ANDPOL Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Dokładnie to nie spod samego czujnika, tylko spod tego króćca przelotowego. Pytanie, jakie tam są podkładki-miedziane? Jaki jest ich rozmiar? Czy do wymiany trzeba spuszczać olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Na pewno sa tam miedziane podkładki rozmiaru ci nie podam bo nie pamietam ale w sklepie motoryzacyjnym powinni ogarnać. Nie trzeba spuszczac oleju bo jak odkręcisz czujnik to zleci tylko olej z filtra wiec może jakieś 100-150ml więc dla pewnosci na spokojnie jak masz blisko do sklepu możesz odkrecić czujnik wyjąc podkładki i podejść do sklepu a później zamontowac. Choc ja obstawiam że poprostu ci sie cos poluzowało bo nie sądzę żby podkładki pusciły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 22 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Poluzowałem i dokręciłem na silę ale leje jeszcze bardziej. Sklepu niestety nie mam pod ręką. Klucz jest 22. O ile to standardowa śruba to podkładki powinny być 14 (chyba). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2018 Zrób myk i owin taśma teflonowa czujnik i wkręc . Jeżeli wali z pod czujnika zaradzisz problem na szybko. Zrobiłam tak kiedys w Seicento. Patent podział a ja wróciłem do domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 31 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2018 Jakby się ktoś pytał w przyszłości to są podkładki 14-tki + gumowy oring na gwincie śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2018 domniemam ze to raczej ten oring puścił a nie uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ANDPOL Napisano 1 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2018 Co prawda oring się rozsypał, ale nie wiem po co on tam jest skoro z przodu i z tyłu są podkładki miedziane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomexo Napisano 1 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 Dnia 23.08.2018 o 10:59, HARDTECHNO napisał: Zrób myk i owin taśma teflonowa czujnik i wkręc . Jeżeli wali z pod czujnika zaradzisz problem na szybko. Zrobiłam tak kiedys w Seicento. Patent podział a ja wróciłem do domu Zgadzam się! Ten patent się sprawdza, gdy na szybko trzeba uszczelnić ! Dodam, że taśma teflonowa powinna znaleźć się w każdym garażu, bo jej zastosowanie jest naprawdę szerokie i często ratuje w awaryjnych sytuacjach np. przy uszkodzeniu gwintu korka spustowego oleju 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.