Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, WaWeR napisał:

 

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

 

Wszystko sie bedzie psulo oprocz silnika. Z tym, ze mowie o 1.6CRDI z 2.0 bylo gorzej.

 

Silnikiem sie nie przejmuj jedyne co moze niedomagac to IC plus turbo troche pogwizdywac. Wymienic filtr paliwa, IC jak cieknie i jezdzic. Sprawdzic zawias bo tylny wielowahacz w ASO 3k poza raczej sie nie podejmuja bo bez palnika nie ma co podchodzic. Jest duza szansa, ze to ma orginalne amorki wiec tez trzeba sie im przyjrzec. U mnie po 120kkm juz czulem, ze buda chodzi ale wg specow jeszcze dobre byly. Brak przygod jak w innych autach EGR powienien byc sprawny a DPF o ile jest bodajrze od 2010 to tez klopotow nie sprawia. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem napisac ze pytam o ten silnik ale w soul kia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To tam z tylu chiba belka a nie wielowahacz a reszta to samo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2018 o 13:46, WaWeR napisał:

 

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

 

w 1.6 90km ja mam teraz prawie 185tys i nic się nie dzieje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2018 o 10:18, subArek napisał:

w 1.6 90km ja mam teraz prawie 185tys i nic się nie dzieje

Tego silnika nie bylo w Soul. Tylko 115 i 136KM.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.08.2018 o 13:46, WaWeR napisał:

 

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

 

Nie wiem jak z 1,6 ale 2,0 CRDi 130 konne podaruj sobie. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, krzysztofj napisał:

Nie wiem jak z 1,6 ale 2,0 CRDi 130 konne podaruj sobie. 

 

Bo?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Bo?

Bo przy moim doświadczeniu z tymi silnikami w tych autach możesz mi zaufać w 100%. 
Najczęściej występująca usterka to UPG, co jednoznacznie przekreśla taki silnik. Planowanie głowicy niewiele daje usterka powraca wcześniej czy później.
Dość często trafia się zablokowany silnik . . . i remont kapitalny. 
Ktoś napisze regularne czyszczenie smoka, wymiana oleju, sprawdzanie płynu . . . . nic to. 
Szacunek dla producentów za układ jezdny, zawieszenie. Nie przypominam sobie w tych autach wymiany np. przegubów. 
Oczywiście popełniłem błąd w pierwszym wpisie, chodziło o 2,0 140 koni 

  • Lubię to 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, rwIcIk napisał:

Bo?

To jeszcze wloskie VM Motorii w ceedach pierwszej generacji nie spisywaly sie za dobrze. Jak Kila sama zaczela robic 2.0 to juz inna bajka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.