, ale zeby az tak, ze za dwa lata starszego lexa placi sie o ponad polowe wiecej? 😮 ja sam jezdze 10 letnia, poobijana vectra z benzynowym 1.8vvt i nie brakuje mi w niej nic, wygodnie pojechalem do hiszpanii i nazad, wiec ciezko moim umyslem ogarnac takie rzeczy xD 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.09.2018 o 23:00, karax napisał:

 

Jak chcesz nowe i jesteś w stanie wydać 90k pln to możesz znaleźć Vitarę S - silnik 1,4 doładowany plus 6 stopniowy klasyczny automat.

Jest jedna sztuka za 91k pln na Połczyńskiej w Warszawie.

Aha, mowa o 4x4

Jeździłem S-crossem właśnie z Połczyńskiej i samochód fajny ale wyciszenie jest masakryczne. W zasadzie to bym powiedział że go brak. Poza tym autko jest naprawdę fajne. Ale handlowca to takiego mają że szok. Obruszył się w trakcie jazdy że chciałem na S8 wjechać :) No i focha strzelił i w zasadzie to jakbym go poprosił o ofertę to pewnie by mi dorzucił z 5kPLN za ominięcie standardowej 5 minutowej trasy. Tłumaczenie że w mieście 120km/h jeździć nie będę nic nie dało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lucash napisał:

Jeździłem S-crossem właśnie z Połczyńskiej i samochód fajny ale wyciszenie jest masakryczne. W zasadzie to bym powiedział że go brak. Poza tym autko jest naprawdę fajne. Ale handlowca to takiego mają że szok. Obruszył się w trakcie jazdy że chciałem na S8 wjechać :) No i focha strzelił i w zasadzie to jakbym go poprosił o ofertę to pewnie by mi dorzucił z 5kPLN za ominięcie standardowej 5 minutowej trasy. Tłumaczenie że w mieście 120km/h jeździć nie będę nic nie dało. 

To ja nie wiem na kogo trafiłeś. Ja jeździłem tam Vitarą w zeszłym tygodniu i na S8 kawałek pojechałem. Przy 160kmh jest głośno, ale nie tak, żeby nie wytrzymywał. Poza tym audio jest dobre, a furą i tak będzie śmigać żona :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, karax napisał:

a furą i tak będzie śmigać żona :]

to duzo zmienia :P obslugiwal mnie koles po 50. Z tego co widzialem to drugi handlowiec jest sporo mlodszy. Ja bym takiego od razu do pionu postawil bo pomimo 2 wizyt zachecajacy to on wcale nie jest. 

PS. Jutro jazda Kijanka. Zobaczymy co wyjdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, lucash napisał:

to duzo zmienia :P obslugiwal mnie koles po 50. Z tego co widzialem to drugi handlowiec jest sporo mlodszy. Ja bym takiego od razu do pionu postawil bo pomimo 2 wizyt zachecajacy to on wcale nie jest. 

PS. Jutro jazda Kijanka. Zobaczymy co wyjdzie ;)

Mnie obsługiwał ten młodszy właśnie. Nawet sam mi mówił: "jedziemy na eskę ale proszę od razu cisnąć bo następny zjazd w sumie za parę kilosów więc żeby nie marnować drogi" :]

 

Kijanką jeździłem Stonikiem - fajne auto ale jak skonfigurowałem sobie wersję 1.0 Tgdi + skrzynia DCT to z dodatkami bez rabatów wyszło mi 89k pln

już prawie byłem zdecydowany ale pojawiła się vitarka

jeśli nie masz wymogu automatycznej skrzyni to jedź do Nadarzyna - mają tam demo 1.4 w wersji XL i wiem, że ono jest na sprzedaż
tylko jak coś umów się wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.