Jump to content
WaWeR

Przebiegi crdi

Recommended Posts

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, WaWeR napisał:

 

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

 

Wszystko sie bedzie psulo oprocz silnika. Z tym, ze mowie o 1.6CRDI z 2.0 bylo gorzej.

 

Silnikiem sie nie przejmuj jedyne co moze niedomagac to IC plus turbo troche pogwizdywac. Wymienic filtr paliwa, IC jak cieknie i jezdzic. Sprawdzic zawias bo tylny wielowahacz w ASO 3k poza raczej sie nie podejmuja bo bez palnika nie ma co podchodzic. Jest duza szansa, ze to ma orginalne amorki wiec tez trzeba sie im przyjrzec. U mnie po 120kkm juz czulem, ze buda chodzi ale wg specow jeszcze dobre byly. Brak przygod jak w innych autach EGR powienien byc sprawny a DPF o ile jest bodajrze od 2010 to tez klopotow nie sprawia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapomnialem napisac ze pytam o ten silnik ale w soul kia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.08.2018 o 13:46, WaWeR napisał:

 

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

 

w 1.6 90km ja mam teraz prawie 185tys i nic się nie dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 27.08.2018 o 10:18, subArek napisał:

w 1.6 90km ja mam teraz prawie 185tys i nic się nie dzieje

Tego silnika nie bylo w Soul. Tylko 115 i 136KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.08.2018 o 13:46, WaWeR napisał:

 

Takie 240000, zakladajac ze realne. Ile toto moze jeszcze polatac? Czy juz sie zacznie worek bez dna?

 

Nie wiem jak z 1,6 ale 2,0 CRDi 130 konne podaruj sobie. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, krzysztofj napisał:

Nie wiem jak z 1,6 ale 2,0 CRDi 130 konne podaruj sobie. 

 

Bo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, rwIcIk napisał:

Bo?

Bo przy moim doświadczeniu z tymi silnikami w tych autach możesz mi zaufać w 100%. 
Najczęściej występująca usterka to UPG, co jednoznacznie przekreśla taki silnik. Planowanie głowicy niewiele daje usterka powraca wcześniej czy później.
Dość często trafia się zablokowany silnik . . . i remont kapitalny. 
Ktoś napisze regularne czyszczenie smoka, wymiana oleju, sprawdzanie płynu . . . . nic to. 
Szacunek dla producentów za układ jezdny, zawieszenie. Nie przypominam sobie w tych autach wymiany np. przegubów. 
Oczywiście popełniłem błąd w pierwszym wpisie, chodziło o 2,0 140 koni 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, rwIcIk napisał:

Bo?

To jeszcze wloskie VM Motorii w ceedach pierwszej generacji nie spisywaly sie za dobrze. Jak Kila sama zaczela robic 2.0 to juz inna bajka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.